Fórum - Téma


Jaké máte trápení a nešváry s vaším S-Crossem?


Fórum SX4 II Jaké máte trápení a nešváry s vaším S-Crossem?

Informace o modelu: Suzuki SX4 II

Diskuze o vozidlu

2013 SX4 II 4×4 AllGrip 1.6

4 fotek  |  155 diskuzí

Výkon motoru 88 kW (120 PS) při 3750 ot./min. Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 598 ccm (98 cui).


1  2  3  4  5 ......... 8

2014-07-15 15:44:34

Taky se hlásím mezi majitele S-Crosse. Už jsme s ní za 8 měsíců najezdili něco okolo 18tis. a frčíme dál. Jediné co mě někdy štve, je rádio, které se restartuje někdy samo a pak nejde zapnout, hodiny, které se předcházejí, hlučnost při projíždění výmoly, něco bouchá v zadní části kasle a špatně se řadí dvojka než se auto zahřeje jízdou . no, ale jinak je to auto fajné, jen půjde asi na reklamaci.

Maďarsko jsme projížděli za 4.3 l a běžně jezdím okolo 5.1.

Jaké máte trápení a nešváry s vaším S-Crossem?

2014-07-15 19:34:50

Nevím, jestli mám přispět - po třech měsících a 7 tis. km zatím bez trápení Hodiny se předbíhají, to je pravda, ale jinak OK. Snad to řízení by mohlo být ve vyšších rychlostech (nad 130) přesnější. Ale to jsem asi rozmazlený s předchozího auta - subaru forester Suzimoto jezdí za 5,5 - spokojenost. Doufám, že s ní najedu 200 tkm jako se subaru bez problémů

2014-08-20 08:26:26

Zdravím. Moc nechápu dohady kolegů na diskuzi SX4 I zda je lepší nová či stará SX. Měl jsem předešlý model (2x2 i 4x4)a nedám na něj dopustit. Najezdil jsem na nich 65 tisíc km a jezdil jsem jen na garanční prohlídky.

Co se týče S-Crosse ( benzín) mám najeto cca 12 tisíc km a zatím nemám problém. Ano hodiny se předcházejí. Řízení není tak tuhé jako u minulé SX, ale drží i v rychlosti nad 130 km. Pokud porovnám spotřebu, tak jezdím za míň než s minulou SX.Okresky 5,8 l, město 6-6,5 l , kombinovaná s dálnicí do 7 l. Mohla být šestka jako u dieselu, ale není to tak hrozné. Nejezdím na spotřebu a vím, že když občas proženu pavouky ve výfuku a nebo nějáké tdi , tak si to trochu pápne. Ano auto je o něco komfortnější a vybavenější než minulá SX, ale pořád je to Suzuki, které musíš přijít na chuť a potom na ni jeden nedá dopustit a odpustí i nedostatky.

Přeji Vám mnoho šťastný kilometrů. JV.

2014-10-07 13:21:03

S S-Crossem v benzínu 4x4 najeto prvních 500 km. Spotřeba 6,2 l/100 km. Není to žádné žihadlo, ale to jsem ani nečekal. Chtěl jsem benzínový motor bez turba. V autě nic nebouchá a nevrže. Jak funguje čtyřkolka ukáže zima. Jízdu lesní cestou v blátě s výmoly i přes svojí menší výšku auto přežilo bez újmy. Často kritizované čudlíky na přístrojovce pro ovládání palubního počítače mi nevadí. Kolikrát tam člověk něco hledá? Nestabilní řízení nad 130 km/h jsem nepociťoval. Hodiny se zdá se nepředbíhají, rádio se samo nevypíná. Líbí se mi režim sport. Motor se po přepnutí opravdu probudí jako by přibylo pár koníků navíc.

Drobné mušky přece jenom má:

  • Méně citlivé rádio. Při slabším signálu u nás v kopcích jsou slyšet ruchy.
  • Barva podsvícení rádia není bílá jako u přístrojovky, ale světle zelená.
  • O chlup by mohl být podvozek měkčí.
  • Opěrky rukou bych uvítal výš.
  • Když se opěrka pravé ruky posune dopředu, jde špatně zatahovat za ruční brzdu.
  • Parkovací senzory nejdou trvale vypnout. Vypnuté se po nastartování opět zapnou. Ve předu bych je vůbec nepotřeboval a někdy zbytečně otravují.
  • Snímače tlaku v pneu. Ty bych oželel úplně. Zbytečnost, které ale už musí mít každé auto.

Jsou to jen maličkosti na které jsem si vzpomněl. Jinak je to velmi povedené auto a věřím, že majitelů bude postupně přibývat. Přesedl jsem z CR-V a když pominu velikost, je S-Cross svým provedením a zpracováním minimálně na stejné úrovni. Výkonově díky nižší hmotnosti pocitově stejné a s nižší spotřebou.

