Fórum - Téma


Klimatizace


Fórum Swift III Klimatizace

Informace o modelu: Suzuki Swift III



2009-09-08 21:04:29

Zdravím,

chtěl bych si pořídit do mýho swiště 1,3 GL r.v. 1993 klimatizaci, má s tím někdo zkušenosti, vyplatí se to nebo je to další investice do prázdna? Má s montáží někdo zkušenosti? Co vše musim sehnat?

Díky

2009-09-08 22:26:11

Zdarec,taky si ji chci pořídit do Swifta,zkušenosti s montáží nemám vůbec žádný,tak ti poradit nemůžu,jedině až si ji namontuju,nejprve si ale musim přivézt dárce,už ho mám naštěstí vyhlídnutýho.Vyhození peněz do prázdna to podle mě není,klimatizace je celkem příjemný společník v létě.Akorát je to další věc navíc na údržbu,navíc u Swiftů to bude dost ubírat na výkonu a přidávat na spotřebě,za luxus se holt platí,ale co,lepší mít v autě příjemně a jet po dálnici se zavřenýma okýnkama,než bejt spocenej,přilepenej k sedačce,mít stažený okýnka a neslyšet vlastního slova .Za mě říkám,jdi do ní

2009-09-08 23:43:39

Swift není na pohodlí... od toho jsou jiné auta... Swift je na to, aby i s malinkým motůrkem ukázal pánům s drahými auty zadek :-D

2009-09-09 09:51:51

Bohužel Aladine,ne všichni máme Swifta GTi,takže s tebou nesouhlasím,samozřejmě v GTi bude klima úplně na prd a jen pro zlost,ale třeba my máme Swifta jako rodinný auto,tak nevidím důvod,proč si i v něm trochu toho pohodlí neužít.Do GTi-čka bych klimu určitě dodatečně necpal,ale do normálního Swifta,proč ne ,jinak i když mám 50kW výkonu,umím ty záda taky občas ukázat

2009-09-09 10:09:26

s tím pohodlím to myslím tak, že Swiftík je malinký a lehounký... na pohodlí jsou větší autíčka

2009-09-09 15:14:41

Tak jo, pudu do ní, jen sehnat jak říká dárce:-D Kdybys věděl ještě o nějakým, tak mi dej vědět! já ho hledám a čekám na mejl od něh. Tak diky, kdyby někdo měl zušenosti s montáží, tak poraďte

2009-09-09 15:20:16

no co jsem slyšel já, tak je to celkem záhul to tam dostat... tak aby to fungovalo

2009-09-09 15:58:40

mno... mechanicky je to tak den prace (pro cloveka co swifty zna...)... zapojit trubky a elektriku neni vubec problem, japonci nejsou zadny maly blbci a kde ma bejt stekr pro klimu do hlavniho svazku, tak tam je a je volnej, v pricce sou diry na uchyt klima chladice, na bloku jsou zavity na prisroubovani drzaku, v kastli sou ucpany pruchody do kabiny, v kabine sou zavity na pridelani vymeniku atd. takze zapojit je to v poho.

dalsi vec je, ze pri prendavani klimy z auta do auta musis vymenit vsechny tesnici krouzky na vsech spojich - jeden stoji 100,- Kč a ja jich potreboval 8 nez sem to kompletne utesnil. a samozrejme sme na to vzdy prisly tim, ze sme tam napustily plyn a on nam nekde jinde zase utekl - takze za 1500 sem byl este k tomu v naplneni, ale nakonec sme to naplnili a utesnili...

u GTi motoru je ztrata vykonu hodne znat, do 50kW bych to nedaval, to rikam rovnou...

a k tej elektrice este - klima ma svoji vlastni jednotku - myslel sem ze je nezavisla na CPU, ale opak je pravdou a pokud si v aute klimu nemel, tak nepujde. teda pujde, ale "natvrdo", tzn vlastni vypinac, kterej spina relatka na saharu, kompresor a cidlo na zvedani volnobehu.

musim rict ze pri jizde dal je to celkem vpoho, ale tady se zase narazi na to, ze pri 85 - 90km/h - coz je bezna cestovni rychlost na okreskach, to 5tka s klimou neberea zpomaluje a 4ka je moc rozotcena. na dalnici uz by to byla jina, ale tam uz se bez klimy obejdu...

uvazuju o tom, ze ji zase vykosim a vystrelim tak jak je - samo bez naplne a s novejma krouzkama, vyzkousena a podelim se o navod jak zapojit aby to chodilo, ale este nejsem rozhodlej na 100%...

2009-09-10 00:14:20

I na Ignise -68kw je zapínání klimy znát. Citelně to cuká a pod delším kopcem zásadně vypínám. Pod pedálem plynu je cítit,že to nějak nejede.


Odpovědět