Fórum - Téma


K/N filtr a vliv na vykon


Fórum Swift New I K/N filtr a vliv na vykon

Informace o modelu: Suzuki Swift New I

Diskuze o vozidlu

2008 Swift New I GLS 1.3 VIN: TSMZZC11S00519008

1 fotek  |  20 servisních knížek  |  396 diskuzí  |  6.85 l/100 km

Výkon motoru 67 kW (91 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 116 Nm (86 ft/lb) při 4200 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 328 ccm (81 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, M13A.

Oranzova metaliza.


1  2  3

2013-09-02 14:48:06

udm:

To ja bych ty grafy taky rad videl. Procpak je NIKDO NIKDE neuvadi? Vzdyt to by se pak prodavalo samo, ne?

2013-09-02 15:03:40

romanicak:

Grafy, které by se relevantně týkaly filtru sání nikdo nikde neuvádí, protože žádné neexistují. Graf charakteristiky sání motoru je pevně daný, řízený ECM a je jedno jestli se jedná o origo papírový filtr, bavlněný v původním airboxu, nebo tzv. "sportovní", nebo dokonce když filtrační vložka úplně chybí.

Komplikace mohou nastat pouze když je filtrační vložka masivně zanesena (třeba pouštním pískem), při rally Paříž - Dakar. Ale při běžném provozu je jedno kolik mikronů ten či který filtr je schopen vyfiltrovat , důležité je ho v předepsaných intervalech vyměnit.

2013-09-02 15:17:27

Tak jsem prece jen neco nasel.

http://www.allfordmustang...r-2011-mustang-5-0-a.html

Abyste si to nemusel prekladat a cist cely - rozdil ve vykonu motoru pri vymene novyho OEM filtru za K&N nebyl v ramci chyby mereni ABSOLUTNE ZADNY. A to se bavime o aute s vykonem pres 400 konicku.

Zacinam se priklanet na stranu Plukovnika, podle prvniho realnyho a prokazatelnyho mereni je jasny, ze fitlr sam o sobe nemel zadny vliv na vykon.

2013-09-02 15:35:13

romanicak:

Možná děláš dobře. Plukovník sice Forda Mustanga nikdy neměl, ale měl možnost nezaujatě porovnat jak různé papírové filtry tak i bavlněné od fy K&N i od fy Green. Dokonce před mnoha lety i vzduchový filtr tvořený měděnou tkaninou.

2013-09-02 16:14:32

s1600:

Mas nekde moznost to DYNO pouzit? Ja nemam pristup...ale obetoval bych se a koupil ten filtr a dojel bych to zmerit

2013-09-03 02:39:03

romanicak: ...tak se obětuj,vyndej filtr-pokud to dokážeš,dej tam KN a uvidíš...může si to takhle zkusit každej a nemusí se ptát...jak to pojede bez filtru...s KN...s originálním...to nemáte nikdo SUZUKI?

Né,neodpovídejte,zřejmě jezdíte škodou,nebo nějakou koreou ...nesmím zapomenout na BMW

Dyno seženeš po celé republice,ale samozřejmě za peníze.

Nejsem prodejce KN a nepotřebuju dokazovat,že to funguje,dejte si tam třeba skelnou vatu chytráci...

Všechno je špatně-oleje a filtry jsou úplně stejný,ničemu to nepomůže...melou to pořád stejný plukovníci a spol...

...soráč za pošpinění vlákna...

2013-09-03 06:48:01

romanicak:

Tak jsi to slyšel, je zbytečné, aby ses trmácel za mistrem s1600 až někam do jižních Čech, když válcové dynamometry jsou na každém rohu , s1600 se tak elegantně vyhnul přímému dokazování svého bizardního tvrzení

Takže až ti to někdo změří, tak dej vědět. Ne co naměří, to všichni víme, ale co ti tam řekli

P.S.

Jinak k běžnému provoznímu výkonovému testu motoru a provozní zátěže při konkrétních podmínkách, nepotřebuješ dynamometr, ale stačí ti na to běžný diagnostický program např. nejvíce rozšířený ScanMaster.

Nic to ale nemění na tom, že došlo k významnému "politickému" posunu na tomto fóru. s1600 zde kdysi prohlásil, že plukovník si tady vede svou vlastní válku. Nyní již říká "...melou to pořád stejný plukovníci a spol...".

Takže to vypadá, že svou vlastní válku si vede voják s1600, a to není ani plukovník, ani major...

2013-09-03 08:57:52

plukovník:Ty jsi bizardní a nemáš nic jiného na práci,než dřepět u PC a kecat do všech příspěvků u čehož si zřejmě tláskáš bobra!

Cokoliv napíšu-okecáš spoustou odborných termínů a proto říkám JDI DO PRDELE...umíš jen chytat za slova a nic jiného si nedokázal,jen buzeruješ a máš z toho evidentně radost...

Tak si masti své ego úchyle,já budu radší tvořit hodnoty...na to důkazy mám,stejně jako graf z brzdy,ale ten bys stejně napadnul za cokoliv.

