Fórum - Téma


Jak slaďit GTI 1,3


Fórum Technický koutek Jak slaďit GTI 1,3




2007-09-09 13:05:06

Mě by zajmalo jak vše slaďit co tu pišete: Ahoj, tady máš pár rad, jak jednoduše a levně zvednout výkon u GTI:

1) Čip - zvedne výkon o cca 10 koní, posune omezovač na 8600 ot/min - cena 4000,- Kč, objednat se dá u Landera - montáž jednoduchá

2) Úprava váhy vzduchu - odstranění příruby a instalace sportovního filtru + převrtání vnitřního otvoru z 45 na 49 mm - cena filtru cca 500,- Kč, přesoustružení - za flašku...

3) výměna klapky 45 mm za klapku 60 mm z NISSANU SR20DE - klapku seženeš na vrakáči za cca 1000 Kč, potom to chce trošku zručnosti a malé napasování na svody sání a je to....tahle úprava je složitější ale dá se zvládnout "v garáži".

4) Uprava výfukového potrubí - odstranění katu + úprava části 2-1 - odstranění "zůžení" výfukového potrubí při přechodu z litinových svodů "4 potrubí" do části 2-1.

Tyhle úpravy jsou v poměru cena/výkon nejúčinnější.....pokud uděláš všechny tyto úpravy, dostaneš cca 20 kobyl nahoru a hlavně se Ti zvedne a posune směrem k nižším otáčkám kroutící výkon. Cena úprav "bez práce" je cca 6 - 7 tis. Kč. Na životnost motoru ani na spotřebu to nemá vliv.

OTAZKY:

1)nemusi se tam dat jine čerpadlo když se tam da větši klapka aby nebyla chuda směs...muže se propalit pist když bude chuda směs?

2)jak dat jinou klapku u mk I když je vaha vzduchu přijmo na klapce?

3)ma tyhle upravy někdo odzkušene ?

diky za pomoc

2007-09-09 17:16:50

palec. čerpadlo bude dodávat dostatek paliva i tak. a palivová smes bude upravena přečipováním. takže propálení by nemělo hrozit. bohužel nemám mk1. takže nevim jak ti pomoct s tou klapkou a váhou

2007-09-09 17:19:50

ale přesto diky ja si snad nějak poradim přemyšlel sem jestly tam nešoupnou vahu vzduch z mkII?

2007-09-09 18:14:26

To Prcek. Poznavam svy kola jiak muzu se zeptat jake zavody jezdis?

Jinak ja jdu tento tzyden rozsirovat ten prumer sani vahy na tech 49mm. Jen by me zajimal poc zrovna 49mm?

2007-09-09 19:01:22

mělo by to být vypočítané

2007-09-09 21:18:50

Ja tam tu klapku a upravenou vahu vzduchu mam a funguje to super, ale i s tim jsem tam rovnou daval sportovni jednotku od Landera, takze s tim propalovanim pistu nemam nastesti zkusenosti...

KDR
Aleš
2007-09-10 08:03:06

Zkus ji odvrtat na průměr 50 mm a uvidíš...:-D:-D:-D......nene, raději to nezkoušej.....je to proto, že by se Ti ta váha vrduchu rozpadla, nezbyla by tam žádná stěna.....průměr 49 je max....zůstane cca 1 mm stěna, možná ani to ne...

2007-09-10 14:48:28

tak sem zjistil prvni problem ....chtěl sem nechet na čipovat jednotku,chtěl sem ji vzit ze swifta co mam na nd z roku 86 čisla na jednotce byla stejna ze předu ale ze zadu se liši jedno pismeno nevite co to zanmena diky EPI-001F a nate me z roku 89 je konečne H.....z meho swifta z roku 89 šlape jednotka v 86 ale obraceně ne nejde čerpadlo nevim..žeby to mělo nějaky imobilizer?nebo to ma už ta 89 256kb maměť?nevite někdo diky za radu...jinak se pokoušim jezdit CWC

2007-09-11 11:20:32

jj to je pravda, ale kámoš jí převrtal na cca 53mm,a jak se mu to rozpadlo tak to slepil tekutým kovem.Ještě tam zkoušel převrtat i díru pro samotné měření v poměru.A zatím to funguje

2007-09-11 12:11:56

o kolik se zvětší ta díra? já jsym dal větší klapku a chip, ale tohle jsem neudělal, pomůže to ? nebo se na to mám vy...

2007-09-11 12:29:41

z 45 na 49mm

2007-10-02 20:34:17

tak u mě byl man pražak a nejde načipovat ten muj swift ma to jeden čip i s procesorem v jednom je to nějaka mezi verze ...nevite někdo kdo čipoval Mk1 prosim o pomoc předem děkuji......

2007-10-02 20:36:10

Pan Pražak

2007-10-02 20:53:37

já mam taky stříkačku z mk1, a už jsem to vzdal s čipem, nikdo to nedělá,jediný co jsem se dočet na usa servru dělali se přímo závodní jednotky,ale tušim že jí asi neseženeš. máš jedinou možnost celou stříkacku z mk2-3. Potom budeš moc dát i větší klapku a zvětsit sání,jelikož mk2-3 mají váhu samostatně u filtru.


Odpovědět