Fórum - Téma


Jaké máte trápení a nešváry s vaším S-Crossem?


Fórum SX4 II Jaké máte trápení a nešváry s vaším S-Crossem?

Informace o modelu: Suzuki SX4 II

Diskuze o vozidlu

2013 SX4 II 4×4 AllGrip 1.6

4 fotek  |  155 diskuzí

Výkon motoru 88 kW (120 PS) při 3750 ot./min. Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 598 ccm (98 cui).


1  2  3  4  5 ......... 8

2015-12-16 22:21:41

trápení s bluetooth postoupilo na další level - cestou z práce jsem nezapínal radio (občas jen tak poslouchám motor podvozek a pod...) a na mobilu (který uz mám uspěšně spárovaný) bylo zaplé bluetooth. A ted : po ujetí asi 5 km z ničeho nic začalo rádio přehrávat mp3 z mobilu. Vypadá to že buffer toho bluetooh modulu je katastrofa a hrozně dlouho mu trvá reagovat na povely. takže občas vypadá že nereaguje nebo reaguje blbe a ono to v podstate jenom reaguje opozdene... no. naucime se žít i stím. jak to jednou už hraje, hraje to celkem ok (volant posune i na dalsi skladbu a pod)...

auto mam asi mesic a mam pocit ze nejhezci je zboku, predek je fakt trochu jak roztopené máslo ale koupil bych znovu to samé, byla to za ten peníz dobrá volba...poruchy zatím nic...

2016-02-10 08:55:21

Zdar všem,

trápení zatím žádné, teprve se poznáváme. Přesedlal jsem z "Das Auto" a S-Cross mám druhý den. Tak bádám, zkouším, jezdím. A jsem spokojen.

2016-02-23 15:10:07

Chcem sa opýtať. Rozhodujem sa medzi kúpou S-crossu dvojkolky vo výbave Premium a medzi Fordom C-max, ktorý je ale len 1.0 a trojvalec Ecoboost. Všetci odporcovia starých atmosfér mi hovoria, že dnes sa už neoplatí ísť do atmosféry, že to je lenivé, vyššia spotreba, vyššia registr. daň a pod. Chcem sa opýtať, či naozaj je S-cross taký lenivý, že sa mám toho obávať? A ísť radšej do toho Ecoboosta od Fordu? Auto chcem používať na bežné jazdenie, žiadne rallye, väčšinou po meste a okreskách Východu. Momentálne mám Astru H 1.4, 66kW. Dúfam, že ten S-cross bude aspoň o kapánek lepšie ťahať, hoci asfalt trhať nebude, to mi je jasné.

Ale ako tu tak čítam všetky tie komentáre, aké trable máte s novými S-crossmi, vrzganie, bluetooth a pod., tak asi vyhrá ten Forďácky Ecoboost, lebo auto za vyše 15.000 Eur by sa takto správať nemalo.

2016-02-23 16:54:28

irenej: Pokud chceš pojezdit 3-4 roky, najet 80 tisíc a ojetinu prodat, kup si auto jaké chceš, třeba i s piditurbomotůrkem.

Nějaké mouchy mají všechna auta.

2016-02-23 17:09:04

cernymotyl:

Na Slovači mají registrační daň odstupňovanou podle kubatury, takže lidi tam na ty pidimotůrky zřejmě slyší.

2016-02-23 17:22:22

irenej: neni nad starý a dobrý a spolehlivý atm.motor

2016-02-23 19:02:44

Právě proto 1.6 VVT v benzínu. Osvědčený motor na kterém se nemá co podělat.

2016-02-23 19:08:52

irenej:

Neporadím s EcoBoost

Jezdím Fíka 2008

Co se mi u Fordu nelíbí, jak ta auta šidí . Zpracování . Servis v době záruky nechce nic řešit zdarma ....

