Fórum - Téma


koupě GV


Fórum Grand Vitara III koupě GV

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara III



2013-10-13 18:24:52

Zdravim všechny příznivce GV. Celkem nedávno jsem se zakoukal do GV a mám v plánu co nejdříve tento vůz zakoupit. Přečetl jsem toho mnoho a i všechny debaty. Jen bych vás chtěl požádat o nějaké rady na co si dát pozor. Zde odkaz na vyhlédlou GV http://www.davocar.cz/nab...ovano-137780435918023768/

2013-10-16 14:50:46

leo105: Nejvíc ti asi řekne samotná jízda, jak po asfaltu tak i v terénu. Když jsem před koupí zkoušel moji GV, tak jsem se projel po městě, pak mě pán navigoval na pěknou rovnou silnici, kde mi řekl ať jí dám pořádně za uši a pak mě ještě vzal na louku, kde jsem vyzkoušel jestli běhá 4x4, redukce apod. Pak se určitě mrkni pod auto jestli někde něco neteče nebo není něco orvanýho atd. VIN kód si můžeš prověřit u jakéhokoliv dealera tady v ČR. Mrknout můžeš i na olej, jestli měrka nestojí ve 4 roky starým mazutu .... Jinak si myslim, že je to kontrola jako u každýho jinýho auta, jen teda navíc opravdu vyzkoušej 4x4, přepína se otočným ovladačem, vyzkoušej všechny funkce !

2013-10-17 10:40:30

leo105: Můj osobní názor je, že motor 2.0 je pro auto velikosti GV celkem slabý. Jinak vypadá GV na fotkách zachovale.

2013-10-19 20:59:55

Tak už jsem jí přivezl domů. Byl jsem se na ní podívat dvakrát. První testovací jízda cca 5km, takže nic moc. Den na to jsem se jel podívat do áček a takovou blbost už v životě neudělám, nikomu nedoporučuju jak koupi ani prodej u těchto zlodějů. Koukl jsem ještě na pár GV, ale nedalo mi to a jel jsem zpátky na první místo. Druhá testovací jízda byla do se servisu, kde se věnují především GV 45km tam a 45km zpátky. V servisu jsem se domluvil celé auto prolezli, prozkoušeli a dopadla na výbornou, až na pár drobností, které jsou způsobené stářím. Při cestě na zpět do autobazaru bylo rozhodnuto a auto jsem vzal. Zatím jsem nadšenej a jen doufám, že bude sloužit.

P.S. Díky za infa

2013-10-20 21:10:15

Tak ať ti šlape a hodně kilometrů bez nehody a poruchy...

2014-07-05 17:15:41

Zdravím všechny vitaráky. Uvažuji o koupi GV 2,4AT a proto sháním všechny možné informace, ale nikde jsem se nedozvěděl o bočním náklonu a o skutečném ponoru bez jakýchkoliv úprav, tedy "klsic sériák". Věřím, že v tak velké rodině příznivců GV má někdo pár zkušeností z terénu Díky moc. " hrabě"

MilanT  
Milan
2014-07-05 20:58:31

Brodivost 65 cm?

http://www.autohit.cz/tes...zuki-grand-vitara-2-0-jlx

Nebo 70 cm?

http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?t=810

2014-07-05 23:28:02

Milane díky ! Boční náklon budu muset někde vyzkoušet sám. Nejlíp do peřin ???

2014-07-06 12:43:08

hrabě:

Uvažovat o nějakém "ponoru" brodivosti? u vozidla typu modifikované SUV, jakým GV 2,4AT bezpochyby je, zdá se mi poněkud nešťastným !

Není divu, že jsi žádnou informaci nenašel. Bezpečná brodivost u tohoto vozidla je podobná, jako u každého jiného automobilu a je přibližně rovna jeho světlé výšce. Průjezd půlmetru hlubokým potokem je pouze zbožná představa majitelů a má obvykle za následek, že do roka a do dne "hin se hukáže...

2014-07-09 10:50:43

Brodění ,Ono skutečně nejde o výšku sání ....

Jako uživatel potvrzuji plukovníkova slova , světlá výška GV 190mm až 200mm, brodění je uváděno v něm časopisech alles allrad a offroad bez záruky okolo 30cm, z vlastní zkušenosti do 35cm při odtávání jarního sněhu, za malé povodně jsem tahal v lyžařském středisku obyč. auta z broblémů.... a prošlo to bez úhony -je to tak na hraně výše prahu , ale elektroniky je tam fakt už moc, takže nedoporučuji, a stará 3dv Vitara,která nemá elektroniku a má vysoko sání - při více jak 30cm začínala spývat s proudem, naštěstí jsem při tomto "rybaření" byl na laně ...

