Fórum - Téma


KIZASHI


Fórum Kizashi KIZASHI

Informace o modelu: Suzuki Kizashi


1 ......... 2  3  4  5  6

2013-06-14 15:46:59

plukovník: Je pravda, že EURO donedávna naftě spíše nadržovalo. Důvodem bylo to, aby spořivý Němec nebo Holanďan měl pocit, že ušetří. Tak jako u obchodních řetěztců platí slogan - dostaneš od nás slevu, ale zaplatíš nám ji na něčem jiném /nebo někdy jindy/ - tak v podobném duchu to platí dnes i u nafty jako palivu. Skutečně ušetřit se dalo určitě před třiceti lety, když benzín stál 8 a nafta 4.

2014-03-04 17:06:43

kato1973: Jsem rád, že někdo toto auto má. Uvažuji o jeho koupi a v pátek 7.3.2014 by mi ho měli dovézt z Prahy přes firmu Autobond grup. Je přestavěno na LPG,rok výroby 2012 a najeto 37000km.Cena je 399900kč.Je pouze s přední hnanou nápravou. Prosím o jakoukoli informaci o tomto vozidle, která by mohla být prospěšná při jeho koupi.Noc to spěchá. Četl jsem totiž, že toto auto neuspělo u evropských zákazníků a tudiž uvažuji o jeho stáhnutí z prodeje. Co je na tom pravdy?Nebude problém s náhradníma dílama?

Recenze jsou skvělé ale přesto mají malý vliv na prodej a oblíbenost vozu. Velmi si cením osobních zkušeností a pravdivých informací. Moc děkuji...čas běží: Farros

2014-04-11 21:45:33

Mám ho rok, nový černý , manuál, předokolku, najeto 26000,- žádná závada, olej nežere, spotřeba 8,7 l/100 km při 1/2 Praha 1/2 venkov, dokoupil jsem dojezdovou galusku - 7 700,-, neb lepení nevěřím. Utekl jsem po letech od Passatů a nafty s turbem, koncern VW už nechci nikdy vidět. Poježdění a výbava je u Kizashi asi o třídu výš. Pojistka a cena za práci o třídu níž. Na zimáky nekoupíš plecháče neb se nedělají, takže já Alu Borbety - bacha na ET - tady ET50. Jsou cca za 5000,- kus. Originál disky jsou za cca 10 000,- kus, ale viděl jsem inzerci na nové za 14 000,-/4 ks. Na kolech matice, bacha na konus sedla u bezp. matic. Tvrdší podvozek a nízkoprofil gumy - sedí jak přibitý, s Pašíkem bych byl dávno na střeše. Já spokojenost. Na LPG bych se vyprdl. Hezký pojezd přeji.

2014-06-28 17:17:43

kato1973: Já jsem si ji koupil asi před měsícem z předváděčky. Je předělaná na LPG a má originální tažné zařízení. Jsem z toho auta nadšený. Dříve jsem měl Sx4, ale toto auto je úplně někde jinde. Lidé mají strach ze spotřeby. Já jsem se před týdnem vrátil z Chorvatska...pravda nehonil jsem to (120km/hod.) a spotřeba se pohybovala od 6,6-7,2 l. plynu na 100 km. V jednom úseku jsem to zkoušel vytočit trochu více (180km/hod.) a kupodivu byla spotřeba jen 7,6 l.(myslím průměrná). Naučil jsem se s tím jezdit a tak i ve městě na cestě do práce je spotřeba málo přes 7 l.

2014-06-29 10:18:48

farros: Kizashi podle mě nemohlo uspět, protože a) je to sedan, ne hatchback a hlavně kombi b) není v naftě, c) když už je jen v benzínu, tak je to 2,4 atmo a ne 1,6 tsi, d) jen dvě možnosti na výběr, e) je to japonec v segmentu, kde v prodejích dominují evropská auta. Tolik asi myšlení evropského konzumenta, bez ohledu na krásu a kvalitu Kizashi.

2014-06-30 16:06:28

pivlis: Můj kamarád má Golfa TSi, po 60 tis. mu odešlo turbo - z ekonomických důvodů ho nechal vyměnit za repasované a teď jezdí s "hrůzou v očích", kdy mu to klekne zas.

2014-07-02 20:50:13

certik: mluvím o obecném názoru, ne o svém vlastním

2014-08-30 20:46:51

houston e , máme problém

arachnofobie v realném podání a světě automobilového průmyslu....

http://www.auto.cz/suzuki...ahuje-totiz-pavouky-82860

2014-08-31 12:28:30

gatavakano: gatavakano: Prosím tě teď z jiného soudku.Když jsem koupil Suzuki Kizashi, měl jsem problém se startováním.Nedrželo otáčky volnoběhu - bylo nutné při startu přidržet plynový pedál.Auto nedrželo otáčky volnoběhu a ty ihned klesly na minimum a auto zdechlo.Pak mi s tím v servise něco udělali a bylo to 2 měsíce OK.Teď najednou je problém stejný. Nevíš-(te) kde by mohl být problém?

dík!

