Fórum - Téma


koupě jimny


Fórum Jimny / Samurai III koupě jimny

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53


1  2

2011-01-06 12:31:12

Zdravim, chtěl bych poradit ohledně jimnyho na co si dát pozor a jaký jsou neduhy a tak podobně... Už sem docela vážně přesvěčen o koupi, tak prosim poradte. Bydlim na horách jezdim jenom couračky po okoli a tak podobně , takže si myslim ideál pro mě. Díky za rady

2011-01-10 14:13:11

Zdravím, v první řadě bych se zaměřil na korozi. Nejvíc bývá patrná na předním čele, hlavně kolem světel. Ale je doopravdy umění narazit na auto, které je tady bez koroze.Pak je potřeba kouknout na ty koule na přední nápravě, jestli z nich nějak moc neteče mazivo. Jinak si myslím, že je to téměř nezničitelný auto, fakt spolehlivý.

Ira
Víťa
2011-01-10 18:20:16

Můžu potrvdit,mám ho 6let,nijak ho nešetřím a max. spokojenost.

2011-01-11 21:21:24

koroze kolem světel (brýlích a spojích na čele), jak píše kolega... Celkově koroze všude, kde jsou spoje bodovány a nijak neošetřeny... každopádně si auto prolez komplet když otevřeš kapotu a pokud bude možnost nech si ho taky zvednout na rampě... kolem prahů a nad výfukem vzadu se taky rádo zakousává rez.... obešel jsem nejmíň 15 Jimíků, než jsem objevil nezkorodovaného a rzí nepoznalého kusana. Jde o dělníka a spoustu majitelů se tak k němu taky od novoty chová, jen jezdí a neošetřují.... Rovněž se podívej, jak přiřazuje při zapnutí 4H přední náprava, stáhni okno a poslechni si, jestli se bez prodlevy typickým cvakuntím, pokud vůbec, předek připojí, pak vyzkoušej i redukční převodovku (2L), jestli obě převodovky dobře řadí a navíc jestli nejsou hlučné víc než je zdrávo... Udržovaný kus poznáš velmi snadno, nikde z něj nic neteče a není orezlý jak bradka od belzebuba... Každopádně jde o auto nadmíru spolehlivé a jednoduché, neměnil bych

2011-05-11 07:54:31

Ahoj.Mám známeho,chcel by kúpiť Jimnyho, ale je telesne postihnutý ,preto potrebuje automatickú prevodovku.Na náš trh sa také nedovážajú a pozeral som na autobazároch a nie sú v ponuke.Neviete náhodou či sa nevyrábali pre iný trh?Má na to okolo 7000 eury,takže jazdenku.

2011-05-19 00:53:04

ano dělaly se v automatu, v Německu i Rakousku se prodávaly, ale velmi omezeně

2013-01-13 01:08:41

Zdravím,

uvažuji o koupi Jimniho jako druhého auta do rodiny a především na dovoz palivového dřeva.

Nikde jsem nenašel jak se Jimni chová s naloženým vlekem. Vozím běžně 2 prm dřeva (z 50% tvrdé buk, habr...), což je přes tunu váha.

Máte prosím někdo zkušenost jak se Jimni chová v terénu a na asfaltu s takhle naloženou forkou? Jedná se mi o to, že váha vozíku se blíží váze auta a to není uplně "echt". A hlavně také jestli to zvládá motor 1.3 na asfaltu (na nezpevněném s redukcí předpokládám že pohoda).

PS: přívěs brzděný, náprava 1300 kg (papírově 750)

Předem díky za odpověď!

Ira
Víťa
2013-01-13 14:29:46

Ahoj, tahám Jimmem dřevo často, ale na rozdíl od tebe mám jen takovej prťavej vozejček na malejch kolečkách. Když na tom vezu písek, naložím na to 400 kilo a leze to po zemi. V terénu si s tim Jimmy poradí hravě, na redukci táhne jako traktor, projede bahnem a vpohodě to vytáhne do uklouzanýho kopce. Na silnici je to horší, začne se vlnit jako nadržená baletka, musí se s tim pomalejš. Neumím si představit co by dělal s tunou.

