Fórum - Téma


Jaké máte trápení a nešváry s vaším S-Crossem?


Fórum SX4 II Jaké máte trápení a nešváry s vaším S-Crossem?

Informace o modelu: Suzuki SX4 II

Diskuze o vozidlu

2013 SX4 II 4×4 AllGrip 1.6

4 fotek  |  155 diskuzí

Výkon motoru 88 kW (120 PS) při 3750 ot./min. Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 598 ccm (98 cui).


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8

2016-02-27 17:43:57

irenej: to akoze vsetci co maju trojvalec su blbci?

2016-02-27 17:49:40

irenej: Ahoj,

na tomto a jemu podobných fórech se řeší problémy s auty, uživatelé se sem přihlašují, když chtějí poradit. Nepřihlašují se sem uživatelé, kteří nemají problém a tím pádem nepotřebují řešit nic a těch je obrovská většina. To, že několik lidí poradit potřebuje ještě neznamená, že je některý automobil horší, než jiný.

MilanT  
Milan
2016-02-27 17:54:54

irenej: Můžeš být tajemný jako hrad v Karpatech, ale závady najdeš jak u CR-V tak i HR-V. Třeba nebudeš shánět takovou blbost jako bublinkovou fólii, ale třeba ložiska zadního kola (zkušenost mého kolegy z práce s rok starou HR-V).

Jsem rád, že ti Suzuki fórum poskytlo dostatek informací a správně tě nasměrovalo k té tvé ideální značce auta. Dobrá volba a ať najezdíš plno kilometrů bez závad a nehod a jsi s autem spokojený.

2016-02-27 18:07:05

mirekdoda:

Ale práve toto fórum mi dosť pomohlo v rozhodovaní, lebo kúpa auta, aspoň v mojom prípade, je záležitosť 10 - 12 rokov. S-cross má možno dobrý kvalitný motor, ako všetci japonci. Ale dnes sa predáva aj "obal", bohužiaľ. Dnešní ľudia sú náročnejší než pred 20 rokmi, keď sa uspokojili s Favoritom. A ten "obal" u S-crossu, odhliadnuc od toho nemasného dizajnu (je to subjektívny názor každého človeka, samozrejme), za TAKÝ PENIAZ nie je žiadna sláva. Áno, keby stál o 4 až 5.000 € menej, tak to by možno zodpovedal tej kvalite. Ale som vďačný tomuto fóru, že som sa tak rozhodol, ako som sa rozhodol.

A na margo toho, čo písal plukovník, že ten automechanik, čo ma odhovoril od Suzi je blb, tak to sú asi všetci tí, u ktorých som sa bol poradiť, a bolo ich asi 10. Boli nestranní, ani z jedného značkového servisu. Len jeden mi pochválil Suzi, a to ten v Suzuki. Samozrejme, veď mu ide o džob. Čím viac sa Suzi kupujú, tým viac majú automechanici v Suzi práce. A keď je práca, sú aj výplaty.

2016-02-27 18:11:01

irenej:

no, jen se zeptám, a pročítal sis fórum, kde se řeší Honda? Nic ve zlém.

2016-02-27 18:34:16

irenej: U mě se asi finančně Suzuki moc nenapakovala.Měl jsem 2x Sx4 a potom S-Cross a ano moji jedinou strašnou závadu ( molitan mezi oknem a palubkou ) jsem si opravil sám.Po nehodě už S-Cross nemám, ale až se trochu zmátořím,tak jdu do Suzuki pro další.Přeji šťastnou ruku při výběru vozidla.J.

2016-02-27 18:40:19

irenej:

Že jsi se byl poradit u deseti "nezávislých" mechniků, až na jednoho, takříkajíc "na volné noze" ?...

