Fórum - Téma


KIZASHI


Fórum Kizashi KIZASHI

Informace o modelu: Suzuki Kizashi


1 ......... 2  3  4  5  6

2010-12-13 21:34:59

K tý naftě...já taky nejsem nějakej extra fanda do ropáků, ale nevaděj mi. Míval jsem jak benzínový, tak naftový motory a musím říct, že obojí má svoje plusy/mínusy.

Jako největší mínus současných naftových motorů považuju velkou choulostivost a nároky na uživatele, dále pak velké množství kurvítek...turba, vstřiky, DPF, ERG a já nevím co ještě.

V případě Vitary zas tak moc možností, když jsem ji pořizoval, nebylo - buď ne moc silnej a celkem užranej dvoulitr benzín, nebo nafta. V současnosti si myslím, že ideál pro Vitaru je benzín 2,4, ale ten v době mého nákupu nebyl. A vlastně ani nevím, kolik papá.

Pokud ropák ve Vitaře nebude zlobit, jeho přítomnost v autě mi nikterak nevadí. Nejsem odpůrce ropáků, neb, jak už jsem řekl, mám zkušenosti s obojím.

Cením si dobrý spotřeby, a podstatně většího zátahu, i když přiznávám, že v omezeným spektru otáček. Ale pro tak velký a těžký auto se stálým ( viď, KATO? ) pohonem 4x4 je nafťák dobrej motor, už jen kvůli tomu krouťáku, kterej prostě JE větší, než u benzínu.

Ať se to někomu líbí, nebo ne.

2010-12-13 21:37:29

Ještě bych k tomu dodal, že kupovat auto velikosti Swifta nebo SX4 v naftě je IMO samozřejmě blbost.

2010-12-13 22:13:21

benzín v turbu má taky dobrej krouťák

2010-12-13 22:37:47

Však se taky jedná o zmiňovanou 2.4!

Jen chci říct, že častokrát proklínaný nafťáky mají svoje výhody, což v autě typu GV platí dvojnásob. A když jsem kupoval auto já, tak ta 2.4 ještě nebyla. I přesto toho, že mám naftu, nikterak nelituju.

To, že někdo tvrdí, že ropáci na pikaču, do kamen apod, je IMO kravina a ty lidi buď neví, nebo se jen vezou na vlně jistý komunity odmítající jiný palivo, než béňo. Já to tolik neřeším ( a swiště mám v benzínu, tak co).

NO FLAME...

2010-12-13 22:41:16

e.raser: koukám, že než jsem Ti stačil odpovědět, tak jsi příspěvek změnil

Teď má moje odpověď trochu jinej smysl, nu což, přepisovat to nebudu.

2010-12-13 22:41:36

D.A.M.,to máš pravdu že obojí mají své plusy i minusy,holt někomu víc sedí nafta,někomu zas benzín,musim s tebou souhlasit i v tom,že kupovat malý auta s nafťákem je naprostá blbost,zas u těch teréňáků je podle mě nafta mnohem lepší(já bych ale koupil benzín ).Ono se dá spočítat,při jakym ročnim kilometrovym proběhu se nafta vyplatí proti benzinu.E.RASER:Celkem by mě zajímalo,jak jezdí nová fabie RS,musí to být pěkný svezeníčko

2010-12-14 07:02:40

Honzi: pěkný svezeníčko to určitě bude. Já měl možnost se nechat povozit v Nissanu 200 SX, kterej až na pár desetin má zátah stejnej a stejně tak to platí i u Kizashi http://www.auta5p.eu/katalog/suzuki/kizashi_01.htm

e.raser: Ty si jezdíš s RS?

2010-12-14 09:33:15

Kekros: e.raser nejezdí v RS-ku ,to jsem napsal jen na jeho reakci o benzínovejch motorech s turbem ,eReSo má právě 1,4Turbo.Jinak s tim Nissanem,kámoš ho před lety taky měl,Nissan 200SX motor 1,8Turbo,kola 18",to auto bylo jak motokára,absolutně drželo stopu a jelo jak postřelená sviňa

2010-12-14 20:10:32

Honzi: no proto by se mi líbila 300 ZX http://www.auta5p.eu/sraz.../cv_street_2003/cv_30.htm ta by mohla být o třídu výš, než 200 SX, ale nevím kdo by se staral o motor. To je úplnej náklaďák . Pak teda ještě měli chvilinku v garáži Mitsubishi 3000 GT, což taky není auto k zahození

2010-12-15 20:08:17

d.a.m: já nic neměnil, původní příspěvek je někde na předchozí straně

kekros: RS nejezdim, ale s Octavií I RS, což byl ještě benzín jsem měl možnost se svézt a bylo to super...jezdim s SX4 a benzín bych za nic nevyměnil, zvuk traktoru mě zanechává chladným, správná kára má zvuk, že když za to vezmeš, tak ti běhá husí kůže po zádech

2011-01-09 16:54:42

26720€ 2WD 29750€ 4WD trošička vysoka cena za tu cenu mam už aj Lexusa inak je to veľmi krásne auto .. mal som možnosť ho vidieť v obchodnom centre v čiernej metalize a chrome .. je krajšie ako na foto .. už rozmyšlam ako ho z toho obchoďaku dostať vonku

2011-02-20 20:42:20

Včera bylo v autosalonu. Pokud jste se koukali a příští týden bude v Auto magu, pokud jsem se nespletl

2011-03-31 14:04:18

pekne auto :)

2011-05-26 21:21:34

No tak jsem včerá testnul Kizashiho s MT dvoukolu a byl jsem mile překvapen......moc good autí

2012-09-13 19:47:00

Dneska stálo bíle Kizashi v Plzni u Tesca. Pouze jsem se pána zeptal, co má za převodovku a pak odjížděl. Měl CVT a podle toho co mi řekl, tak spokojenost. Koukal jsem, jak odjíždí a musím říct - krásné auto, povedlo se

2012-09-13 20:53:28

jj, je to krásný autí, měl jsem možnost se svézt v manuálu 2WD a je v tom svezení krásný, jen bych do výbavy přidal motůrek, kterej by měl alespoň 250 kobylek, vzhledu i podvozku by moc slušel

2013-06-13 10:23:51

honzi: Diesel bych tam určitě necpal, když máš peníze na takové auto, tak máš snad i na benzín těch pár korun navíc. Já bych spíš rozšířil nabídku o silnější benzínové motory, potom by mohlo toto auto i více pozlobit konkurenci. Jízdní vlastnosti jsou super, pár km jsem se s ním projel.

2013-06-13 12:02:26

certik:

Já bych to spíše parafrázoval.

Když máš peníze na takové auto, tak si klidně můžeš dovolit i ten diesel.

2013-06-13 15:38:41

plukovník: Doporučuji Porsche, taky už tam nacpali diesel, aby chudák majitel ušetřil za palivo.

2013-06-13 16:11:29

certik:

Chudák majitel toho dieselového Cayenne sice ušetří něco na spotřebě, ale asi tak stonásobně více "prodělá" díky EURO V, případně budoucí EURO VI, z důvodu povinnému vybavení oxidačními katalyzátory s řízenými filtry pevných částic DPF, AdBlue, procesům katalytické redukce SCR a odlučovačům čpavku.

Každopádně současný a budoucí diesel není pro někoho s průměrnými příjmy.

A obří diesely, co jsou v luxusních automobilech se do nich montují z jiných důvodů, než je cena nafty a spotřeba.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6