Upozorňuji, hlubší brodění přímo nesnáší offroady z nejlepších ,problémy s elektr pod sedačkou spolujezdce má při brodění LR Deffik a MB G, ani jeden z nich 50cm ve standardu tzn bez úprav nedá ani náhodou šnorchlnešnorchl ...slušně brodí LC od Toyoty i starší LC 78řada , výborně je na tom Steyer Pinzgauer - ten dá 75-80 -má utěsněný motorový prostor ..., a velmi dobře až nejlépe brodí KDF166 Schwimmwagen ,jen musí mít funkční ovládání připojení lodního šroubu, nebo pomocníka na zadním sedadle

2014-07-09 15:55:10

instr:

Ještě jsi zapomněl na skvělou Pragu V3S, která má brodivost 80 cm dokonce bez lodního šroubu a pomocníka na zadním sedadle (lavici na korbě).

2014-07-09 18:15:54

plukovník: na to se nedá zapomenout ...střílíte do živého, a trefujete vzpomínky z těch mála nej...

Praga V3S té jiná terenní třída ....

V3S + velitelský" budník", sen r.88 i neuvěřitelná skutečnost a zkušenost, životní zážitek .... postel v suchu ve zvýšeném nadzemíí ....,s kamínky- teplo , polínko praská, oheň hřeje, studená horská, jasná letní noc , předsunutá polní ošetřovna , zdrv stany .... kdysi na cvičení , kdesi ,asi Brdy ... ,neskutečné- medik v pokročilém stadiu a propůjčená hod.pporučík , uniforma - dlouhodobá ústrojová nekázeň tričko nike , vždy přistižen v bílém- , nebo ve sprše ,sestřičky z UVN , práce- vyvrknutý kotníky, krvavý puchýře od kanad, tu a tam tříska, trochu šití , pár sanitkou odlifrovanejch pěkně zmordovanejch po kontaktu s pancířem, a sestřičky sedící a švitořící .... to bylo léto ,jak s Rommelem u Středozemního moře , kdybych měl řiď průkaz C, nejezdím ničím jiným, než v3s a vozím sestřičky+ ošetřovatelky+markytánky , a na ňáký brodění bych se ... ....

2014-07-10 07:11:48

instr:

....a když už brodit, tak né ve vodě...

2014-08-21 19:15:06

plukovník: Co se týče brodivosti GV, tak v manuálu jsem se dočetl, že by výška hladiny neměla být vyšší, než po náboje kol. Takže asi jako u jakéhokoliv jiného auta. Vitara je v terénu v rámci SUV vozů na špici o tom není debat, ale pořád je to jen SUV, nikoliv předělaný Offroad. Takže voda maximálně po náboje. Jak je psáno, tak je dáno

2014-08-21 19:56:48

pajiss:

No, ono je to brodění stejné a problematické i u pravověrných offroadů , důvodem je vnikání vody do pevných os , diffů odvzdušnovacími otvory ,případně skrze náboje kola , a s tím souvisí v návodu i ke skutečným offroadům nutnost po brodění nad "mez náboje kola" vyměnit následně a co nejrychleji v ose olej.... to,že zvládnou projet 70cm vodního sloupce, neznamená, že když v servisu mění kouslá ložiska a při výměně na ně vyteče místo oleje -vodní olejová emulse ,tak ,že tu legrácku s broděním majitel vozu nezaplatí,byť je vůz v záruce,je to překvapivé, ale je to tak ...

většina nových vozů se do těžšího terenu v záruce nepodívá ,po záruce už ano - je to dáno cenou ojetého vozu a v mnohém inteligencí uživatele , čili brodění nad náboj kola je vždy na vlastní nebezpečí ...

2016-01-07 21:19:35

Také mám vyhlédnutou gv 2,4 benzín automat 3dv. Ale má najeto 200 000 km . Není to už moc ? A co spotřeba ? Kdo vyrábí ten motor ? Motor má rozvodový řetěz nebo řemen ? Díky za odpovědi .

2016-01-08 20:31:10

standa1967: Jestli je to moc, to nevím, sám mám najeto teprve polovic. Motor je Japonec a má řetěz. Spotřeba - nelze říci s určitostí, dá se jet za 8, ale i za 15, já mám průměr tak 10,5. Ale manuál.


Odpovědět