2014-08-31 12:57:14

farros: ...opravdu nevím čím to je.. já zatím žádný problém neměl. Akorát jsem vyměnil houkačky, protože originály jsou "kvičení štěňat". A ve 30ti tisících mi prohodily zadní gumy za přední, aby se sjížděl dezén stejnoměrně. Jinak fakt nevím.

2014-08-31 13:00:43

farros: teď jsem si všimnul... ty to máš na LPG? tak jestli to není tím, Já jezdím benzín - problém žádný, spotřeba 8,6, město/ silnice 1:1

2014-08-31 13:42:22

gatavakano: To je pravda, ale auto startuje na benzín a přesto to dělá. Jedna montážní firma, která do aut montuje LPG mi poradila tankovat do auta na LPG 1OO oktanový benzín , který je bez biosložek. Ty se prý usazuji v nádrži(protože auta na LPG na benzín jen startují).Uvidím jak to bude pokračovat.Když tak zajedu do servisu a uvidíme co bude dále.Dík za to, že jsi odpověděl.Pokud budeš mít ještě něco nového, nějaký postřeh, prosím ozvi se. Jinak auto je super a nemá opravdu chybu . Já jsem byl nedávno v Chorvatsku a při 130 km/h jsem měl spotřebu 6,7 l plynu.

2014-08-31 14:12:41

farros:

tak to se tu řeší - v kvalitě paliv a vlivu na výkon, bohužel ,je to schováno takže to běžný čtenář nenajde , což by měl už konečně prosím , osamostatnit moderátor a přesunout, neb je to zásadní téma a pro všechny modely

zde in concreto :http://www.suzukiclub.cz/...iv-na-vykon-29521?kols=11

2014-11-24 11:41:07

Já jsem si ho koupil v dubnu tohoto roku. Řekl bych, že je to velmi vyjímečné auto a jsem rád, že jich nejezdí po českých silnicích mnoho. Když jsem projížděl leto na dovolenou přes Rakousko, dokonce i tamní policie mě zastavila a koukala, co je to za auto.I následně v Chorvatsku okukovali a ptali se.Já jsem ho koupil z předváděčky předělané na LPG a originál tažným zařízením. Předtím jsem měl SX4 - spokojenost, a tak jsem neměl důvod měnit značku,jen model. Mám toto auto s manuální převodovkou a opravdu, nevidím na měm chyby.

2014-12-14 21:01:23

farros: právě zastavili v japonsku výrobu kizashi , bez následníka, takže výjimečnost tohoto vozu skutečně zůstane již na vždy , hodnota vozu pro další prodej -ojetiny bude po zastavení výroby - problém zůstatková cena téměř nulová, kvalita agregátu 2.4 je pouze a jenom virtualní ano jede to ....v grand vitaře sem si tento motor užil doslova , i v kizashi sem se svezl -motorizace je ten problém a naprostý evropský nesmysl ...,

http://www.auto.cz/suzuki...i-celerio-nastupuje-84552

hlavně ať slouží a ne..se...re se jak GV

inu opět jednou , vyfukováním suzuki kouře do umyvadla zlato nevzniklo

2014-12-15 09:33:23

farros:

Tak se to nejpozději v dubnu tohoto roku pokus rychle prodat, protože kupní cena za zombie a ještě k tomu předělané na LPG se velmi brzy bude pohybovat spíše v záporných hodnotách.

MilanT  
Milan
2014-12-15 09:36:39

plukovník: A co zombie SX4? Taky prodat? Já jenom jestli mám jít začátkem února na tu první garančku.

2014-12-15 09:50:47

milant:

Omyl Crossover SX4 má a bude mít téměř identické následovníky. A co víc, je věčný, stejně jako Vladimír Iljič...

2014-12-15 18:02:58

instr: Co se Ti sralo na 2,4? Já jsem měl za to, že na rozdíl od dieselů a 2.0 jsou to spolehlivé motory, což mi potvrdili i servisáci.

2014-12-16 11:27:54

plukovník: Za pár let zase budeme jezdit v "Trabantech" -s motory 0.6 nebo 1.0 - Číňani nám je zase budou lisovat z bakelitu a zde v EU se budou "jen" montovat. Já bych Kizashi hned jen tak neprodával...


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6