Fórum - Téma


K/N filtr a vliv na vykon


Fórum Swift New I K/N filtr a vliv na vykon

Informace o modelu: Suzuki Swift New I

Diskuze o vozidlu

2008 Swift New I GLS 1.3 VIN: TSMZZC11S00519008

1 fotek  |  20 servisních knížek  |  396 diskuzí  |  6.85 l/100 km

Výkon motoru 67 kW (91 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 116 Nm (86 ft/lb) při 4200 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 328 ccm (81 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, M13A.

Oranzova metaliza.


1  2  3

2013-09-03 22:24:04

pav.el: jasně že je poznat rozdíl,co si čekal za odpověď?

2013-09-03 23:22:37

Takže abych řekl něco na závěr.

Naštěstí se pohybuji a žiji ve společnosti, kde s takovým materiálem jako je S1600 nepřijdu vůbec do přímého kontaktu. Nadále se případně k jeho výplodům budu vyjadřovat nepřímo a upřímně lituji každého, kdo si sebe sama váží tak málo, že je ochoten s někým jako on, poté jak se opakovaně projevuje, vést nějakou diskusi.

P.S.

Každopádně by bylo chybou jeho příspěvky mazat

s1600 totiž dosahuje na tomto fóru jednoho nelichotivého prvenství. Jako tzv. VIP člen má ve svých celkově 41 příspěvcích nejvyšší procento vulgárních slov a nadávek

Také mám pocit, že od té doby, co toto fórum opustil přítel Kato, který teď dělá v Brazilii zřejmě spíše ameriky a věnuje se hlavně své krásné jihoamerické manželce , opustilo toto fórum i dost lidí, které jsem považoval za vzdělané a inteligentní. Škoda, možná změnili značku

2013-09-03 23:23:05

s1600: A můžu se ve vší slušnosti zeptat jakej tam ten rozdíl vidíš? Ve tvém grafu je skutečně vidět malý nárust, ale u 1,6 motoru s 92kW. To jsi zapoměl dodat.Na první pohled to totiž vypadá že máš vykon jak prase když se bavíme o 1,3l. Já at´se snažím jak chci tak u mého videa rozdíl v akceleraci oproti papírovému filtru nevidím žádný. Pořád je to 11s.

Taky bych chtěl od tebe vysvětlit toho smajlíka. Já jsem tě snad něčím urazil nebo mne tím něco naznačuješ?

2013-09-06 16:05:27

pav.el:

Vysvětlení se asi nedočkáš....ale ber to tak, že ve světě dochází k daleko větším haváriím...

2013-09-06 16:15:09

s1600:

Pravda, tim grafem si nejsem uplne jistej...Oprav me, jestli to ctu spatne.

Vidim tam dva prubehy mereni - tenkou linkou prvni, s normalnim filtrem a vyraznejsi linkou druhej, s K&N filtrem? Nebo jak to tehdy bylo?

romanicak: Protoze pokud to rikam spravne, tak je tam videt jasnej narust v tocivym momentu v nizkejch otackach, a to se mi libi. U 1.3 by jiste nebyl tak vyraznej....

2013-09-06 20:16:59

Tento graf přesně popírá větu, která byla napsána dříve :

Bude se Vám dejchat líp s hadrem v puse /origo filtr/ ,nebo bez /KN filtr/ ???

Rozdíl nepozná ten,kdo nepřekročí 3500ot/min,ten ať jezdí škodou...

O žádný ,,placebo,,efekt nejde,auto určitě neřve a jede líp

Přitom je to od toho samého člověka.

Nechápu a nebudu se pouštět do dalších spekulací.


Odpovědět

1  2  3