Fórum - Téma


LPG


Fórum Grand Vitara II LPG

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara II


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8

2012-04-09 20:55:32

Během 80. let se cena benzinu vyšplhala přibližně na 8 korun,

koncem léta 1990 potom na 15 korun, tedy téměř dvojnásobek. V roce 1996 se

litr prodával za rovných dvacet korun. Jestliže během následujících tří let stoupla cena

benzinu o další 2 koruny, v roce 2000 už prolomila historickou hranici třiceti korun.( zdroj-www.petroleum.cz )

V roce 1988 průměrný plat 3095Kčs - benzin 8.80Kčs (zdroj-http://www.auto.czech24.cz/ )

2012-04-09 21:15:25

ano, lze na to nahlížet i takto, ale realita je trochu jiná, za dobu co auto vlastním, tedy cca rok, se můj příjem nezvýšil ale cena benzínu stoupla o cca 8 kč, nevím, nechci tu nějak brečet, určitě se neobjesím kvůli tomu , že jezdím vitarou a zřejmě patřím ke skupině obyvatel s trochu nadprůměrným příjmem, vlákno jsem zakládal s jiným záměrem a to proto, abych se dozvěděl nějaké technické informace týkající se provozu na lpg, to kam se diskuze posunula je věc druhá. Já jelikož( jak už jsem zmínil )dělám spíše do dřeva, jsme si naivně myslel , že se na diskuzním fóru mohu dozvědět nějaké informace. Jeden z mála lidí, kteří se vyjadřovali k tématu je Kato a za to mu děkuji, jednoduché, stručné odpovědi z oboru. Mě šlo o to aby sem psali lidi třeba zkušenosti s provozem lpg, udělej to a to , bude to fungovat lépe, kup k tomu tohle a ošetříš motor, nebo nedávaj to tam protože se tím kurví to a to. Polemizovat z jakých důvodů to chci do vozu montovat a řešit tu příjem obyvatelstva je trochu zcestné.

2012-04-09 21:15:37

Dobře si pamatuji na to léto 1990. Byl jsem na dlouhé cestě a benzín speciál stál 8,-Kčs. Ten den tehdejší ministr financí Klaus vyhlásil zdražení benzínu o 50 %, z tehdejších 8,-Kčs na 12,- Kčs. V ten moment se vytvořily u pump dlouhé fronty a došel benzín. Já jsem se kvůli tomu musel vrátit z cesty. Příděl benzínu byl posléze nějakou dobu limitovaný.

(nyeo, nebuď naštvaný, dřevo je krásné a já osobně mám dřevo rád i když momentálně dělám spíše do koz, a na fóru se můžeš dovědět zajímavé věci i když jsou mimo mísu, třeba o lidech)

2012-04-09 21:33:25

já měl plyn naposled ve 105, určitě to znáte, bomba za sedadly,spínadlo na palubce, no hnus.od té doby mám hrůzu i ze zapalovače. motor se nakonec zadřel až prdla klika. dnešní plynaři jsou asi někde jinde,ale princip se stejný.

2012-04-10 12:17:40

Ahojda

plukovník -->

Ja vim, ze kazdej motor nema hydrostely, psal jsem ze koncern je v drtive vetsine ma (VW, AUDI, SKODA ..) probeh priblizne 20 000 km jsem psal jako orientacni nebot kazdej motor ktery to ma nastavene na vahatkach natvrdo ma predpis pro kontrolu a serizeni samozrejme jiny.

Ptal jsem se, jake jine motory (nekoncernove) pouzivaji z meho pohledu historicke natvrdo nastavene vule ventilu.

>---

Je tu nekdo, kdo dokaze smysluplne k veci odpovedet ?

Jake tedy motory s zdejsi sorty maji natvrdo nastavene ventilove vule, popripade je-li tu nekdo takovy machr, ze by dokazal napsat motory, predepsane vule a kontrolu v km.

To jak a kolik stoji serizeni ventilu je mi celkem jedno, to jsou hospodske kecy k "hovnu".

Dekuji za informaci.

2012-04-12 07:42:47

omlouvám se, že jsem se nechal vyprovokovat..., ale p......y nemelu, protože mám auta co díky pečlivé údržbě najezdí spolehlivě hromadu km třeba i na LPG. (koupí se sada podložek a dle potřeby se mění a když je třeba nechají se u známého v řetězárně lehce upravit - v průměru cca 500,-Kč) Všetečný dotaz: proč musíme v suzuki platit za pravidelnou kontrolu normovaných 4,5hodiny "práce", když polovinu času auto bez povšimnutí stojí na dílně, nebo vysí u stropu na heveru??? Jo o tom pedof. není z mé hlavy, ale reakce manželky na tvou fotku...beru zpět.

Před vitarou jsem měl RX4 scenica 1.9Dci, tak vím co Vás s tímto skvělým motorem čeká (hlavně po tankování pančované nafty, kterou kupujeme u renomovaných benzínek) Auta kupuji abych v nich jezdil a né, abych machroval na babky před Kauflandem jaký jsem offrouďák, že přejedu přes obrubník. Proto řeším i spotřebu. Když odečtu všechny náklady, celkově jsem ušetřil proti BA 100tis Kč po ujetí 170tis Km

2012-04-12 08:24:32

Juras, vidím, že jsi koumák, to že by se daly podložky případně upravit (snížit) ještě nikoho nenapadlo. Škoda, že v servisech je koumáků jako šafránu.

