Fórum - Téma


Kúpa jazdeného Swiftu


Fórum Swift New I Kúpa jazdeného Swiftu

Informace o modelu: Suzuki Swift New I


1  2

2016-02-12 07:54:03

lkulikova:

Obávám se, že "přehrát celý SW" nebude nic platné.

Problém zřejmě vyřeší pouze metoda "Jonko"

2016-02-12 15:33:43

plukovník: a to je co? Jonko? co mi teda radíš? příští rok pokud budu mít na načtení závadu mi neprojde TK a to jsem na ní dělala několik let, chlapi znám, ale , bohužel s tím nic neudělají... Co mi radíš?

Hill  
Jaroslav
2016-02-12 15:53:05

lkulikova: Jonko je přece uživatel, který si vyměnil vložku v horním katalyzátoru a má pokoj, hele:

http://www.suzukiclub.cz/...y-suzuki-sx4-28566?kols=4

2016-02-12 16:12:35

lkulikova:

Ano systém "Jonko", tak jsem pojmenoval způsob odstranění závady P0420, po zdejším velmi schopném řemeslníkovi a bývalém majiteli malého autoservisu, který se k tomuto problému postavil čelem a šel do toho takříkajíc "prsama".

Co ti radím ?

Pokud se ti v registru neobjeví jiná závažná závada do doby než půjdeš na STK, a autí bude jezdit dobře, nech si těsně před technickou, kontrolku zhasnout. Pokud se do doby absolvování technické kontroly nerozsvítí znovu, tak je dost velká šance, že projdeš.

Pokud bys chtěla aplikovat opravu systémem "Jonko", tak cena této operace závisí na mnoha okolnostech (kdo a kde to bude dělat)

Pokud by sis to dělala sama, tak potřebuješ pouze novou katalyzační vložku, nejlépe kovovou (cca 3 000,-Kč), potom Gola ořech krátký a dlouhý 14 mm, kloub, ráčnu, malou rozbrušovačku, nejlépe průměr 115 mm, rozbrušovací kotouč na nerez tl. 0,8-1,0 mm, a svařovací soupravu TIG pro sváření v argonu (ale stačí tzv. céóčko).

No a pokud by ses na to sama necítila, tak to musí udělat někdo jiný, ale ten to samozřejmě zadarmo dělat nebude.

Ale nevěš hlavu, stejný problém jako ty bude mít brzy tisíc dalších.

2016-02-12 16:46:42

plukovník: A ma nekdo tuseni co zavadu zpusobuje, kdyz se da cekat ze se bude objevovat i u dalsich?

2016-02-12 17:01:32

romanicak:

Ono se nejedná v podstatě o závadu, ale o stav vlivem opotřebení.

Životnost katalyzátoru by měla být cca 140 000 km.

Někomu vydrží déle, někomu méně. Použité svodové katalyzátory jsou keramického typu a poměrně malé, takže se snadno přehřívají a dochází k vypalování aktivní hmoty. Lepší by byla ocelová vložka, ale ta vychází o něco dráž, tak se zřejmě v rámci šetření nákladů v prvovýrobě nepoužívá. Proto při výměně je lépe použít tento typ.

2016-02-13 19:06:31

plukovník: a doprdele, to nevím kdo mi tohle a takhle opraví, odkud že je Jonko?

hill: Díky, nějak mi tahle důležitá diskuze od Jonka unikla, ale ještě bych potřebovala aby mi to opravil

2016-02-13 19:20:33

lkulikova:

No doprdele, vypadá to, že pan mistr Jonko pochází z jednoho města, které je známé výrobou bagančat.

MilanT  
Milan
2016-02-13 19:25:34

lkulikova:

No doprdele, Botas Skuteč.

Nebo Botana?

2016-02-13 19:34:13

milant:

Ty skvělé boty "Prestige" vyrábí Botana Skuteč.

Jsou lepší než pneumatiky Continental a není u nich vyžadováno TPMS

2016-02-13 20:31:42

plukovník: omlouvám se za ten slovník , no to není až tak daleko od mně , počkám až se ozve, díky

2016-02-13 21:23:06

lkulikova:

Za žádný slovník se nemusíš omlouvat, protože jsi nevyslovila nic brutálního co má své místo až po dvaadvacáté hodině,

jako třeba "himbajs šúviks"


Odpovědět

1  2