Fórum - Téma


Jaké máte trápení a nešváry s vaším S-Crossem?


Fórum SX4 II Jaké máte trápení a nešváry s vaším S-Crossem?

Informace o modelu: Suzuki SX4 II

Diskuze o vozidlu

2013 SX4 II 4×4 AllGrip 1.6

4 fotek  |  155 diskuzí

Výkon motoru 88 kW (120 PS) při 3750 ot./min. Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 598 ccm (98 cui).


1 ......... 4  5  6  7  8

2016-06-13 20:57:06

violator: ahoj všichni, mám také dopis a jeden dotaz vymění jen potahy opěradel řidič- spolujezdec nebo celá opěradla? Protože píšou že je to na dvě hodiny?

2016-06-14 08:27:07

blatouch: Zdar, vymění jen potahy opěradel.

2016-06-14 09:31:22

suzimoto: jestli rozumím tak kožených se to netýká???

2016-06-14 18:46:21

jiri1164: to bohužel nevím, je třeba se zeptat

2016-06-14 21:51:24

jiri1164: I kožených.. Mám kožené a byl jsem minulý týden...

2016-06-27 10:12:29

dobry den vracim se do diskuze na s-cross stále si tady na něco stěžuje na kvalitu atd. momentálně není nový s cross ke koupi nejblišší termín ne nové auto je okolo vánoc proč asi???

MilanT  
Milan
2016-06-27 11:04:38

jiri1164:

Protože jsou toho plný sklady, nikdo to nekupuje a tak zastavili do vánoc výrobu? Nevím, jenom hádám.

2016-06-27 12:10:52

jiri1164:

a) pro velkou poptávku nestíhají vyrábět

b) pracují na zkvalitnění výroby a prozatím zastavili linku

c) protože S-cross nikdo nekupuje a o Vitaru je velký zájem, vyrábí na lince pro S-cross Vitary

2016-06-27 13:03:44

cernymotyl:

...chybí tam za d),

chystané radikální zlevnění modelu S-Cross o 30-40%, při současném zákazu poskytovat jakékoliv slevy na nedostatkovou Vitaru, kdejakému skotákovi, který si "o ni řekne"...

P.S.

Zřejmě to ale nehrozí, protože dnešní svět je jeden velký Kocourkov

2016-07-03 19:09:02

S cross sa už prestal vyrábať. Ak nejaký chcete, už jedine z tých, čo je v predajniach. O chvíľu príde nová verzia, o niečo vyššia, namiesto atmosférického motora 1,6 tam bude 1,0 turbo. Toto je info zo Suzuki na Vajnorskej.

MilanT  
Milan
2016-07-03 19:30:15

petersx4scross:

A to je ten krok správným směrem. Teď to půjde na dračku s tím tříválcem 1,0, který má Suzuki zatím jen jako prototyp.

Vitaro třes se

2016-07-29 17:17:47

laso: Ahoj, potřebovala bych poradit jak zjistím průměrnou spotřebu benzínu u Suzuki S-Cross. Mám auto teprve 2 měsíce a zdá se mi, že skutečná spotřeba je mnohem vyšší než uvádí techničák. Nevím však jak ji zjistím z palubního počítače... Děkuji za radu

Lení

MilanT  
Milan
2016-07-29 21:59:59

lení: http://www.suzukiclub.cz/...-palubniho-pocitace-40965

2016-07-29 23:15:02

Leni: Já mám počítač jen orientační, podměřuje tak o 3 deci. Vždy tankuji do plné nádrže a spotřeba se po natankování sama vynuluje, takže vždy mi ukazuje spotřebu na aktuální nádrž. Tankuji do vypnutí pistole a skutečnou spotřebu si doma spočítám podle ujetých kilometrů na nádrž. Teď jsem se dostal na svůj rekord 5,4, ale u nás je to celkem placka, po dálnici jezdím na tachometrových 120 a městskému poskakování se raději vyhýbám. A spotřeba začala klesat asi po 5000 km.

2016-07-30 13:46:47

laso: ano spotřeba začíná klesat po cca 5000 km jezdim pruměr 5.0/100 km záleží taky na záběhu jezdil jsem z lehkou nohou a olej jsem měnil po 2000 km vidim že jsem nic nezkazil akorat jsem dal olej 5w30

2016-08-01 13:03:00

to kavarnik (vrzání zadních dveří pro pasažéry): potvrdzujem na S-crosse MY2015 od nova. Robí mi to len za teplého počasia (horka). Je to podľa mňa spôsobené tým, že tiahla obmedzovačov zadných dverí sú oplastované a trecí element (vnútri dverí) je pravdepodobne tiež oplastovaný alebo plastový. Skúšal som to mazať (lepavá vazelína tzv. "nulka", práškový grafit), ale tiahlo obmedzovača ide v trecom elemente tak natesno, že akékoľvek mazivo rýchlo zotrie.

Najlepšie mi zatiaľ pomohlo prestreknúť trecí element (striekať do miesta, kde tiahlo obmedzovača vchádza do dverí) obyčajným WD-čkom. Uvidíme, koľko to vydrží, zatiaľ je ticho.

Inak hodiny mi na S-crosse MY2015 1.6 benzín manuál AllGrip idú presne a iné problémy okrem ne-stabilizovania volantu tesne okolo stredovej polohy (všeobecná vlastnosť áut Suzuki) som nezaznamenal. Ešte možno nejaké to občasné povrznutie napr. zo sťahovacieho skla vodičových dverí (ale s tým som sa tiež stretol pri autách mnohých značiek).

Spotrebu mám zatiaľ dlhodobý priemer 6,3 (podľa PP, realita nebude veľmi vzdialená), v čom je však veľký podiel mesta. Jazdím pokojne, plynule a na diaľnici 120-130 podľa tacho. Skutočná diaľničná (GPS) rýchlosť je pri mojom (druhom v poradí) Suzuki cca 8-9 km/h nižšia.

MilanT  
Milan
2016-08-01 16:30:01

pilotek: "ne-stabilizovania volantu tesne okolo stredovej polohy (všeobecná vlastnosť áut Suzuki)"

Co tím přesně myslíš? Mám taky auto Suzuki.

2016-08-01 17:28:56

milant:

elektrický posilovač řízení má nepříjemnou vlastnost, auto neustále někam utíká ze směru, pořád se musí korigovat. Myslel jsem, že je to nesmysl, ale jakmile přesednu z auta s hydraulickým posilovačem do nové Vitary s elektrickým, okamžitě to za jízdy vnímám jako nepříjemnost.

Čidla pohybu volantem totiž reagují na sebemenší podnět, posilovač je přeposilovaný pro slečinky ve městě. Auto se na nerovnosti zavrtí, ruce pověšené na volantu se setrvačností pohnou a už to někam utíká.

2016-08-01 20:09:35

mirekdoda:

Možná, že s tebou v této záležitosti Milan nebude souhlasit a já také ne.

2016-08-01 20:26:24

plukovník:

no jo, chlapi, to klidně můžete. Uvítal bych ten nesouhlas podložený argumentací, a možná přistoupím na to, že mám na nové Vitaře blbou geometrii, nebo něco jiného, možná i moje ruce.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8