Fórum - Téma


Klíč, výměna baterie


Fórum Ignis Klíč, výměna baterie

Informace o modelu: Suzuki Ignis

Diskuze o vozidlu

2004 Ignis GL/AC 1.5

17 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 490 ccm (91 cui).



2016-10-04 15:17:32

Zdravím Ignisáky, mám už slabou baterii v klíči a funguje tak na páté stisknutí (zvlášt' když je chladno), vyměnil za novou, pochopitelně stejnou (CR1616) a nová auto neotevře vůbec. A když tam dám opět tu starou, tak to jde. Obě baterie zkoušeny na voltmetru (nebo co to je za přístroj), takže v tom ten problém asi není. Má někdo podobnou zkušenost?? Dík za případné rady.

2016-10-04 15:23:32

slavto: Nedavas ji tam obráceně ?;)

2016-10-04 15:28:27

dandic: ne, obráceně ji tam fakt nedávám, to bych tam asi dával blbě i tu starou se kterou to občas otevřít jde. Očistily se i kontakty ale ani to nepomohlo. A jak je ted už zima, tak ta stará baterka půjde asi rychle do kopru.

2016-10-04 15:30:42

slavto:

má ta nová baterie spolehlivý kontakt v klíči? Nebo nová baterie může být v háji. Kup další novou, ale v jiném obchodě.

P.S. už jsi odpověděl výše.

2016-10-04 15:52:10

ak meras napatie tak to meras naprazdno...zapoj si tam nejaku zataz -LED-ku a potom meraj napatie,alebo v dialkaci ked zatlacis tlacidlo ci ti neklesne napatie....

2016-10-04 16:16:13

Tak jsem byl koupit jinou novou baterku a problem zustava. To uz je ponekud zahada cim to muze byt. Kdyz dve nove baterky nefungujou a ta stara obcas jo.

2016-10-04 16:21:15

nuz nechcem Ti do toto kecat,ale ja by som si pripojil zroj namiesto baterky a tak by som to vyskusal...a urcite to bude fungovat

MilanT  
Milan
2016-10-04 17:44:02

slavto:

Jaká byla expirace těch "nových" baterií?

Změřil jsi je zátěžovým voltmetrem, jak psal Dodo1498?

Pokud ti dálkáč funguje s původní baterií na 5. stisknutí, tak je buď zoxidovaný mikrospínač (prostříknout, vyčistit) a nebo jsi v prostoru s rádiovým smogem. Zkoušet tedy dál od civilizace.

2016-10-04 20:42:13

Po vložení baterie měřit napětí na kontaktech ovládání a tenkou pinzetou propojit kontakty mikrospínače.Stejně nepravidelně reaguje ovládání jak na povel k otevření tak i uzamčení auti?Pokud ano, oba zlobivé stavy nastaly současně?To by spíš nasvědčovalo i kvůli teplotě na problém elektroniky.Jinak samozřejmě mikrospínač se dá změřit ohmicky,při stisknutí opakovaně nulový odpor mezi komtakty.Co se týká nové batere, tam je nutné ověřit jestli napětí z baterie se dostává na kontakty ovladače v plné hodnotě a hned na to jestli není úbytek napětí při zatížení(propojení mikrospínače)jak již bylo uvedeno.Je to ale hra spíš pro dva páry ruk.Obsluhovat dva hroty měřáku jednou rukou snad ani nejde.Jedny obsluhují měřák, druhé ovladač: -).Ale že by dvě nové baterie pokud nebyly koupeny v jednu chvíli ve stejném obchodě, byly vadné, je téměř nemožné.Teoreticky by na sobě mohly mít vytvořen nějaký nevodivý mikropovlak.Setkal jsem se s tím u obyč. tužkových baterí, ale to je vše lehce odhaleno voltmetrem.

2016-10-05 13:12:42

Díky za na mě až moc odborné rady. Obě baterky byly kupovány v jiném obchodě a jsou jinak ok, ale v tom ovladači prostě nefungujou a záhada tedy je, proč ta stará baterka, která je asi těsně před smrtí prostě jde. Kontakty v klíči jsou očištěny, ale napojovat to na nějaké zařízení na měření bůhví čeho, na to nemám kapacity (fyzice jsem nikdy moc nehověl). Baterie mi kontroloval hodinář a byly obě OK. Zkusím ještě přímo v SUZUKI co mi řeknou a eventuelně co mi tam daj za baterii.

2016-10-05 16:11:04

Slabá baterie se spíš laicky pozná podle toho,že jak slábne zkracuje se vzdálenost na kterou ovladač ještě s autem komunikuje.Ale určitě pro Vás kolego bude nejrozumější návštěva servisu.Na dálku v elektronice tvrdit, že je něco tak nebo onak nelze,ale spíš bych to viděl na problém v elektronice ovladače.Pokud je na nových bateriích napětí zvýšené oproti původní i to může být pro nemocnou elektroniku problém.Zkuste poté sdělit, co závadu způsobovalo až bude odstraněna.Tak šťastné pořízení.

2016-10-06 15:55:23

Tak tu mám rozřešení závady. Byl jsem s tím klíčem v Suzuki (Emil Frey Praha), vyměnily baterii (Varta) a světe div se, jde to. Cena za výměnu a novou baterii 120 Kč. Takže ty 2 předchozí prostě už nebyly asi úplně OK. Možná že třeba v hodinkách by fungovaly, ale hlavně že se to vyřešilo. Jinak pro info, ptal jsem se i na cenu nového klíče s dálkáčem a řekli mi cca 4500 Kč. Což mi teda přijde docela dost, třeba v Německu si myslim, že bych sehnal v origo Suzuki levněji. Mám tu zkušenost s klíčem na Opel, rozdíl ceny v ČR a DE docela hodně velký. Tímto tedy díky všem přispivatelům a součinnost.

2016-10-06 16:19:55

slavto:

v tom klíči je kromě DO ještě malý chip pro imobilizér a ten chip je třeba naprogramovat, aby si rozuměl s imobilizérem ve tvém autě. Proto ta vysoká cena.

2016-10-06 17:11:20

Důležité je,že oprava byla za babku a rádo se stalo

2016-10-06 17:18:17

mirekdoda:

Ale programuje se řídící jednotka podle nového chipu (nový kód se zadá-zaregistruje do ŘJ) , nikoliv chip podle řídíci jednotky.

slavto:

S těmi knoflíkovými bateriemi je potíž. Měl jsem celé balení (10 ks) objednaných přes e-shop. Jejich expirace byla až do roku 2022 a přesto polovina z nich stála za starou belu a nefungovala ani v nástěnném teploměru déle než dva měsíce.

2016-10-07 08:59:28

plukovník:

no vida, zase ty moje "elektroznalosti".

MilanT  
Milan
2016-10-07 09:03:38

Takže se opět potvrdilo, jako v 99% případech, že to bylo "špatnou" baterií.


Odpovědět