Je mi jedno,pokud mě vyškrtnou za nevhodná slova a pokud někdo smaže tenhle příspěvek,může klidně smazat i můj profil,nebudu ve stejném společenství,jako úchylák ,který si říká plukovník...tak si užívej vítězství,vyštval si dalšího z klubu...nejsem první,ani poslední...doufám,že až půjdeš na záchod,vysereš aspoň 100 vzteklých naježených ježků!

2013-09-03 09:21:46

s1600:

Teď jsi řekl první moudrou věc, jdi raději tvořit hodnoty a věřím, že si vystačíš i bez spousty odborných termínů

2013-09-03 09:57:13

s1600:

"stejně jako graf z brzdy" - tak ho ukaz!

2013-09-03 10:28:25

Jinak mereni Dyno vychazi snad nejlevneji na 1200-1500. To je pomerne velka castka vzhledem k riziku, ze se pravdepodobne nezmeni nic.

http://www.sgs-servis.cz/mereni-vykonu.php

http://www.mereni-vykonu.cz/mereni-vykonu

2013-09-03 12:09:50

romanicak:

Co je a není velká částka, to je otázka. Stejně se lze ptát, jestli se něco změní.

Je třeba se spíše zamyslet nad tím, jak nějaká firma může nabízet chiptuning, kterým zvýší výkon sériového motoru o 25% při současném snížení průměrné spotřeby o 10 %. Něco takového dokáže jen kouzelník, nebo s1600

2013-09-03 12:46:11

Myslím že by bylo na čase ukončit všechny dohady a teorie co a jak. Měření z válců nemám, ale nabízím video zrychlení s kuželovým KN filtrem a kitem přímého sání od riegera. Žádné jiné upravy nejsou.

Nafilmujte si svoje zrychlení s papírovým filtrem a máte jasno. Jsem hodně zvědavý na reakci obou stran.

2013-09-03 15:12:56

romanicak: tady máš graf,stejně tam nic nevyčteš,páč nevíš o co jde-když něco říkám,tak to platí!

I to že plukovník je kretén,stejně jako ostatní vojáci.

Jedinej Pavel udělal dobrou věc-nahrál video,jen nenapsal na jakých kolech to bylo...až pojedu na nákup,natočím i svého Swifta 1.3 ...jezdím na 17kách!

Neumíte ani vyndat filtr,nebo vyměnit kolo a budete se tady dohadovat o funkčnosti filtru KN?

Mluvím jak mi zobák narost a neberu si servítky ani při hovoru FACE TO FACE,až se přestanete skrejvat za ikonky,stavte se-dáme řeč a můžete zkusit rozdíl nejen filtru KN.

Moje auta fungujou a ostatní jsou mi u vejfuku...

Sbohem

2013-09-03 15:23:07

s1600:

Jestli nic neříkající čtyři roky staré lejstro je to jediné, čím chceš mávat, tak to asi moc lidí neohromíš ani kdyby to bylo FACE TO FACE, ty komiku jeden, co nemáš rád vojáky a nepiješ pivo

Jediný zajímavý údaj je tam ta tvoje registrační značka, kdyby snad měl někdo zájem si s tebou FACE TO FACE poklábosit , přesto, že ty se za ikonky neskrýváš

2013-09-03 17:03:02

Na jakých kolech to je už nevím. Buď 14 zimní nebo 15 letní (předepsaných rozměrů). ,,TEORETICKY" by to mělo být jedno, obvod kola by měl být stejný.

Pánové , očekával jsem ale spíše, že se vyjádříte k tomu jestli je v něčem poznat kn filtr.

2013-09-03 17:13:26

pav.el:

Já ale předpokládám, že ty sám jsi napsal, že jsi při porovnávání různých filtrů nezaznamenal žádný významný rozdíl

2013-09-03 18:08:52

To je pravda. Rozpoutala se tu ale nějaká debata a já jsem chtěl, aby lidi sami přišli na to, že zrychlení z 0 na 100km/h je s kn filtrem stejně 11s. tak jako s papírovým filtrem.

Tímto ale neodsuzuji kn. Blbost byla vyhazovat prachy za kit přímého sání. Nyní mám kn v origo airboxu, ale ne pro zvednutí výkonu ,ale proto abych si mohl kdykoliv filtr vyprat,protože jezdím nejvíc po okreskách, které v dnešní dobe vypadají jako prašné silnice kdysi A když mám pocit že je zanesený tak nemusím kupovat nový papírový. Toto vidím jako jedinou výhodu KN.

2013-09-03 18:29:22

pav.el:

Konečně jeden racionálně uvažující člověk

2013-09-03 22:22:42

plukovník: snad sis nemyslel,že okamžitě pojedu nechat si změřit výkon...SPZ sem tam schválně nechal a stejně si to celé napadl,jsi prostě ...bohužel ještě nikdo nevymyslel to správné slovo pro takového HONIMÍRA JAKO JSI TY!

Když už znáš SPZ,tak zajeď,jenže to neuděláš,protože si ub ohej srab,kterej pouze papouškuje příručky a sám si nic neudělal.

Mohl si v inzerci vidět mé jméno i adresu,ale to ses nenamáhal,viď,nemám co schovávat.

Potřeboval bys studenou,teplou a do klece.


Odpovědět

1  2  3