Fórum - Téma


Kolísání otáček


Fórum Swift IV Kolísání otáček

Informace o modelu: Suzuki Swift IV



2011-02-16 17:55:15

Zdravím všechny. Mám problém. Mám swifta 1,0 z roku 98. Když nastartuju studený auto motor běží prvně na sytič, po chvíli sytič vypne a otáčky spadnou do normálu. Když se ale motor víc ohřeje cca po 3km kolísají otáčky od 1500 do 2000 otáček. Poraďte někdo prosím..... Nevím kudy kam. děkuji za odpovědi.

2011-02-16 17:57:14

snímač volnoběžných otáček

2011-02-16 18:01:36

Zní to blbě ale ten bych našel kde prosím?

2011-02-16 18:14:50

poozice "b"

2011-02-16 18:19:31

díky moc..... jdu to vyzkoušet vyměnit za ten z druhýho auta a uvidíme.... jeste jednou dikec

2011-02-16 18:28:35

co díkes, hlavně aby to bylo ono

2011-02-16 20:57:54

me to kolisa jak splaseny, mam doporucenopriskrtit hadicku vzduchu...normalne to jede jak splaseny bez plynu a otacky litaj na volnobeh za studena az 3500..ohreje se a mam cca 700...

2011-02-16 21:20:05

máš GTi to je jinačí

2011-02-16 21:28:49

Nebude na tom GTi špatný nějaký čidlo snímání teploty nasávanýho vzduchu?

2011-02-17 06:30:03

Nevim, mozne je vsecko..resit budu az za vetsiho tepla..mam v garazi mraz:(

Kato: ja vim no

2011-04-01 12:12:46

Já osobně mám jiný problém... Vlastním Swifta take 1,0 ale rok 94. Otáčky mi jdou ale rychle dolu na nejakych 700 nevim co s tím...

2011-04-01 17:12:14

mam sice gti mk1, ale pri podobnom probleme mi pomohlo vycistenie klapky.

 Hill  
Jaroslav
2011-04-04 05:42:08

Soused má podobný problém - má Swifta 1,0/98 s klimatizací. Za studena motor běží normálně, kolem 2000 ot., po ohřátí začnou otáčky houpat mezi 800 a 2500, tak co 4 sekundy se rychlost změní. Se zapnutou klimou drží motor rovných 950, dokud nerozepne spojka klimy. Prostě za jízdy se motor chová normálně. V řídicí jednotce byl kód 23, ten byl zřejmě z minula, protože čidlo vykazuje hodnoty normální, kabel je v pořádku. Nakonec po resetu se už neobjevila. JINOU ZÁVADU TO NEHLÁSÍ.

EGR ventil i EGR modulátor se jeví v pořádku, ucpání hadičky nemá vliv, ucpání hadičky k čidlu podtlaku ten rytmus jen zpomalí.

Potíž je v tom, že konstrukce tělesa vstřiku je už poněkud jiná, než mám na svém Swiftu, přesněji - ještě jsem ji takhle zblízka neviděl a dost špatně se kolem ní orientuji.

Zatím jsem ho poslal na OBD k jednomu, co se tu v JC vytahuje, že diagnostikuje všechny značky, ale objevil se asi milion jiných starostí, zkrátka neměl jsem zatím čas k němu zajít, jak pořídil.

Máte už někdo podobnou zkušenost a úspěšné řešení?


Odpovědět