...kecáš

2016-02-27 19:19:55

HRV je pěkné autíčko

Škoda, že se v Evropě nenabízí AWD

Některé věci jsou už od pohledu u Hondy šizené

Na drnčící plasty si stěžují majitelé vlajkové lodi pro Evropu CRV

Prostě se šidí napříč značkami

U HRV mi přišly sedačky (textilní) takové laciné , fádní

Nelíbí se komplet dotykové ovládání

Je solidně prostorné

Ale v ČR hodně předražené (asi jako všechny Hondy kromě crv)

Tak ať jezdí a dej vědět jak si spokojený

jiri1164:

Najel jsem s 1,2HTP naprosto bezproblémových 150 tkm (firemní auto)

Tak jsme si jednu Fabku pořídili domů, starší model

Bohužel to byl právě ten co se podpalovaly ventily

Celkem hodně velký průser pro Škodovku

2016-02-27 19:39:01

irenej: Měl jsem za sebou 3 nové Hondy. Třeba takový Civic 8G UFO bylo krásné auto, ale tam vrzalo a bouchalo snad všechno. CR-V mělo taky svoje chyby. Vrzání volantu, debilně umístěný motorek ostřikovače - měnil jsem 3 x. Stačilo trochu brnknout spodním spojlerem o sníh. Co byl vážně průšvih - pseudo 4WD.

Já mám na vrzání asi nějakou úchylku. Slyším ho všude. Sednu do auta, i cizího a poslouchám.

Doma máme 14 let staré Suzuki Ignis z Německa. Německý duchodce, pokud byl ještě na živu, ho krásně opečovával. Už tři roky do něj liju jen olej a benzín. Teda já jednou za rok olej a manželka benzín zhruba jednou až dvakrát za měsíc.

Když jsme u toho Německa. Tam neberou Suziki jako low end. Cena je tam o cca 100 tisíc vyšší než v ČR a naši prodejci v pohraničí si mnou ruce.

S-cross jsem si vychytal (molitan před přední sklo, trochu silikonového spreje a hlavně nevozit 500 kg v kufru) a nedám na něj dopustit. Jako dvojkolku si ho koupí málokdo. Vzhledově je to trochu rozporuplné auto a konkurence v téhle cenové kategorii je vysoká. Kdo chce, nebo potřebuje 4kolku, tak koupí určitě neprohloupí!

HR-V je pěkné auto, tak přeju spokojenost bez vrzání

MilanT  
Milan
2016-02-27 20:07:33

Tak jsem napnutej jak struna, co irenej nakonec koupí. Nakonec japonec, ale jaký?

HR-V a CR-V to nebude, na něj nemá peníze, respektive:

citace "HR-V dnes u nás stojí 17.900 € v základnej výbave Comfort, v ktorej je prakticky všetko, čo tam má byť. Je to ale už nad môj limit."

2016-02-27 20:25:45

milant:

Ať už bude kupovat cokoliv, tak v první řadě by měl zapomenout na svou naprosto dětinskou vizi, že chce auto kupovat na dobu 10-12 let

Raději počítat s tím, že to auto půjde do šrotu za 4-6 let a podle toho zohlednit cenu auta vůči své peněžence.

...nová doba, STK=šrotovné

2016-02-28 08:08:45

Tak se nám to nějak rozjelo. Ale to je účel diskuze. Ať má irenej dobrou ruku při volbě a je spokojen s novým vozem. Jen tak naokraj, ani nechtějte vědět co jsem absolvoval s "Das Auto" a to od novoty do cca 55tis. km. jsem rád, že je to za mnou.

MilanT  
Milan

irenej, 2016-02-27 17:37:20 napsal:

milant: Ani do Forda som nešiel. Nie som predsa blbec, kupovať trojhrnček. Zakotvil som u iného japonca, čo má na začiatku H a na konci RV. Bol síce o 1.300 € drahší než tento vrzgajúci "kabriolet" z Ostrihomu, ale dúfam, že nebudem zháňať čierny molitan alebo bublinkovú fóliu, aby som vylepšoval, čo "soudruzi" z Japonska (sorry: z Maďarska) zbabrali. ..

2016-02-28 10:18:32

irenej: Až budeš stát s tou svojí Hondou v kopci a místo nahoru budeš nechtěně klouzat dolů, tak místo černého molitanu a bublinkové fólie budeš shánět traktor.

2014 Subaru Forester Vs Honda CRV, Ford Escape, Mazda CX 5 y Toyota RAV4

Comparando varios sistemas de traccion de sistemas All Wheel Drive

MilanT  
Milan
2016-02-28 10:19:23

.