Vezl jsem se krátce v S Crossu , připadlo mi to auto lépe zpracované než Fordy

A to vrzání .... u Forda vrzání sedačky po 5 000 km ! nebyly schopni to vyřešit, resp vyřeší se to zesílením radia

Hluk z podběhů, atd atd .... bylo by toho hodně

Mimo to měl auto nechalo 5x stát na cestě (dnes mám najeto asi 135tkm)

Obecně spotřeba Fordů nic extra

Nechci hanit Ford, asi ani Sůza není bez potíží

Co je u Fordu good, tak ceny dílů a přijatelná cena za servis

2016-02-23 21:35:47

irenej:

Môj nazor: Ja mam S-cros "Start" na Premium podľa mna zbytočne vyhodene 3000 eur, pokiaľ nejazdiš dialnice a nepotrebuješ tempomat , len ten mi trocha chyba na diaľnice, všetko ostatne je zbytočnosť. Čo sa tika motora zo začiatku bolo trocha lenive pokiaľ sa motor nezabehol. Na okresky a do mesta ako stvoreny, spotreba super , dlhe prevody- netreba veľa radiť, ťah motora od 1500 ot/min. Do 13000 eur v tej kategorii nič lepšie som na trhu nenašiel.

2016-02-23 21:57:55

moje bejvalka byl zanovni focus ecoboost 110kw a mam ted s-crosse (benzin 120koni jen tak tak) takze to porovnam - scross je hodne dobre auto (v te cenove relaci kde je) a zatím nemam problém s nicim (bluetoth nastavuji jednou a pak uz ne zejo) takze palec nahoru. spotřeba vcelku ok, jizdni vlastnosti se presne hodi k vykonu co to auto ma takze v pohode. materiály a slicovani je dle mne uplny standard (vemu li v potaz ze zadna znacka neda nic zadarmo a peclive sledujou konkurenci a hledaj nejnizsi moznou mez). Interier je vzdusny a hodne privetivy - není napadny ale bavi me se tam vracet. urcite bych to auto koupil znovu.

ted focus (potažmo c-max) - ano, ma techologii ecoboost. A v praxi? bud eco nebo boost. jezdit eco na spotřebu je to to same jak jezdit s 120konovym scrossem a jezdit s tim boost? - ano paradni vykon a zatah ale ta spotřeba...vůbec neodpovida reklamnim blabolum - proste to taha jen za cenu vysoke spotreby jak auta pred 5,10,15 lety. zadej zazrak a technickej uz vůbec ne... interier nic moc a hodne stisnenej

Je kazdopadne k zamysleni porovnat mpv od forda s mensim s-crossem. scrossem v zadnem pripade není rodinne auto. nebudes mit variabilitu interieru a mainstream znacku se servisem snad i v kazdym kauflandu... ...

zaverem - kupuj s rozumem. ja třeba vim co je 80% toho co jezdim a dle toho mam i auto, kuli 20% teoreticke zabavy a proto abych rezal 3x do mesice nejakou zakrutu nepotrebuju spickovej multilink od forda s priplatkem x tisíc...

2016-02-23 22:00:55

Popravde, bol som pevne rozhodnutý zobrať si ten váš maďarský S-cross. Hoci sa mi dizajnovo vôbec napáči, ale kvôli motoru. Ale po prečítaní si tu vašich príspevkov o tom, aké problémy musíte riešiť u pol ročných aut, bluetooth, zapínanie svetiel, vŕzganie zadných dverí, vŕzganie predného okna o nejaký plast, po prvom lete pazvuky palubnej dosky, meškanie hodín, vadný reproduktor, zatekanie vody do auta a pod., tak som z toho "terazky akýsi zmätený". Cernymotyl píše, že ho to štve. No bodaj by nie. Aj mňa by štvalo "vylepšovať" polmilionové auto nejakou bublinkovou fóliou, či zháňať čierny molitan. Pastik0042 ho po dvoch rokoch posunul ďalej a presedlal.

No neviem. Ja som mal o tomto S-crosse inú predstavu. Ono motor môže byť dobrý, ale ten celkový dojem je o ničom. Asi niekde súdruhovia z Maďarska urobili chybu.

A ja premýšľam a vyberám ďalej. Kto ešte môže mať atmosféru?

Snáď sa ešte obzriem po ASX, tam to je pravý japonec, žiadny maďar.

Mazda CX3 je pre mňa kapanek malá, mám 5 člennú rodinu, CX5 zase už drahá.

Ešte ma napadá Honda HR-V. Ale to je už nad môj finančný limit a treba dlho čakať. Tak na dobré autá sa čaká.

