Fórum - Téma


K&N fitr


Fórum Technický koutek K&N fitr



1  2  3  4

2010-01-17 15:30:22

Má s tím někdo nějaké větší zkušenosti?Zajímá mě, jestli na 50kW třináctku stačí dát jen vložku do air boxu, nebo se to vyplatí řešit třeba jako na obrázku..

2010-01-17 15:41:03

zkus na něm udělat uzel a když to nepůjde tak ho odkopni kámo

2010-01-17 15:43:04

Ty jsi vožralej?

2010-01-17 15:45:19

ani ne, jen radim Tobě jak Ty druhým

2010-01-17 15:47:44

Já se neptám na píčoviny, tak se angažuj jinde..

2010-01-17 16:05:01

Já vim.....Ty jen odpovídáš pí**viny, ale to mi je fuck kámo......další dotazy po interce ju

2010-01-17 16:06:59

já mám na tomhle motoru vložku K&N do origo boxu. změnu krom lehce hlubšího zvuku jsem nijak nepozoroval.

2010-01-17 16:14:49

Takže spotřeba, výkon, pružnost, všechno neznatelné.No já přemejšlim, jestli mám investovat do vložky 1200,- Jestli to má nějakej smysl..

2010-01-17 16:27:40

nic jsem nepozoroval, ale zase když si spočítáš kolik dáš za obyčejné filtry, tak se tenhle vypratelnej rychle zaplatí.

2010-01-17 19:29:22

jj,taky mám KN filtr do origo boxu a auto má akorát nepatrně hlubší zvuk,jinak mi to přijde úplně stejný,ale pořídil sem ho hlavně kvůli úspoře peněz,fakt se to vyplatí víc,než kupovat každou chvíli obyčejné

2010-01-17 19:33:31

KN mam nákup za 1200 a obyč za 250 Proleju víc

2010-01-17 19:41:58

no a když ti KN vydrží celou životnost auta,tak je KN supr,teda pokud nemáš auto jen na chvilku,to bych do toho asi nešel,ale našeho swištíka máme už od "narození" a určitě spolu půjdeme i do důchodu

2010-01-17 19:51:44

Jooo, ještě chemka na údržbu stojí taky ňákou pětku Auták si nechám, dokud ho nevezumě rez.Pak bude na řadě čtyřnohej.Bydlim dost vysoko, abych ho půl roku využíval na čtyřech A tam, pokud vim, je filtr stejnej.Takže půjde se mnou z káry do káry

2010-01-17 19:54:53

no vidiš,tak to se ti ten KN filtr hodí určitě,když si budeš kupovat vesměs to samé auto,i když i chemie něco stojí,tak být tebou do toho jdu

2010-01-17 20:07:27

nooo, to jako rozhodnutej jsem, teď jen jestli jen tu vložku, nebo udělat něco jako je na fotce..

2010-01-17 20:28:54

aha,já osobně bych do toho asi nešel,podle mě je pak potřeba motor možná i přetryskovat??Nevim,stejně by to asi moc nezlepšilo výkon

2010-01-17 20:33:08

Proč triskovat?Má to vstřikování..

2010-01-17 20:43:34

jj,myslim všeobecně,ale prostě bych do toho osobně nešel ,asi by se muselo upravit víc věcí,aby takovýhle filtr měl už nějaké opodstatnění,ale možná kecám,nemám s tim zkušenost,chtěl sem to na motorku a musel bych si k otevřenýmu filtru koupit jiný trysky a karbec přetryskovat,tak sem se na to vykašlal a řek si,že to nebudu dávat ani do auta,jen sem vzal ten KNfiltr do origa boxu

2010-01-17 21:06:56

Já dal KN do motorky, totáně předělal výfuk a trisky jsem nechal.Nemá to díru a tahá jako svině.A mám karburátory.Teoreticky by se to mělo přetriskovat, ale DynoJet doladit tak, aby to mělo smysl, to chce zkušenosti a hlavně brzdu.Od oka to je defakto nemožný naladit na max.Člověk pozná, když má motor 10koní, nebo 15.Ale jesli má 164, nebo 150, to jen na brzdě.Neni to prdel.Znám hodně případů, kdy přetriskování vedlo k vyšší spotřebě a větší díře.A to i když to ladil Ota Knébl, mistr republiky v super dragstrech.Vstřikování na filtr reaguje v poho.Lambdasonda zjistí, že je ve výfukových plynech víc kyslíku a řídící jednotka reaguje okamžitě prodloužeím doby vstřiku.Tím směs srovná tak, aby byla ideální, tedy lambda=1.

2010-01-17 21:14:43

Prosím o vysvětlení co má ten filtr za význam.

Opravdu nechápu jak muže někdo takovou kravovinu někdo koupit.


Odpovědět

1  2  3  4