Honda CR-V 2014 4WD failure

For more information and Honda's reply visit:

2016-02-28 11:48:44

milant: a najlepsie to zvladol S-Cross, lenze sa im vybila baterka na kamere, škoda...

inak nemyslim si, ze by irenej planoval kupu S-crossu s 4x4

2016-02-28 12:32:08

Sice v naftě, ale i tak stojí za to se podívat.

https://www.stream.cz/mez...n/10002609-suzuki-s-cross

Je tam i dvakrát vitara (benzín + nový turbo benzín). Když jsem tehdy porovnával vitaru a s-cross, zdála se mi vitara vzadu menší, ale auta obsahují některé stejné komponenty.

Když už se to tu tak rozjelo, je zajímavé zavzpomínat na starší vlastněná auta. Prostě porovnat vývoj techniky a jen nefňukat nad kravinkama. S-cross - Fusion - Citroen ZX - Dacia 1310 - Š-105 - takový byl vývoj u mne, co model, to vlastně vyšší level ve všech ohledech. Nejvíc je to asi slyšet uvnitř, hlučnost každého auta je stále menší, ve spotřebě paliva, komfortu a v neposlední řadě v bezpečnosti.

Minulý rok jsem se snažil porovnávat obdobné modely a s-cross je asi bezkonkurenční (výbava/cena). Úsporný benzínový motor taky aby člověk pohledal. A když si jen tak přeberu v hlavě naftu (turbo, vstřiky, EGR, dvouhmoťák, filtr pevných částic, super nafta...) tak nějaké vrznutí nebo hloupé předbíhání hodin v raných ročnících hodím desetkrát za hlavu.

Ještě je zajímavé, jak se starají orgány o naši bezpečnost (čidla tlaku mluví za vše), ale že rvou do palubních desek dotykové displeje, za to bych sekal designerům ruce. Prý je to levnější než klasika, což nemůžu nějak pochopit. Mistři jsou v citroenu, tam aby člověk navolil teplotu vzduchu - musí zrušit radio, vstoupit do systému, najít topení, zvolit a zase si dát třeba rádio (tohle jsem pouze někde četl, nezkoušel jsem to osobně).

BTW, lze někde u audia nastavit předvolbu zvuku (pop, rock apod.), nikde jsem to nenašel, ale u vitary to prý jde.

MilanT  
Milan
2016-02-28 12:52:59

tommi2: A jo, máš pravdu, na 3. straně píše že dvojkolka.

Tak se omlouvám ta ta zbytečná videa o 4x4.

2016-02-29 19:27:01

Trošku jsem uživatele "irenej" nepochopil, ale budiž, ostatní už se toho dotkli. Ale protože jsem byl vybrán jako jeden z trápitelů v jeho příspěvku - vrzající plasty, tak hlásím, že až na sem tam vrzající plast jsem se suzuki nesmírně spokojen Ty předbíhající hodiny holt sem tam sešteluju, ale kvůli nim sem si auto nekupoval. Zítra překročím 54 tis. km a vše v naprosté pohodě Než jsem do ní šel, bádal jsem všude okolo, ale za tu cenu čtyřkolku s tou výbavou co má, jsem nenašel. U koncernových vozů, kde je za příplatek kde co, jsem byl vždycky nakonec hodně nad cenou sůzi. Jezdí velmi dobře, sedí pěkně v zatáčkách a 4x4 už jsem taky párkrát na chalupě potřeboval (pravda, kdybych ho neměl, nezajížděl bych všude, ale pro to si to pořizujeme. Vyzkoušel jsem i školu smyku v Mostě - zábava. S-Cross není sexy kousek, ale práci odvede. Určitě doporučuji! Jinak nová Vitara se mi líbí taky Teď nevím, jestli můj příspěvek patří sem, nebo spíše do rubriky "co se vám líbí...

2016-04-10 21:14:43

Můj poznatek k snímačům tlaku. S-cross najeto 18 000 Km stáří 2 roky. Jednou takhle u pumpy dofoukám všechny kola a od té doby na palubce na obrázku auta displej TPMS není ani jeden tlak ??? A před tím všechny kola ukazovaly tlaky . Tak jsem přehodil zadní kola dopředu a pořád žádný údaj. Ujel jsem 1000 Km a stále nic ani žádná kontrolka se nerozsvítila prostě nic.

Ví někdo co s tím??

MilanT  
Milan
2016-04-10 21:38:39

blatouch:

Na snímače tlaku je tu samostatné vlákno - http://www.suzukiclub.cz/...ory-tlaku-pneumatik-44508


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8