2014-10-20 13:56:43

TPMS v S-Crossu - ahoj, zdravím tu všechny, tak jsem nasadil na S-crosse zimní kola z SX4 a nestačil jsem se divit :( Někdo tady psal, že je možne TPMs vypnout, podle mě to nejde, ale pokud ano, může to někdo relevantně potvrdit ? Přecejen se mi nechce dávat 6000,- za něco co nepotřebuju a ještě zbytečně sundávat nová kola z disků a přeprogramovávat snímače při každém přezutí, jak se mi to zatím jeví ... jakékoliv info k TPMS na S-crossu, zejména možnosti jeho "obejití" uvítám. Díky Adam

2014-10-20 17:47:00

adam: TPMS nejde v palubním počítači vypnout. Možná by to šlo přes diagnostiku. Nové senzory se prý ale nemusí přeprogramovávat. Stačí nasadit nové a auto si je najde samo. Někde jsem vyčetl, že jakýsi koumák vyvrtat do ráfku rezervy další 3 díry a všechna čidla šoupnul do kola s rezervou a má klid

2014-10-20 18:31:41

Diky ...jestli se to nemusi programovat tak aspon neco pozitivniho. Jinak me by zajimalo jestli to prave jde vypnout tou diagnostikou :) Mimochodem to s rezervou me presne napadlo :D Precejen vozit v khfru 4letni kola by asi nebylo moc komfortni :D

2014-10-20 21:49:55

Pokud vím, tak TPMS vypnout nejde Rovněž řeším, co s tím Na webu jsem čidla na S-Cross nenašel. U Emila v servisu nabízí nasazení nových gum na nové ráfky s montáží čidel a jejich naprogramováním, a potom namontování na auto, za 7 tis. čistého... Pravil jsem, že zvážím. Další možnost je - jezdit s rozsvícenou kontrolkou - asi to tak dopadne

2014-10-22 12:22:35

Zdravím. Bylo mi také řečeno že TPMS vypnout nejde. Pokud čidla v kolech nejsou , tak svítí oranžově nejen kontrolka, ale i palubní počítač, který hlásí chybu a nejdou na něm přepínat ostatní údaje. Také jsem to chtěl obejít.

Čidla jsem nakonec koupil originál u Suzuki ( cca 5700,-kč). Programovat se nic nemusí. Přehodil jsem na zimní sadu s těmito čidly a v podstatě se nic nestalo. Auto si je asi našlo a je vše ok.

2014-12-02 20:23:13

Po 20 tkm spokojenost, všechno funguje, hodiny se stále předbíhají , spotřeba se drží na 5,5 - to vše OK. Co mě velmi štve je to, že asi letním horkem se nějak "dotvarovala" palubní deska a docela často od té doby vydává různé pazvuky . Problém TPMS do zimních kol jsem nakonec vyřešil tím, že jsem jej koupil..., cena jak za 3 gumy, snad to vydrží!

2014-12-02 21:15:32

Já jsem ty pazvuky zakřikl. Po cca 2.000 km palubovka na nerovnostech skřípe a u levého ucha mi nad dveřmi něco povrzává. A to vedra nebyla. Teflonový sprej do spár nepomohl. U auta za půl mega mě to fakt štve. Jsem objednaný do servisu, tak s nad tím něco provedou.

2014-12-02 21:32:06

Jsem po roční garančce a 16t.km.Po roce spokojenost nebyl problém.Co jsem však začal topit,tak po zahřátí interiéru mi začala při přejíždění nerovnosti také povrzávat palubní deska.Objednal jsem se na servis,ale nedalo mi to, tak jsem se snažil přijít na to,kde to vrže.Měl jsem dojem že to je palubní deska o sklo.Strčil jsem mezi sklo a palubní desku(uprostřed) kus molitanu a zatím je po problému.Servis jsem odvolal a podebatil o problému s technikem.Ten řekl, že by se jinak musela sundat palubka. Je klídek,tak to zatím dál neřeším.

Zdravím a třeba jsem trochu poradil.

2014-12-03 19:42:11

Díky moc za radu. Mně přišlo, že to vrže blíž k volantu, ale je to opravdu plast o sklo. Nacpal jsem zatím mezi sklo a palubovku bublinkovou fólii a zátěžový test na výmolech prokázal, že to funguje. Nevrže! Až seženu kus černýho molitanu, nahradím fólii molitanem.