2013-04-06 18:25:50

Ahoj! Podle mne jsi celkem kasakadér, ale myslím, že když naložíš taky do zadního prostoru nějaké dřevo, tak se přítlak na zadní nápravu zvětší a pokud pojedeš rozumně, nebo jak říkala babička jezdi pomalu a opatrně, tak by neměl být problém. Já mám Samuraie, káru domácí výroby, ložná plocha je 1x1,7 m, nafutruji ji taky těžkým dřevem a když jedu do 50 km/hod., tak nemám žádné problémy. Rychleji radši nezkouším, mohla by kára hodit prdel bokem a to by se začaly dít věci.

Ira
Víťa
2013-04-07 16:45:55

milanko: Ahoj, kaskadér nejsem, jakmile se začne vlnit uberu na kvaltu a je to v pohodě. Já jen v tomhle vláknu chtěl nastínit novýmu kolegovi, georgovi co ho čeká, když půjde do Jimma.

P.S. Dřevo po silnici netahám, jen sypký materiály a ty si do zadního prostoru sypat nebudu. Tam přece sedí pes.

2016-07-28 21:56:26

Koupě .. Ahoj všem, chtěl bych poradit s koupí jimika.. potřebuju ho do práce do lesa. Neví někdo z Vás o nějakém slušném. Asi tak do sto třiceti tisíc. Nebo mi poraďte na co si mám hlavně dávat pozor. Předem děkuji za odpovědi. S pozdravem Václav Macháček

2016-07-28 22:09:35

Do lesa na práci bych spíš volil samuraie

2016-07-28 22:17:38

doctor: jenže ono je to i denně 45 km po silnici a v lese to taky není zase tak hrozný spíš štěrkové cesty aodvozní. Ale mám osobák a ten na to prostě není. Kdybyjste o nějakém někdo věděl byl bych vděčnej..

2016-07-29 02:10:35

a v čem je problém jezdit se Samíkem po silnici, já sním byl dvakrát v Chorvatsku

2016-07-29 07:27:22

Jako problém to asi neni. Ale přeci už jen je to starší vůz a už je docela problém sehnat slušnýho.

2016-07-29 10:01:44

jednoznacne odporucam jimni mam ho skoro 6 romkov a jazdim prevazne po terene a som snim spokojni zalezi na tom ci chces benzin alebo diesel ja mam diesel a spotrebu do 7,5 litra a to vozim na nom co pride drevo,strk,kamene apod,,,

2016-07-29 10:18:46

petulo987: a kolik máš najížděno v Samuraia a kolik si jich zrenovoval a oprvail.

2016-07-29 10:33:15

To že lidi chválej to včem jedzěj aniž by pořádně znali to ostatní je normální.

Já ty auta opravuju, renovuju a jezdím snima.

Jimny je mnohem náročnější na servis, mnohem náchylnější na korozi rámů a mnohem poruchovější.

Nejhorší je na Jimnym cena oprav a obasence kvalitních servisů, ale to u samíka není o moc lepší.

Samík má taky mouchy, ale v porovnání s Jimny zanedbatelné. U Samíka je hlavní jednoduchost oprav nejen mechanických ale i klempířských a lépe se upravuje.

A že Samíci v dobrém stavu nejsou neříkejte. Mám tu na prodej v originálním stavu, upravený i renovovaný, ale něco to stojí

2016-07-29 10:37:23

A mohl bys mi prosím poslat nějákou nabídku? Kdyžtak na email VasekMachacek@seznam.cz Děkuji

2016-07-29 17:43:45

georg: Zdarec táhl jsem za ním na 2 osáku FÁBII combi-3 km.terénem a 20 km.po silnici-v terénu na redukci absolutně bez problému.Jeli se mnou ještě 2 chlapi a po silnici taky v pohodě. Akorát je potřeba dobře rozložit váhu a při jízdě myslet.Pán co jsem mu to vezl jen nechápavě čuměl.


Odpovědět

1  2