Fórum - Téma


Legalizace vymeny motoru


Fórum Swift III Legalizace vymeny motoru

Informace o modelu: Suzuki Swift III


1  2  3  4

2010-03-23 16:43:09

takze sem se podival na rozvody. kdyz mam horni kolo s ryskama proti sobe tak spodni je o pul zubu vedle. viz obrazek. vychazi to presne do prohlubne vedle zubu na kterym by to spravne melo byt. kdyz sem to zkusil hodit o zub doprava tak motor ani nechytnul i kdyz sem hejbal s predstihem. takze sem to zase vratil. ted otazka cim to je jestli je vytahanej rozvodak? a je to takovej velkej problem tech pul zubu? dneska sem dal novy svicky bosch platinum ktery tady tak chvalite tak uvidim co to bude delat. hadicky sem taky kontroloval a nikde zadna vypadla. asi se vrhnu na to tesneni pod hlavou. jeste nejaky tipy co pripadne zkontrolovat/vymenit kdyz uz budu neco objednavat? diky

2010-03-23 17:56:43

dal jsi to o zub na vačce, nebo na klice?kde jsi posunoval o zub?

2010-03-23 18:00:10

o zub sem to daval dole na klikovce. a jeste sem se chtel zeptat na co ma pumpa zezhora tu diru ze by na mazani?

2010-03-23 19:59:06

ne e, jeden ze dvou únikových otvorů při poškožení těsnění na hřídeli.tudy odtéká voda, aby nešla přes ložisko k řemenici.Ty risky musej bejt proti sobě.stůj co stůj..zkus posunout řemen na vačce

2010-03-23 20:02:30

i kdyz sem remen sundal a dal je aby byly proti sobhe a chtel ho znovu nasadit tak at sem to udelal jak sem chtel tak pri napnuti remenu tam vzdycky byla chyba toho pul zubu. kdyby to bylo o celej zub tak se to da udelat ale kdyz se nad tim zamyslis tak pul zubu nejde srovnat at uz to delas na klikovce nebo na vacce.

2010-03-23 20:06:16

teď mi došlo, že na vačce to nedohoníš.posunutí jednoho zubu nahoře, je pootočení dole o dva.vačka má poloviční otáčky než klika.pak nezbývá, než sundat rozv.kola a kouknout, jestli neni nastřihlej klínek..

2010-03-23 20:08:15

kdyby to nesedělo na vačce o půl zubu, tak to dohoníš posunutím řemenu na klice.

2010-03-23 20:50:01

stalo se mi na GTi ze se na vacce ustipl cepik ve kterym sedi rozvodovy kolo, ale pak to neslo natocit vubec...

a ono rozvodovy kolo litra jde nasadit dvema zpusobama, pokud se nepletu... 100% vim, ze se litr nepotka, tak by mozna stalo za to zkusit ho tam nasadit druhym zpusobem (neni to o 180°, ale tak o 120°) a zatocit s tim rucne, jen pro sichr a pak to zkusit nahodit...

ale kdyz to das o zub jinam jak to mas tet, tak by to melo jit nastartovat... rozdelovac ti dozene +- 10st. a na klice dole je myslim 19 zubu...

2010-03-23 21:05:40

rozdělovačem může honit předstih, né časování rozvodů..

2010-03-23 21:06:42

jezdi i startuje uplne normalne akorat sem musel udelat vetsi rozsah na rozdelovaci abych dostal predstih na spravny stupne. kdyz sem ho dal o pul zub doprava tak nenastartoval ani kdyz sem dal rozdelovac uplne na druhou stranu dorazu. tak otocit o 120 stupnu bych to moh ale to porad neresi to ze to bude tak i tak o pul zubu nesouhlasit. tim klinkem je asi mysleno cislo 14 tady http://swift-manual.cba.pl/epc/siwft1/pict/18.gif pokud se nepletu. klidne se na ne podivam nebo je jeste neco co muze zpusobit ze rysky nesouhlasej? a jeste otazka cim sprajcnout klikovku/vacku jestli budu sundavat ty kola

2010-03-23 21:16:32

Já to sundávám pneumatickým utahovákem.Jestli ho nemáš k dispozici, zařaď pětu a ať Ti někdo stojí na brzdě..

2010-03-23 21:20:55

není to 14, to je matice uchycení deklu. je to spíš ta pětka.u swifta jsem to neměl ještě dole, tak nevim, jak to tam je.Jestli je tam klínek, nebo nalitej zub..

2010-03-23 21:26:12

5? tak to asi kazdej koukame na neco jinyho 5 podle toho na co koukam ja je matka spodniho pulkruhu pistu nebo jak bych to nazval :) ten klinek je jak na vacce tak na klikovce? respektive jestli mam sundat obe dve kdyz uz to budu zase zitra davat dolu

2010-03-23 21:50:14

ano obě

2010-03-23 21:51:16

je to ta 14, koukal jsem nejdřív na jinej obrázek

2010-03-24 09:26:07

na vacce neni tenhle pulmesicek co je na klice, ale primo soucasti vacky je takovej cepik kterej zaleze do rozvodovyho kola a to praveze ma 2 diry na nasazeni...

2010-03-24 09:30:28

jo takze dole bude ten klinek a kdyz sundam vacku tak bych to moh otocit tim druhym zpusobem co to udela jestli to chapu dobre. se k tomu dneska nejak nemuzu dokopat :)

2010-03-24 09:36:32

Jen taková technická,

při povolování matice rozvodových kol, nebo řemenice klikovky a potřebě zaaretování klikovky v případě, že nejdou povolit tyto matky, zkus zařadit nikoliv pětku, ale trojku, pak to povolíš.

2010-03-24 09:48:35

proč 3 a né 5?

2010-03-24 10:01:08

Těžko se to vysvětluje, ale perfektně to funguje. Je to fígl fachmanů. Jednička je příliž dlouhá a špuntí se, pětka je zase krátká a hýbe to motorem. Trojka ač nemá převod jedna ku jedné jak by člověk logicky zdůvodňoval tak prostě perfektně funguje i bez pneumatické utahovačky.


Odpovědět

1  2  3  4