No tu fakt už nie je z čoho vyberať.

2016-02-23 22:33:54

irenej:

HRV mi přijde v tuto chvíli až příliš drahé

V ČR pouze 4x2 za cenu která se blíží CRV 4x4

jinak na Hondu docela slušné autíčko . prostorné, slušný kufr

Ale ta palubka bez tlačítek, jen dotykáč .... ach jo

2016-02-23 23:06:59

petrat: HR-V dnes u nás stojí 17.900 € v základnej výbave Comfort, v ktorej je prakticky všetko, čo tam má byť. Je to ale už nad môj limit.

2016-02-24 08:01:51

V pátek odpo jsem byl ve Valmezu přezovat přední gumu na Hondu (sezóna se blíží a už se těším na projížďku) za NJ začalo hustě sněžit a za Hodslavicema havárka a na cestě špunt. Docela hnusná objížďka valašskýma kotárama na rozbředlém sajrajtu. Po přezutí jsem doufal, že zpátky to střihnu na Hodslavice, ale rádio vytrubovalo totální neprůjezdnost. Nezbývalo než jet na Hustopeče a na Špičky. Poprvé jsem ocenil pohon všech kol. Kde v kopci stáli ostatní, tam jsem s blinkrem projížděl s úsměvem na rtu. Takže za mne jednoznačně chvála. Auto si toho nechá líbit na hnusných cestách opravdu hodně. A co se týká výbavy, tak mám elegance - a do jiné bych ani nešel. Bi-xenony jsou super, ty byly i v předchozím autě a mlhovky, vyhřívání zpětných zrcátek a další komfort - jednoznačně palec nahoru. Ještě než jsem si byl objednat S-Cross, tak jsem zkusil Škodu Yeti v 1.4. Bohužel jsem se těžce zklamal. pokud jsem si poručil výbavu co má S-Cross, tak jsem se pod 650 tis. Kč nedostal. Takže rozhodnutí je, teda vlastně bylo jasné. S-Cross je doma a nelituju ničeho. Co se týká spotřeby přeplňovaných benzínů, tak je to na dálnici tragédie, žere to i trávu kolem cesty - taková je realita. Pořád se to musí točit, aby to trochu jelo, tomu odpovídá i spotřeba. tolik moje zkušenost.

2016-02-25 15:55:35

Ahoj všem,

už jsem překroutil 5000 km, tak snad mohu napsat pár postřehů. Na S-cross jsem přešel z Fusiona, obyčejná 1,4i (nechtělo se mi po 107.000 km kupovat nové pneumatiky ). Tohle vozítko jsem si tak nějak vysnil a občas jsem se zašel na vystavená auta pokochat. A loni v listopadu probíhala nějaká akce: 4x4, 1,6 benzín, výbava premium pod 400.000,-, zimní pneumatiky zdarma a CCSka na 30.000,-. Doplatil jsem jen metalízu a navíc jsem si nechal namontovat zamykání řazení (hlavně kvůli pojistce). Na rozmyšlenou jsem dostal jednu noc - za tu cenu jsem to prostě musel vzít i na dluh.

Takže pár postřehů (vlastně porovnávám s Fordem):

  • - klady: perfektní kufr, prostornost, i na 17" výborné tlumení nerovností, výhled, startovací tlačítko je frajeřina, tempomat, jízdní pocity, citlivé brzdy, i obyčejné H4 velmi dobře svítí, zadní středová opěrka.
  • zápory: tragické řízení - byl jsem zvyklý na hydrauliku, časté mlžení čelního skla - neexistuje vyhřívané (to by už snad mělo být jako povinnost, místo čidel tlaku), horší řazení, zatím spotřeba, tachometr nad stovku podměřuje o 10 km/h, počítač lže až o 4 deci, jeho ovládání kolíčkem, občas něco zadrnčí v interiéru - to se stává i lepších rodinách, nápověda řazení k ničemu

Auto jsem chtěl schválně bez turba, když je třeba výkon, musí se pořádně podřadit, ale kde nic není, tam se nepokazí. Když jsem otevřel kapotu, měl jsem dojem, že ho tam dali poloviční. Ale ten první pocit jízdy byla opravdu lenost, jako by mu něco chybělo. Asi jsem si už zvykl nebo se stroj trochu zajel. Tady kolega zmiňuje ecoboost - měl jsem kdysi půjčeného B-maxe na víkend a musím uznat, že se i s tímto motorem se jelo velmi příjemně, spotřeba přes okresky dělala kolem 6 litrů. Kolega jezdí s Fabií v tsi a dlouhodobý průměr má s lehkou nohou 5,6 litru. Hodně záleží na stylu jízdy, brzda plyn je vždy špatně.

