Fórum - Téma


Klepání


Fórum Ignis Klepání

Informace o modelu: Suzuki Ignis



2010-04-07 06:42:05

Zdravím. Začalo mě u Ignise klepat někde v motoru. Dělá to hned po nastartování za studena. Po pár minutách, asi až se to zahřeje (???) to přestane. Nevíte někdo v čem by to mohlo být ? Dík

2010-04-07 09:46:40

Vstřiky. Dělá mi to také asi tak minutku,potom to přestane.

2010-04-07 11:07:52

nebudou to hydroštely?

2010-04-07 11:45:49

Ignis nemá hydroštely.

Hill  
Jaroslav
2010-04-07 11:47:10

Tak nic, no.

2010-04-07 12:46:15

Pánové díky všem za odpovědi, ale nakonec jsem to objednal do servisu.

2010-04-07 20:04:21

U modelu 07 se vyměňují podložky a vůle má být za studena 0,20mm sání a 0,30mm výfuck

2010-04-07 20:15:30

Pokud si práci zadal do servisu poradí si(myslím Suzuku), ale jen tak pro informaci: změříš vůli ventilů za studena a pokud je větší přičteš k podložce hodnotu, která zajistí předepsanou vůli, pokud je menší tak naopak.......ale šupléra nestačí, pokud to chceš mít bééélo piko

2010-04-07 22:32:27

Mě tvrdili v Suzuce,že jsou to vstřiky a je to OK . Ventily mi dělali asi 2000km zpátky. Tak jsem zvědavý jak jirkaF pochodí.

2010-04-07 22:37:19

A k těm podložkám. Není na vytahování třeba nějaký přípravek ? A kde se objednávají podložky? Je to docela drahá sranda.

2010-04-08 00:05:45

postup na to je a jelikož Vás mám rád podívám se na dostupnost a cenu

2010-04-08 06:38:24

Pánové, přiznávám se otevřeně, že Vám závidím Vaši technickou zdatnost.

2010-04-08 17:11:27

tak neviem kolko mas natocene ale podlozky sa pouzivaju prave kvoli predlzeniu servisnych intervalov pravda je ze bez origo podloziek roznych hrubok alebo magnetickej brusky (co sa nedoporucuje) sa to doma robi tazko ....nieco za nieco

2010-04-08 21:28:12

Tak jsem tu s cenovkou-----podložka 200,- a dají se objednat od 2,18mm-3,00mm. Rozdíl je je 2 setiny od toho parametru

2010-04-12 07:22:44

Zdravím po neděli. Je to duchařina. V pátek jsem odvezl auto do servisu. Protože to klepalo jen po studeném startu, tak samozřejmě nebylo možné jim to předvést. Technik si poslechl zahřátý motor, který šel pochopitelně bez problému s tím, že to nechá vychladnout a koukne na to. Odpoledne když jsme spolu mluvili, tak mi řekl, že mu to neklepalo a že bude potřeba to příští týden zkoumat znova. Asi to málo nechal vychladnout. Tak jsem si vzal auto na víkend, že jim ho tam po neděli zavezu zpátky. A teď začne ta legrace. Manželka mezitím brouzdala po netu a našla někde na jakési diskusi, příspěvek, kde stejný zoufalec jako já popisoval, že taky honil klepání a že to bylo ve špatném benzínu. Já jsem vždycky bral Careru95 od OMV. Tak jsem dolil nádrž klasikou od Agipu. Hned v sobotu ránu jsem slyšel, že klepání bylo jaksi jinačí. Celý den jsem pak s autem raisoval po celkem dost dlouhých výletech a pak zase dolil obyč Agip. A dneska ráno už to neklepalo vůbec. Vychází mě z toho dvě možnosti, buďto to auto rozchodilo a nebo to byl fakt špatnej benzin.

2010-04-12 16:04:41

Jak píšeš - duchařina - ale že by byla špatná Carera ?

2010-04-12 20:46:31

Jestli si tady někdo myslí, že nějaká karera, nebo něco od šelu, nebo jiný zázraky, že jsou něco jinýho, než si můžete koupit jinde, je na vekým omylu.Například já chtěl v zimě v ranních hodinách natankovat naftu, jinak jsem nevybíral kde a co.Narazil jsem na OMV, a jejich slavnej alpin diesel jsem si nenatankoval, páč jim přes noc zamrznul ve stojanech.Jen z lidí tahaj prachy.Ano, ty paliva maj ty společnosti vymyšlený.Ale surovej benzin, nafta se zaváží do všech pump z jedný rafinačky.A každá čerpací stanice zvlášť by měla přidávat ona aditiva do pohoných hmot.Ale jak jeden pumpař na šelce říkal, ty volé, sem zavážej benzín ob den.Kdo by sem furt s těma aditivama jezdil.Udajně je nemaj na tech čerpačkách, ale stará se o to nějakej servisák kvůli přesnýmu dávkování adt.Přijede s pikapem, naleje a maže dál.Jeden důvod je, kdo by tam obden jezdil a druhej, nižší náklady.Takže reklamy, jak má ten to či ono lepší jdou mimo mě.Nikdo ty aditiva nedává.Snad jen občas.V ČR na to nehrajou.Max zisk je účel.Natankovat můžete špatnej jen u prasete, co to něčim nastaví.A je jedno, pod jakou značkou se schovává..

2010-04-12 21:38:57

no já si pamatuji, kdžy dělali testy, tak obstáli jen OMV, Benzina a Shell, že to odpovídá (s přípustnými odchylkami) udávanému zboží...

2010-04-13 06:53:35

No jak je vidět, tak i mistr OMV tesař se někdy utne. S tím benzínem je to celkově na prd. Mě už se párkrát stalo, že mě auto začalo zlobit a bylo to benálem. Obzvláště si dávám bacha na Slovnaft u nás v Brně na výpadovce na Olomouc. Tam už je to třikrát a dost. Jinak trošku počtení k tomu jsem včera našel tady:

http://www.blesk.cz/clane...ktera-v-testu-uspela.html

(pod článkem jsou ještě odkazy na další články).


Odpovědět