Fórum - Téma


K&N fitr


Fórum Technický koutek K&N fitr



1  2  3  4

2010-01-17 21:25:49

Teď nevim, jestli žertuješ.Tipnul bych, žes ani fitr nikdy neměnil.Jinak by ses asi tak blbě neptal.A nebo možná měnil, protože byl špinavej.Ale okolnosti, který maj vliv na chod motoru jdou zřejmě mimo tebe..

2010-01-17 21:49:53

Naco filter to ti zbytocne brzdi vzduch najlepsi vykon dosiahnes bez filtru.......

apropo mal som kamosa co sa vykyblil na blackbirdovy a chvilu jazdil bez toho nasavacieho boxu co si odstranil a motorka vobec nesla ako predtym tak isto si pozri nasavanie na X11 ....bez pretryskovania a naladenia neexistuje aby ta masina chodila dobre ....takze podla mna ti to len hulaka ....skus tu brzdu a uvidis

2010-01-17 22:06:04

Podle tebe jak myslíš, tak to vůbec neni.Kamarád má dvěstěkoňový GSX-R a jsem schopen s ním držet krok.Ve vyšších rychlostech a na maximálku samozřejmě nemám šanci, bez kapot to prostě nejde vejš.Akcelerace, pružnost, neujede mi.Takže kdyby to bylo tak strašný, tak se asi nečapu.Navíc, nejezdím tejden.Poznám.když něco nejde jak to má.Tak zas ze mě nedělej blbce.A kamarádovi to nejelo, páč se mu to hltilo vzduchem.Karburátorovej blek neni stavěnej na klasickej nápor.

2010-01-17 22:36:32

A aky problem je teda pre vyrobcu nasackovat na vsetky nasavacie hrdla sisky naco sa seru so zlozitym vyvojom airboxov a nasavacov ked je to take jednoduche ? takze staci urvat filter a vyfuk a hijo na zavody?

2010-01-18 07:43:56

dalin -sportovní filtr má určitě několik vyzkoušených plus,

  • máš ho na doživotí a ušetříš za spoustu origo filtrů/ někomu to neva páč filtr nemění/
  • zlepší se chod motoru a lehce sníží spotřeba
  • je dokázané zvýšení výkonu,ale nečekej 10koní

To vše platí o filtru KN do origo boxu.

Pokud někdo začne tunit - může to být horší /a většinou taky je/,než v serii.

2010-01-21 19:00:53

Má pravdu ten chlapec, KN je fakt to nejlepší, fakt je poznat rozdíl i objektivně měřením na brzdě.

2010-01-21 19:13:15

upřesni, mluv v číslech..

2010-01-21 19:17:59

těžko mluvt v číslech,protože každý motor je trošku jiný i u stejné značky,ale to odborník určitě ví.Nabrzdi si serii a pak tam dej KN a uvidíš.Dneska brzda stojí pár korun-v Č.B. je to kolem 200,-kč za hodinu práce.

2010-01-21 19:23:14

Ale do budělic to mám 5 hodin cesty Ono na tom zas tak nesejde.Je jasný, že čím lehčeji se může nadechnout, tím míň energie sežere.A vůbec nejlepší je mu to tam fouknout .Sláááááva všem turbum a kompresorům

2010-01-21 19:37:59

moje heslo je no BOOST no PROBLEM:..:) v jednoduchosti je sila

2010-01-21 19:44:23

to sic jo, ale bez přepňování nebude nidy největší síla

2010-01-21 20:58:27

Boost neni problém :D myslim že minimalne 3 subaru už to poznali :D že swift gti-t opravdu jede :D

2010-01-21 21:03:40

hh vykon je i bez boostu... viz muj civic VTi

2010-01-21 21:05:09

To jde 180 Hp neni problém z GTi 1.3 bez turba :)

2010-01-21 21:06:07

dneska se turbi uplne vsechno...kdyz vidim jak to u nas na H-C to za chvili bude mit kazdej druhej v kazdy druhy patnactce

2010-01-21 21:07:49

to je pak uz mazec...je fakt ze i ten nejzaritejsi N/A Esso sanycars (jestli to nekomu neco rika) presel na turbo...

2010-01-21 21:10:16

njn ono to vyjde i na mín penez v konečným součtu :D a kroutak na atmosféře nenaženeš :) i kdyz samozřejme ja sem taky zastánce atmosfér co točí přes 9 :) to je proste nádhera

2010-01-21 21:10:20

http://www.honda-club.cz/...ode=view_vehicle&CID=1179

2010-01-21 21:11:58

me rikej, po suzukach sem presed na Hondu co ma v zakladu 8,2k ot, po uprave 9....

2010-01-21 21:13:51

Novidis a ja mel kamse s VTi a stejně mi neujel se swiftem :D njn ta váha


Odpovědět

1  2  3  4