Fórum - Téma


kolísání volnoběhu


Fórum Swift IV kolísání volnoběhu

Informace o modelu: Suzuki Swift IV

Diskuze o vozidlu

2001 Swift IV GL 1.0

126 diskuzí

Výkon motoru 39 kW (53 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 993 ccm (61 cui), 3-válec, Řadový, 6-ventil, G10A.

Super malý,ale prostorný stroj,krásná spotřeba.


1  2  3  4

2016-05-22 14:34:34

Natočil jsem od motoru, jak to skoro chcípá, když rychle sešlápnu plyn a hned pustím. A při tom jsem měřil napětí na MAP senzoru (nevím, jaké má přesně být, při vypnutém motoru s klíčkem v poloze ON měl 3,4V). A jak padnou otáčky, tak je to někdy doprovázeno cvakáním relátek.. Nevím, jestli to má spojitost s cukáním za jízdy a vysokou spotřebou..

2016-05-22 22:33:35

Hm,tak toto určitě nebude v relátkách.Možná ani vůbec v elektrice.Viděl bych to na nějaký problém okolo klapky či vstřiku.Nerejpal jsi nebo nerejpal někdo před tebou do toho dorazového šroubu klapky?Je to ten,který je zaplombovaný černou plast. krytkou

2016-05-23 11:09:35

vossák: Já do toho určitě nerejpal, spíš mi to přijde, že motorek volnoběhu má špatný nebo pozdní info. Samotný motorek totiž reaguje rychle. Když přidávám pomalu plyn, tak v pohodě, ale když rychle, tak to skoro chcípne.

2016-06-04 16:01:10

Mám nerovnoměrně opálené svíčky, čím to může být?

2016-06-04 16:26:59

milk239: milk239: Hmmm šestiválec. Jsi dal do swifta další litrový motor a máš teď dvoulitra šestival jo?

Jinak svíčky se mi nezdají nijak nerovnoměrně opálený.

2016-06-04 16:42:09

jaski: Neee Jsem fotil z různých stran, proto je 6 fotek No izolant je na jedné straně bílý, z druhý hnědý, někde skoro do fialova, jinde černý, nezdá se mi to..

2016-06-11 14:07:40

Nechci ještě moc předčasně jásat, teprve jsem přijel od mechanika, ale po seřízení předstihu se vše chová jak má! Ani cuk, ani když přišlápnu plyn za docela nízkých otáček, jde to hned plynule do otáček a volnoběh za jízdy to drží kolem 1500 a tak se znatelně lépe i řadí Budu to ale ještě sledovat.

2016-06-21 11:13:55

Tak po ujetí cca 200km mi vyšla spotřeba o 2l/100km nižší, takže částečnej úspěch. Snad to ještě půjde dolů. http://www.suzukiclub.cz/...-glx-3252/spotreba-paliva

Volnoběh za jízdy pořád zlobí, občas je 1200, někdy 1000, někdy i méně.

2016-07-05 11:49:18

Tak spotřeba spadla o dalších cca 0,4l/100km. Ale měla by jít ještě níž...

Ale volnoběh pořád zlobí. Třeba za studena když nastartuju, tak normálně vyleze na cca 1500, ale když přidám plyn, tak spadne na cca 900 a pak jde pomaličku nahoru, kde zůstane. A do zahřátí nedrží zvýšený volnoběh, pak tak nějak jo.. Motorek volnoběhu?

2016-10-18 19:52:04

Tak spotřeba spadla od zakoupení Swifta o cca 3,3l/100km, dělal to hodně špatný předstih.. Také to zcela vyřešilo cukání. Ale padání volnoběhu za studena při brnknutí do plynu přetrvává. Po startu normálně vyleze na víc (1500-1800), ale pak spadne pod tisíc a musím mu ručně přidávat, aby se tak neklepal. Za tepla vše v pohodě, ale jak začíná zima, tak je to za studena patrnější...

2016-10-18 22:17:29

Zkus ten aktuator-motorek,kdybys nemel nebo neumel sehnat,nejaky bych doma i vyhrabal

2016-10-18 23:19:23

vossák: Na vyzkoušení právě nemám, ale nepřijde mi, že za studena fakčí divně a za tepla správně.. I když, u Swifta je možný vše

2016-11-08 22:57:52

Nerovnoměrně opálený svíčky mám i já - oba prostřední válce je mají stejné, oba krajní zhruba taky. Zřejmě to souvisí s nerovnoměrným chlazením motoru.

Ta zelená barva na jedné - nejezdi na líh, nebo tankuj tam, kde dávají míň lihu do paliva. Ikdyž od srpna do září bylo v N95 víc než půlka lihu, tak to může být i tím. Tankoval jsem kvůli tomu N98, no nasral jsem se před 2 týdny, když mě po nastartování vlítnul okýnkem do auta zas ten lihový smrad, tak beru zas N95, který už při tankování nesmrdí lihem, jako v létě.

Toho lihu je ale i tak v palivu příliš, za mrazu jak se nastartuje, udělá 2 otáčky, škobrtne a pak už točí normálně.

2016-11-09 10:27:10

autoveteran:

Nechlastej tolik, když to neumíš a potom možná přestaneš vidět dvojmo...


Odpovědět

1  2  3  4