Fórum - Téma


Legalizace vymeny motoru


Fórum Swift III Legalizace vymeny motoru

Informace o modelu: Suzuki Swift III


1  2  3  4

2010-03-19 12:53:00

ja myslel ze to chces menit proto ze ten tvuj motor je KO... pokud tam chces dat slabsi motor a tim snizit spotrebu, tak to asi neklapne, hele...

podle 39 nebo 37Kw takhle nepoznam co je to presne za tip, ale jak jsem rikal - zaklad je stejnej (bavime se o MK2/3 - tzn. rok 89 - 04) a lisi se pouze v "serepetickach" okolo, jako tvar saciho potrubi, rizeni podtlakama naprimo, nebo sou tam cidla a jde to prez CPU... jestli ti tam ten motor pujde poznas snadno tim ze se na ne podivas... projdes si konektory a kabely estli ti nekde naky neprebyva/nechybi, ze jsou vsechny stejne atd...

a pokud ti jde ciste o tu spotrebu, tak by mozna stalo za to prejit svice, vzdzchac a vsechny podlaky, estli ti to nekde neprisava, nebo tak neco. s litrem bys mel byt na +-5 litrech. samozrejme zalezi na stylu jizdy, ale vic jak 7 ti to zrat nemuze, pokud si do motoru nehrabal...

2010-03-19 18:32:02

chci tam dat jinej motor prave kvuli tomu ze si myslim ze ten muj je uz za obzorem... zere fakt hodne tak 8+ spis mozna i vic a na jizde nezalezi. vyhodil sem katalyzator a doufal ze se trochu snizi a nic. filtr je taky pryc a porad stejny. na svicky se chystam ted ale svicky snad neudelaj spotrebu o 3 litry vyssi. nejakej napad na co se pripadne presne zamerit?

2010-03-20 07:11:04

doufám že nejezdíš bez filtru???

a katalyzátor tam patří

svíčky ti udělají hodně... ale opravdu se mrkni na lambdu. známej měl BMW a žralo to klidnou jízdou 25-30 litrů... po výměně lambdy 12...

2010-03-20 08:27:47

Kdybys měl motor pryč, žralo by to hlavně olej a v závěrečné fázi bys to i slyšel.Spotřeba benzínu je v těch serepetičkách okolo.Aladin má pravdu.Nejvíc ovlivňuje spotřebu lmbda sonda.Ta dohlíží, aby směs shořela dokonale, tudíš bez zbytku vzduchu a bez zbytku benzínu.Takový stav je ideání a označuje se lambda 1.Ve Tvém případě nemůže být spálen všechen benzín, na to je málo vzduchu.Koukni na tu lambdu.Filtr, svíčky, ty nezměněj spotřebu na dvojnásobek.Myslím, že kdybys namontoval turbo, dosáhl bys ideální směsi :)) Kdybys měnil jen motor, mohlo by se stát, že by se spotřeba nezměnila.Záleží, co by se použilo z původního motoru, třeba onu lambdu..

2010-03-20 15:08:56

no bez filtru ted chvili jezdim kdyz sem vyrezal kat tak je skrz nej videt zadna struktura uvnitr neni takze je mozny ze ho predtim uz nekdo rozdelal a vybrakoval... ale ted me zarazi ze sem mel sundany svody a i odpojenou lambdu a normalne s tim vyjel z garaze a check engine neblikal. i kdyz co sem tady cet tak pokud nedostane chvili jednotka signal od sondy tak by mel zacit blikat a ja s tim normalne vyjel a ridici jednotka na to ze tam neni lambda nerekla ani slovo.

2010-03-21 22:42:17

ona ta jednotka nepozna ze lambda je KO, ale na 85% bude mrtva u 15let staryho auta... ale jen lambdou by to taky byt nemelo. ten motor je fyzicky tak malej, ze tolik proste zrat nemuze

btw. jezdit bez filtru je hloupost...

ten kat to mozna taky ovlivnuje, ale ta spotreba co ty rikas je opravdu extremni... spis bych to prisuzoval ne uplne dobrymu stavu motoru a hlavne stylu jizdy... v zavodnim litrovym swiftu jsme byli na RZtach neco kolem 7mi litru a na prejezdech v pohode kolem 5ti...

a jak z bylo receno, po vymene motoru muzes byt s tou spotrebou tam, kde si tet, takze bych spis resil, kde je problem. zkousels vyblikat kody? hlasi ti to neco samo? i kdyz nesviti, tak muze neco mit v pameti, tak to zkus...

2010-03-21 22:59:08

nic nehlasi krome kodu 12 :) kdyz sem delal ten kat tak sem i resetoval jednotku. motor vubec nezere olej az se sam divim ze vubec neubyva. styl jizdy? tak v tom pripade nechapu jak jinak s tim mam jezdit... dostane tocky tak jednou za tejden asi na 400 metrech jinak jezdim normalne ve meste za 3 bez vyrazovani. radim tak kolem 3000+ pokud to je teda jizdou tak to aby pak davali na swifta manual jak s tim jezdit...

