Fórum - Téma


Karburátor


Fórum Swift III Karburátor

Informace o modelu: Suzuki Swift III



2015-03-07 13:20:11

No konec.... Nafotím to ale je to děs.... ty šrouby ooooooooo bože chcípam, fotky dám později, jsem u skládání tak budu fotit a dám vám to sem

2015-03-07 15:55:24

motor běží no...

2015-03-07 23:08:28

zahřeje se a nedrží volnoběh... má vliv na funkci vejška těsnění deklu karburátoru?

2015-03-08 15:26:20

Nevíte kde hledat akční člen kterej přidává automaticky otáčky když zařadim rychlost? s kvaltem nedrží volnoběh ale zvýšený

MilanT  
Milan
2015-03-08 18:44:18

Tak to by mě taky zajímalo, kde mám v autě tenhle akční člen. Já ho mám určitě rozbitej, protože po zařazení rychlosti musím zvýšit otáčky nožně. To buď rád že ti to funguje, je to takový asistent při rozjezdu, co měl i Pontiac Firebird Trans Am GTA.

2015-03-09 13:10:17

speed meter je v tachometri...

neni to odvislé od toho či je alebo nie je zaradená rýchlosť, ale od toho či je auto v pohybe.

2015-03-09 22:19:36

Takže, povím vám, že mě to doání k šílenství.... nevím co s tím, vlastně jsem si myslel že vše co vím, můžu s klidem zapomenout.... když se sere tak pořádně....

Absolutně nechápu, k čemu tam je 6 podtlaků, nevím k čemu tam je takovej sráč vypadá to jako bimetalovvá spirálka, je spojená v konektoru s tím solenoidem, pak je tam další píčovina, hádám že je tam nějaká odporová dráha, taky nevím k čemu.... na sání je taky nějaká kravina, taky nevím k čemu, dál tam je nějaká píčovina která je tažená z parohů k sání, je tam nějakej něco jako podtlakovej a fouká, je zaslepenej takže totální píčovina... navíc jsem včera zjistil, že 2 podtlaky nejsou připojený, takže buď nemaj bejt nebo jsou tam úplně k hovnu....

Navíc, auto strašně smrdí, jako kdyby chlastal moc benálu, takže jsem zase v prdeli protože jsem nenašel šroub na štelování bohatosti... teď jsem ujel 70 kilometrů úplně v pohodě, sice běžel jak chtěl ale jel, teď jsem ho chcípl, od 6 od večera do 9 stál, pak jsemv pohodě odjel asi 500metrů, chcípnul a už neběží, ani tak ani tak, chytne ale ani náhodou neudrží otáčky, nevím co to je a neni ale kdybych měl v kanistru benzín, už by hořel.... jsem prostě v koncích, nevím co dál

jediný co můžu, že natočím, co dělá

2015-03-10 06:28:51

uprimne sa ti divím že si to vôbec rozoberal. Mal som pár krát problémy z karburátorom, ale najprv som si požičal kompletný funkčný a skúsil som netoda kus za kus. Ked pomohlo až potom som ten svoj opatrne rozoberal.

Máš 100% chybu niekde v podtlakoch a tade ti to teraz saje falošný vzduch, tak sa nečuduj že to viac ide než nejde. Ono sa tam toho podtlakmi ovláda viac.

Nájdi si v manuáloch schemu tých podtlakov, ideálne mat aspon 1-2metre novej hadice a všetko pekne podla schémy do cajku.

Bohatost zmesy sa štelovat síce dá, ale ten šrob je zaplombovaný a neviem či to vôbec niekto robil. Radšej si nájdi chybu, riešit netesnost v saní upravením bohatosti je kravina.

2015-03-10 08:29:56

lunek: No, ono kdybych ho měl, tak bych to zkusil, jenže ho nemám, pochybuju že to dělá falešnej, jel normálně, pak záhadně chcípnul a nejel

2015-03-10 08:40:02

tak ma napadá prvotná príčina prečo si to rozoberal?

Swiftov na diely je kopec, ja tiež nedržím rezervný karburátor len kvôli odskúšaniu. Dohodol som sa z chlapíkom čo mal rovnake auto na diely že za flašu vína mi ten karburátor požičia. Nahodil som zistil že je to ozaj karburátorom.

Nič iné ti nezostáva než to podla schémy skontrolovať, prípadne si nájdi niekoho z okolia kto má rovnaké auto a dovolí ti nakuknúť pod kapotu a podla toho pozapájaš čo treba.

2015-03-10 08:49:56

lunek: No to je sice pravda, ale awiftů na díly s karburátorem nebo vůbec karburátor je docela mazec schánět... buď maj keci, nebo to nedaj nebo chtěj nehorázný prachy, proč? protože už před tím to jelo jak když nejelo... Hledám schémata karburátorů, někde jsem ho našel ale musel jsem obnovit operák a všechno jsem ztratil

2015-03-10 13:17:31

deedee:

tak ti nič iné nezostáva len si naštudovat niekde schému. moj posledný litrový swift išiel z domu pred 5rokmi. Prípadne niekoho z tohto fora popros či by ti to nenafotil.... No ak si vo vnutri niečo zle zložil tak si na to budeš musiet príst sám, takto od stolu neviem či ti niekto poradí kde si sa mohol pomýlit.... Rozhodne by som tie podtlakové hadičky nepodcenoval. Stačí jedna vypadnutá a už ide motor na princíp náhodných výbuchov.

