Fórum - Téma


KIZASHI


Fórum Kizashi KIZASHI

Informace o modelu: Suzuki Kizashi


1  2  3  4  5 ......... 6

2010-12-09 21:56:18

Nafta tah odspodu???.....tak to bych chtěl vidět Nafta táhne až když zatáhne turbo a to odspodu určitě netaáhne, navíc má zátah v poměrně úzkym pásmu otáček, takže když ti klesnou otáčky, tak musíš řadit jinak ti to zdechne.......a proto........nafta patří do kamen

2010-12-09 22:01:55

nebo do traktoru

2010-12-09 22:03:20

tak tak

2010-12-09 22:41:38

osobně bych nafťáka taky nechtěl ani za nic,vůni benzínu se prostě nic nevyrovná ,dle mě taky nafta patří na pole

2010-12-09 22:45:58

To jsem rád, že jsme se tady tak sešli, kamarádi z mokré čtvrti. Tento názor já razím už dávno a všichni mi kvůli tomu nasazují psí hlavu.

2010-12-09 23:09:05

Teď se ropáci budou v posteli odkopávat

2010-12-09 23:28:02

taky koukám co nás je

2010-12-10 06:52:41

Taky se mi nelibi ropák - prubeh vykonu..primera zatahla od 2200 ot. a kdyz sem z gti presedlala nez se udelalo, tak sem si pak docela casem i zvykla..kdyz se roztahla, jela pekne..ale na podrazeni a forsáž gti to nemá....a mimochodem....kadla...kadla.....kadla...kadla.. taky neni kdovi co

Katoo a muzes waxoyl treba objednat a poslat???Ja mam novy kabatek tak i kdyz oslavime nejakych 16 let, makeup je v pohodě

2010-12-10 20:19:03

někde jsem našel,že se může použít i na starší laky,nesmí být ale zmatnělé,ale nikdo to v ČR neprodává přes e-shop.Taky se chci proto zeptat Kato,jestli by to šlo sehnat nějak přes tebe??

2010-12-10 22:58:05

Janinko, já Ti dám tu houbičku z lásky

2010-12-11 09:08:44

A comě Kato??Taky mi to dáš z lasky ???

2010-12-11 09:13:58

I Tobě Honzi

2010-12-11 14:58:29

waauu .To je nějaká spešl houbička něčim napuštěná?

2010-12-11 15:27:38

jo jo, obsahuje nějakou bílou pastu, ale efekt je dobrej viz foto Kizashi Akurát mikroutěrku je třeba dokoupit, stojí cca 300kč

2010-12-11 21:18:01

e.raser: Tah odspodu... myšleno oproti benzíňáku. Ne od 1 000 otáček . Zátah v úzkým pásmu mají koncerny VW. HDI tahají prý od nástupu turba až do konce.... ale to je jen z doslechu, takže kdo ví . Jinak to že musíš řadit, jinak nafta zdechne jsem moc nepochopil, protože s naftou se můžeš rozjíždět bez plynu a pojede to i do kopce

2010-12-12 22:15:46

Po rokoch využívania dieselových agregátov z dielní Renault a Fiat sa zdá, že Suzuki urobilo dôležité rozhodnutie vyvinúť vlastnú naftovú pohonnú jednotku.

"Naši inžinieri pracujú na vývoji dieselového motoru pre segment stredne veľkých vozidiel počínajúc modelom SX4. Dúfam, že prvý dieselový agregát budeme mať v polovici budúceho roku," uviedol Shinzo Nakanishi, predstaviteľ manažmentu Maruti Suzuki India.

Súbežne beží vývoj dieselovej pohonnej jednotky i v Suzuki Japan, ktorý by mal nahradiť 1,3 litrový motor od Fiatu licenčne vyrábaný v Indii a montovaný do modelu Swift, Ritz (Splash) a sedanu Dzire.

Ďalšie podrobnosti nie sú v súčasnosti známe.

Zdroj: suzukifan.com

2010-12-12 22:54:11

Kámo Shinzo Nakanishi tu Kato z hor, dáme několik piváků a toho diesla vymyslíme

2010-12-12 23:15:16

kekros: rozjezdy bez plynu si asi pleteš s ropákama z minulýho sloletí, u moderního se ti to určitě nepovede Zátah v úzkym pásmu maj všechny, jelikož na 7.000 otáček jsem ropáka ještě točit neviděl, a bratrovo ropácký BMW táhne cca od cca 2.000 do cca 3.500 ot, jakmile jsi mimo pásmo, tak je to lenochod. Ten zátah od nižšíh otáček asi srovnáváš s japoncema.......chce to se svézt občas v něčem jinym než v japonci, kterej si libuje v otáčkách....třeba něco evropskýho ....mam služební Renault Thalia 1,4 16V 100k a ta zas táhne odspodu a ve vyšších otáčkách uvadá

2010-12-13 20:16:49

e.raser: bez plynu jsem měl na mysli konkrétně diesly TDI (VW, Audi) a HDI (Citroen), což nejsou až tak minulá století . A měl jsem na mysly úzký pásmo mezi dieslama, HDI má prý širší zátah . Schválně kolik točí bratr třeba při 150 km/h? Myslím si, že do 3 500 otáček má rezervy docela dost.

Předtím jsem měl 406 1.8 16V, ještě máme favorita, takže vím jak tahají jiné benzíny - proto jsem to taky myslel jen papírově od kroutícího momentu. Tudíž diesel cca 2.000 otáček.......benzín cca 4.000 otáček .

2010-12-13 20:45:05

My máme na firmě Octavie TDI několik různejch generací a bez plynu se teda nerozjede.....čím novější model, tím horší.....prostě nafta je fuj a nebudem to dál řešit.....každej na to má svuj pohled


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6