2012-04-12 09:37:13

Přesně o tomhle jsem psal, že mě je jedno, kde si mechanik podložky sežene, tak to skutečně funguje. Kato to bere z pohledu značkového servisu. Ale o tom jsou právě tyto diskuse jak si poradit co nejlevněji a motor přitom neodrbat.

2012-04-12 10:12:09

ffjuras: tak povídej - copak nás tedy čeká dle tvé zkušenosti se scenicem?

2012-04-12 20:11:54

RX4 jsem koupil nový v roce 2002, do světa šel po čtyřech rocích pekla a na tachu měl 300tis (za měsíc stál v AAA se 130tis km ) Konkrétně co se týká vážnějších problému motoru - 2x turbo, čerpadlo, podávací mezi čerpadlo, vstřikovače, neustále zanesený EGR ventil a samé drobnosti co docela serou, protože vás tahá pořád odtahovka! Motor padal neustále do nouzového režimu a v servise na dignostice žádná závadaI! Zbytek vozu stál taky za ..., třikrát kardan (protože nemá mezi nápr. diff ) a spousta dalších věcí. A hlavně šílená spotřeba kolem 9l ať jsem dělal co jsem dělal! Teď tu bude plné forum keců, že jsem trápil motor za studena a tankoval sračky !? Omyl! Jen AGIP + aditiva a v zimně pomalu než se ohřeje olej . V renaultu na dílně jsem byl jak doma a tak vím co o těch 1,9 říkali technici! Souběžně jsem měl superba 1,9 tu nejslabší verzi a spotřeba 4,8 a za celou dobu najetých 300tis, krom drobností s el. bez závad ! Samozřejmě, že do vitary pujdu zas, hned jak tam bude naftový motor s 6 kvalty , ještě zadní špéra od výrobce a neznám univerzálnější auto za rozumné peníze . Jinak dnes mám doma ještě VW T5 a T4. Kato ještě jednou se omlouvám , ale pič...ny nikdy nemelu jen se rád podělím o své dlouholeté zkušenosti (někdy dost draze získané). Všetečná otázka č.2 proč když přijedete do značkového servisu na roční prohlídku a máte na oleji 5tis, vám zaúčtují výměnu oleje (která je bezpodmínečně nutná jak vám tam tvrdí), ale jedete si domů v motoru s původním olejem!? Nechte někdy ve voze zapnutou kameru a budete se divit pánové jaký jsou někteří draze placení mechanici v značkových servisech kouzelníci!

Fulda  
Petr
2012-04-12 20:24:47

Já mám z nedávna krásný zážitek od prodejny Renaultu v K. Varech, vezli jsme tam s kolegou služební Kangůčko 4x4 ( rachtající diferák) a přišel postarší pán, evidentně rozhodnutej koupit nové auto ( Thalii) , během půl hodiny co jsme tam byli, přivezli dva Renaulty ( Laguny) na podvalu a třetí ( Thalie 1,5 dCi)byl dotaženej na laně, pán oznámil že se ještě poradí s maželkou a odešel, počítám že už ho tam nikdy neuvidí

2012-04-12 20:53:26

Nic mě do doho není, ale původní debata byla o LPG. Nechcete se někde sejít a tam si vyřikat ty různý urážky

2012-04-12 20:56:48

No fuj. Podložky jsou kalené a cementované a nitridované a kdo ví co ještě a přebroušením vrchní - velmi tenké a tvrdé vrstvy - je ta podložka k hovnu -že jsem tak sprostý. Je to docela prasárna. Nedoporučuje se ani použitou,relativně neopotřebenou podložku, dát jinam,protože je od vačky tato vrstva narušená,má své mikroskopické drážky od vačky a při použití jinde,dojde k rychlému sedření .

2012-04-12 20:58:53

tak tak

Fulda  
Petr
2012-04-12 21:37:05

legacek1: však už to máme v plánu za dva měsíce , můžeš na sraz dorazit taky, já teda tentokrát svého plynového swiště (40 tis. km na LPG bez problému) nechávám doma a beru Vitaru ať se taky trochu protáhne

2012-04-13 16:54:26

fjuras: už se nezlobim a dávám Ti zpět Tvůj starý profil

Jinak jsem koukal, že LPG přímo montují v SUZUCE Canocar Brno, sice ten servis neznám, ale asi vědí co dělají.

http://www.canocar.cz/

2012-04-13 18:19:39

Přestavbu mi dělal Fedor v Prostějově. Já jen říkám, že to s těma podložkama funguje. A ten kluk co mi dělá motory je u nás vyhlášenej! Třeba po té smůle - štěstí. Dnes jsem byl na kávě v renaultu a ptal jsem se na ten naftový 2L co těď dávají do Lagun a Koleosu a prej fakt super! Třeba se dočkáme , když je ten motor prý původem z Japonska (technologie nissan) a Suzuki se už nekamárádí s VW.

Foto: když se bydlí na samotě v lese.

2012-04-13 19:43:36

dejte pozvánku na sraz a třeba přijedu! Můžeme probrat LPG ale i jiné problémy Suziki.

2012-05-08 19:27:24

Tak plyn mám namontovaný, zítra si pro to jedu, tak pokud zde bude o informace zájem, jak něco najedu, tak to sem můžu hodit.

Systém jsem zvolil po určitém rozhodování komplet od BRC, sekvenční vstřikování a k tomu přimazávání.

2012-05-09 15:07:54

Ahoj,v Ignisu mám ten samý systém a najeto 2500 a spokojenost. Šlape jak hodinky.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8