Čtyřkolku jsem zkoušel párkrát, když nasněžilo, na dálnici jsem předjížděl ochcávky i bavoráky. Ale nějak jsem nepostřehl, zda to vůbec funguje. Buď ne a měl jsem víc štěstí než rozumu nebo ano a není to vůbec poznat. Ale velmi dobře funguje režim sport, tak by ten motor měl šlapat furt.

Mám jen jede problém a potřeboval bych poradit, zda jde o normální jev. V nízkých otáčkách (kolem 1.500), na 3. a 4. rychlostní stupeň se ozývá takové divné šourání (něco jako ložisko kola), ale nedokážu to lokalizovat, jestli je to od převodovky nebo od nějaké spojky kardanu - prostě nevím. Po přidání plynu ten zvuk ustane. Každopádně, motor je i přes nápovědu rychlosti podtočený.

Celkově příjemné auto - rozhodně doporučuji. Ještě malá poznámka, vzhled je čistě individuální záležitost, ale bez chromovaných doplňků se na to nedá dívat, to i Duster je hezčí .

2016-02-25 16:37:21

laso:

"Ale velmi dobře funguje režim sport, tak by ten motor měl šlapat furt."

Ano, to jsi vyjádřil dobře.

Režim "Sport" u těchto dnešních aut je totiž totéž, co je u všech ostatních a starších vozidel normální, základní jízdní režim.

Všechny ostatní vyjmenované režimy jsou totiž SW okleštěné směrem na úspornou (tedy línou) jízdu.

V režimu sport nemůže mít motor nějaký extra výkon navíc, protože k žádnému přídavnému vstřikování nějakého rajského plynu do válců nedochází.

2016-02-25 18:17:07

Laso:

to drnčení nebo rezonování bych typl na tepelný štít u katu v motoru, nebo pod vozem. Pokud podtočím motor, tak je slyšet.

2016-02-25 19:47:20

mam 4x4 a take mam ten zvuk zespoda. obzvlast pri rozjezdu.. nicemen po ujeti par metru pak uz nic...

plukovník: jeste bych dodal - rezim sport jen upravuje charakteristiku prubehu ne vykon samotny. kdyz "zapnu" sport bez pridani plynu, hned si sam drzi otacky trochu vys a jakoby poskoci dopredu. asi se cross tesi co se bude dit a ono nic...nema se co, zejo...

2016-02-25 22:04:25

irenej:

treba zdôraznit jednu vec na taketo fora ako je toto chodia väcsinou ludia s nejakym problemom, alebo ak im nieco vadi...a tie problemy, ze mi nieco niekde vrzga resp. nedolieha, ci sa predbehuju hodinky sa podla mna tykalo aut z prvych mesiacov vyroby, ked to este vo vyrobe asi doladovali, takze si myslim, ze po takmer troch rokoch vyroby by mohol byt S-cross spolahlivejsim autom

Inak zhodou okolnosti aj ja som kedysi jazdil na H-acku 1,4Easytronic. S-cross je trocha pruznejsi, ale Astra sa mi na dialnici zdala istejsia a lepsie odhlucnena(tachometrova rychlost okolo 150km/h), v meste resp. mimo mesta v rychlosti do 100km/h je hlucnost OK, ale riadenie mala Astra istejsie.

irenej plukovnik:

registracny poplatok sa plati podla vykonu kW, nie podla objemu takze, je jedno ci prihlasujes 88kW z litra alebo z 1,6-tky

2016-02-26 14:13:26

laso: .... -zápory: tragické řízení .....

To už tady párkrát zaznělo

Jak se to projevuje ?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8