2014-12-03 19:42:22

Jo, u auta za půl mega to fakt štve Na garančce mi řekli, že palubku odmontují, není to problém, ale doporučují, aby se tak stalo za teplejšího počasí - v zimě se to prý hůře dělá. Tož vydržím do jara Třeba se to zimou umoudří - basinga

2014-12-04 12:16:48

Zasílám report, kdy v říjnu Súza byla 10 měsíců v provozu a my jsme s ní najezdili 30 tisíc km. Poté šla na výměnu oleje, filtrů a ještě oleje v diferenciálu. Celkem to bylo cca za 8600Kč. Docela mazec. Poctivě jsem si psal tankování a vyšlo mi, že po ujetí těch 30 tisíc byla průměrná spotřeba 5.5l/100km a nafta byla průměrně za 34.64Kč/l. Byli jsme se podívat v Rakousku, Itálii, Švýcarsku, Lichtenštejnsku, Slovinsku, Slovensku, Maďarsku, Srbsku, Rumunsku, Kosovu, Makedonii, Řecku a řeckých ostrovech, Bulharsku a Turecku.

Jak jsem kdysy psal nešváry, tak na reklamaci přehráli software a hodiny už jdou dobře. Reklamoval jsem i rány, které jsme slyšel v zadní části. Po dvou týdnech v servisu přišli na to, že to dělá střešní okno. Následovalo povolení uchycení, vycentrování a dotažení. Od té doby už neslyším "ten zvuk", jaký byl předtím. Rádio nám vyměnili za jiné a už se samo nerestartuje. Tuhé řazení dvojky jsem za studena pociťoval i u jiných S-Crossů a zřejmně se jedná o chybu už z výroby.

Dost jsme s tím najezdili v teplotách vyšších než je běžné v čechách, ale žádné pazvuky palubovka nevydává. Už chvíli po koupi jsme u prodejce nechali vyměnit část plastu na palubovce před volantem. Tento plast je vyvýšený. Suzuki vyrobila jiný - je o trochu nižší, je to lepší, ale stále to není dokonalé. Ale záleží na vkusu každého.

Když jsme přijeli z Turecka, asi jsme měli dle servisu zaprášený odtok od klimatizace a po celonočním dešti u spolujezdce pod nohami mohly plavat rybičky . Zatím se to už nikdy neopakovalo.

Jinak je to super auto se kterým si dojedeme kam chceme, nejlépe daleko od lidí do přírody, s přijatelnou spotřebu a prostornou postelí (100x190cm) uvnitř

2014-12-06 14:17:51

adam: Vzhledem k tomu, že už je prosinec, je asi pozdě radit s TPMS. Koupil jsem origo snímače VDO po 1.100 s DPH, namontoval do nových disků, nechal obout, vyvážit, hodil na auto. Měl jsem trochu vítr, co bude dál, ale jednotka si sama našla nové senzory a vše je OK. René.

2014-12-07 16:27:31

dvorakpepa: S-Cross umí udělat ze sedadel lůžko? GV ne, což mi vcelku vadí, protože jsem byl zvyklý s autem jen tak na blind někam vyrazit a přespávat v autě, tudíž nemožnost lůžka považuji za podstatný handicap vozidla a možnost naopak za velké plus

2014-12-07 18:20:34

pivlis:

Se sklápěním sedaček je to naprd , a taky je škoda, že ty sedačky nejdou vyndat úplně nebo kdyby to aspoň po sklopění vytvořilo rovný prostor. A to že v prostřed zadních sedadel není otvor do kufru - třeba na lyže, ale jen opěradlo pro zadní cestující, je veliká škoda. Ti, co to vymýšleli, nedotáhli myšlenku do konce a neudělali díru naskrz.

Na cestování jsem si postavil kovovou konstrukci, s 3cm molitanem, která je možno složit do kufru. Viz fotky na mém profilu:

http://www.suzukiclub.cz/...-s-cross-4x4-allgrip-2056

cernymotyl, 2014-12-02 21:15:32 napsal:

Já jsem ty pazvuky zakřikl. Po cca 2.000 km palubovka na nerovnostech skřípe a u levého ucha mi nad dveřmi něco povrzává. .. A to vedra nebyla. Teflonový sprej do spár nepomohl. U auta za půl mega mě to fakt štve. .. Jsem objednaný do servisu, tak s nad tím něco provedou.

2014-12-09 10:17:22

cernymotyl: Vŕzganie predných okien v S-Crosse (19000km). Príčinou sú dve veci. Tou prvou je gumenná lišta okolo okna, ktorá je vcelku a ktorá je len z gumy! To znamená, že nemá v sebe filc po ktorom by okenné sklo kĺzalo. Po roku guma je možno stvrdnutá a sklo pri jazde sa chveje a je to počuteľné. Zároveň sa mi stalo, že táto guma brzdila okno až tak, že z predného stĺpika zrolovalo toto gumenné tesnenie. Nastriekanie sklzneho spreju do spomínanej gumennej lišty má len krátkodobý efekt. Horšou a tou druhou príčinou je vodiaca biela lišta okenného skla vo dverách, je z umelej hmoty. Lieta si ako chce. Nie je možné ju vyregulovať.

2014-12-09 17:00:39

dvorakpepa: Tak to je hustý Ale takhle dalece já asi nezajdu, spokojím se holt s malým stanem


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8