2010-03-22 09:19:55

Este by sa mohol stracat benzin niekde pred motorom.

2010-03-22 23:12:19

tak to je fakt pakarna... pokud ti motor nezere olej ani vodu, tak nema cenu jej menit, ale chce to hledat zavadu jinde. nemas treba diru v nadrzi? nebo v nejakejch trubkach od benzinu? podle toho co pises to stylem jizdy nebude, takze bude nekde jinde nejakej vetsi problem... kabely mas v jakym stavu? rozdelovac by nezvedl spotrebu, ale zhorsil zapalovani, startovani a tak... ty podtlaky kolem sani si kontroloval? ale to mi taky nejde do hlavy..... swift je tak jednoduchy auto, ale aby litr zral 8, tak to mi neda spat

2010-03-22 23:18:44

dira v nadrzi neni tu sem menil protoze ta predtim byla promackla. no podtlaky bych klidne zkontroloval kdyz me nejak nasmerujes :) dneska sem objednal svicky a zitra pro ne du tak to budu sledovat jak se to zmeni/nezmeni. a ze by se nekde ztracel benzin to se mi nezda protoze benzin citit neni ale podivam se na hadicky od nadrze. kabely sem taky daval novy. jeste co me tak napada ze kdyz sem delal predstih tak mi jaksi nestacil rozsah na otaceni rozdelovace tak sem tam musel trosku zvetsit diry. tak jestli nebude nekde neco uplne hnuty? a ted mi to jeste pri vytoceni a pusteni plynu obcas streli ale to maj spis na vine svicky. olej ani voda se nezraci akorat mi trochu vic tece okolo asi bude v haji tesneni pod hlavou ale to az ted v posledni dobe. premyslim o ty lambde ale nechce se mi vyhazovat litr abych pak nakonec zjistil ze je to stejny nevim no :/

Fulda  
Petr
2010-03-23 01:02:17

Ahoj, zkus se mrknout a případně vyčistit palivový čerpadlo a může bejt i zanesenej filtr, mohl se tam dostat nějakej bordel když píšeš že jsi měl promáčklou nádrž, Něco podobnýho jsme tu řešili na vitaře a spotřeba nám slezla z 13 na 9 litrů ( nejelo to a žralo to )

2010-03-23 07:23:24

Já bych kouknul na rozvody.Vypadá, že je o zoubek jinde, když nestačil rozsah na rozdělovači..

2010-03-23 07:38:28

rozvod motoru

2010-03-23 09:05:33

heh tak to me vubec nenapadlo. puvodni majitel pry daval jiny motor a nechal delat rozvody tak sem tohle nebral v potaz. no ale podivam se na to teda. cerpadlo koupim novy protoze to co tam je rozdelat nejde. diky za rady

2010-03-23 09:29:06

no ale podle toho co tu pises, tak by to mohlo zpusobovat i to tesneni pod hlavou... az zkouknes ty rozvody, tak by to mozna chtelo shodit hlavu a kouknout se tam, estli tam neni nejakej problem...

2010-03-23 10:08:33

no asi ho rovnou vymenim. dneska se mrknu na ten rozvodak a pak bych asi vymenil to tesneni pod hlavou a filtry atd. akorat nevim co s tou lambdou chtelo by to vyzkouset s nejakou co je urcite dobra. akorat nevim kde si ji pucit . no poradne to omrknu a asi udelam udrzbu motoru protoze je fakt ze menit motor kdyz nezere olej je blbost.

2010-03-23 10:23:45

Hondo prosimte, nemohl bys tyhle obrazky a typy a vsecko mozny co mas napalit na CD???A poslat mi to??:Pnebo to ams v PDF treba??Uplne ziram:) fakt super..rada bych podrobny manual ke GTi(jako mely skodovky, sroubecek po sroubecku vypsany) fakt parada

2010-03-23 12:00:44

Nic takovýho nemám.Tohle je zdroj Autodata.Bych musel nalistovat GTI a udělat Ti screeny.Jinak to z toho nevyndám.Nebo dej vždy vědět, co potřebuješ a já Ti to pošlu.Protože je tam toho dost..

2010-03-23 13:05:27

nu a to nejde oznacit a dat ctrl+C a ctrl+v??Nebo mas to CD???Mohl bys vypalit????

Cim vic o GTi tim lip :P

Mimochodem uz ste slyseli o nekom, ze by mu rozvodak znicil kaminek?? resp. ze napraskl vlivem jinym nez opotrebenim?

2010-03-23 13:37:18

Ne, je to program v kompu.A placenej.Roční užívání stojí 15000.A prasklej rovoďá kvůli mech poškození vlivem cizího předmětu, s tím jsem se ještě nesetkal..


Odpovědět

1  2  3  4