BTW k tomu smradu a spotrebe. Nemáš zhrutený výfuk, príp podpálené ventily?

2015-03-10 14:45:21

lunek: Swift je hodně háklivý na podtlaky a různý hadičky, trubičky a podobný ***ičky. Sice jsem to říkal už několikrát, ale já bych se s tim vůbec nedělal a koupil radši funkční auto. A další otázka, když jsi věděl, že to auto už při koupi jede na hovno, proč jsi ho kupoval? Pokud teda nebylo zadarmo a v tom případě platí moje první doporučení dvojnásob .

A řekl bych, že těch co mají/měli litra ještě s karburátorem bude hodně málo. O to těžší bude hledání, protože ti skoro nemá kdo poradit. Jedině nějaký obecný věci celkově o karburátorech, ale to bys měl asi znát, když jsi měl ty škodný...

2015-03-10 14:59:21

jaski:

Ja som mu to písal už pri tom lepení úchytu ramena že bych kúpil druhé auto. Rameno ledva zalepené, momentálne karburátor komplet rozhádzaný. Spotreba tanku. Odhliadnuc od bezpečnostnej stránky veci už len tá spotreba by ma odradila.... Za necelých 10tis km prerobí na benzíne tolko čo by stál celý swift v lepšom stave.

Ešte k tomu bud maturita dat to svojpomocne dokopy, ale zánovný karburátor v hodnote 1/3 auta potažmo návšteva odborníka. Z vlastnej skúsenosti, amatérsky opravári dávajú ruky preč od týchto podtlakom riadených motorov a skutočný odborník sa s ním za krabičku cigariet nebude moc bavit....

Bez urážky ale Swift je dnes auto na hranici ceny za odvoz. Kamoš sa nevedel pol roka zbaviť trojdverovoveho 1,3 r.v. 2001 v cukríkovom stave za 500eur. Ked pozrieš na net za 300eur si môžeš vyberať. Už som videl viacero kusov aj za 100eur.

2015-03-10 20:55:26

No pánové, povím vám, že chcípám, Už špekuluju jak tam dám ten favoriťáckej, ten aspoň znám ( jak boty ), jop, karburátory obecně znám, dřív v mých krásných mladých letech nehrozilo abych si s něčím neporadil... klucí mi přivezli T603 s 2 karburátorama, nřitáhli jí na laně a na STK za měsíc jim řekli že to má o něco málo lepší emise než když vyjela z linky, když mi přivezli žigula že si myslely že se ucpala tryska a celej ho rozjebaly, za 3 hodinky odjely a to jsme ještě kecaly okolo... ale když vidím toto, pánové, chce se mi brečet.... seru na to, začnu experimentovat, buď pojede, nebo nepojede, ale já vím že pojede, jen mě to bude stát kurva nervy.... schéma jsem ani náhodou nenašel, jen jak rozebrat a složit karbec, jak má bejt zapojenej to fkt nevím... překvapuje mě co to všechno má, takovejch píčovin okolo.... no konec, jen bych se chtěl zeptat ať vím s čím si doprdele hraju co je toto http://swift-manual.cba.pl/epc/siwft1/36.htm pozice 16 a jak je podtlak na pozici 26 tak je připojeno pákou nějaký ( zřejmě snímací ) zařízení, vedou tam 4 dráty http://www.suzukiclub.cz/.../3624_20150216-142448.jpg do vnitř jsem se nedíval,

Kdyby to někdo měl, moc moc prosím, jestli máte karburátor na autě, budu rád za jakoukoliv fotku, co k čemu je a td.... jinak ty podtlaky pozice 22 a 18 jsou odpojený, nebyly připojený tak jsem s nima nic nedělal jen tam vedli hadičky ale když vedou k ničemu tak jsem je vyřadil

2015-03-21 13:42:06

No pánové, opraveno, chyba byla v tom silikonu kterej se začal rozežírat a ucpávat trysku, druhej problém byl v tryskách, byly otočený, s menčí dirkou je na akcelerační, měl jsem to tolikrát rozebraný že to znám zpaměti, motor má celkem tah, ale taky papá, 10 na 100, adičky jsou v pořádku, akorát by se mi šikla fotka takovýho zelenýho plastu co je naoře na klapce která dusí proud vzduchu, mam to ulomený a vyřešil jsem to drátkem ale není to ono, nevím jak to vypadalo abych vymyslel alternativu

jinak drží krásně otáčky, má to palivový čerpadlo v nádrži, blbne mi relé nevím, zda to má pojistku a nevím k čemu je ta spirálka nad ovládáním klapky

2015-03-21 13:49:43

deedee: "chyba byla v tom silikonu kterej se začal rozežírat a ucpávat trysku" přesně tohle jsem ti psal. Příště nepatlat tolik .

2015-03-21 19:37:06

jaski: Jo, o to by tolik ani nešlo, nedal jsem ho tam moc jen to prostě začalo jakoby se rozmočovat a pak se z toho stal gel ale z venku to bylo OK, nechal jsem to perfektně zaschnout a pohoda, pak mi to nedalo a ukázalo se aspoň jsem se naučil ten karburátor nazpaměť ;) v létě bych chtěl udělat přetěsnění motoru, tak bych udělal i návod na opravu a tak :)


Odpovědět