Fórum - Téma


LPG


Fórum Grand Vitara II LPG

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara II


1 ......... 4  5  6  7  8

2012-12-31 20:34:55

Ahoj

Všiml jsem si, že Ti dlužím odpověď.

Nevím jak šlape automat v GV , ale já ho mám v VW T5. Jízda s automatem je paráda, po městě i na dálku - teda když funguje!

Proto pozor co kupuješ!

Hlavně NIKDY nedávej auto na opravu do AMERICAN CAR servisu v Praze 3, ul. Koněvova

To jsou zloději a podvodníci!

PF 2013

2013-02-06 21:47:42

. . . při shánění info ohledně možností přestavby na LPG jsem narazil i na toto, posílal jsem dotaz na výrobce a ten mi sdělil, že to dělají pouze na 2.0l 5D. Nevíte o nějakém šikulovi, který by to zvládl i u nás a na zbývající motorizace? Ještě jeden nápad - dotaz - když je možné úředně namontovat takovouto nádrž takřka pod zadek hned vedle nádrže na benzín, šlo by osadit toroidní nádrž pod dekl na místo rezervy? Vždyť se také dělá do vnějšího prostředí. Máte nějakou osobní zkušenost, příp. vyznáte se v legislativě - co říkají normy a §? Dík.

2013-02-11 08:18:21

Taky mne to napadlo, ale nakonec jsem si nebyl jistý, zda tu váhu unese závěs dveří. Proto jsem to nakonec dal do kufru

Fulda  
Petr
2013-02-11 11:25:29

Na LPG nádrž na dveřích jsem se ptal svého plynaře a říkal že u nás to bohužel neschválili

2013-02-12 11:23:01

Chtěl bych se dopátrat nějakého předpisu, kde jsou stanoveny konkrétní podmínky pro montáž nádrží - jestli je taxativně dáno co se může a co ne, nebo jinak - co není zakázáno je povoleno. O závěsy na dveře bych se asi nebál, ty by měly být dostatečně nadimenzovány, aby něco udržely, stejně jako celá konstrukce dveří.

2013-02-12 11:46:05

Fulda, tento tvůj výrok se mi opravdu, ale opravdu zalíbil, tedy že vedle svého právníka, nebo cvokaře je už možno mít i svého "plynaře".

Fulda  
Petr
2013-02-12 12:29:26

To víš každý v dnešní době potřebujeme jiného odborníka

2013-02-12 12:32:47

>Plukovník . . . hezký, taky se mi ten slovní obrat líbí, ale jinak máš něco k tématu???

2013-02-12 12:48:43

Omlouvám se, ale k tomuto tématu opravdu nic nemám, proto jenom glosuji. Mých současných osum válců jede výhradně na vysokooktanový benzín a nemíním na tom nic měnit, tak se pánové nenechte znepokojovat ve svých úvahách.

2013-04-13 11:41:40

fjuras: švagr už má taky zkušenost s opravou automatické převodovky ve firmě American Car v Koněvově ulici v Praze. Za opravu zaplatil 44000Kč a vrátili mu to v horším stavu než v jakém to tam dal. Dával to tam s tím, že mu svítila kontrolka převodovky a auto škubalo. Když s opraveným přijel domů a chtěl zacouvat do garáže zjistil, že mu nefunguje zpátečka. Opravu jim reklamoval a druhý den mu volali, že sice reklamaci uznávají, ale že musí ještě vyměnit řídící jednotku a za to chtějí 25000Kč. Když chtěl tedy opravit jen to, co mu už blbě opravili, řekli mu, že auto mají rozebrané a nebudou na tom nic dělat, dokud jim nedá těch 25000Kč na výměnu řídící jednotky, že bez toho to opravovat nebudou.

2013-04-13 22:10:34

frantaj: American Car z Prahy je na hodně dlouhé vyprávění...

195tis km na plyn a pořád jede . Ve 190tis km nový reduktor + nové plynové vstřiky (15 tisíc Kč) a "zuzanka" ve svých 270tis km letí zas jak vítr

JKR
2013-04-14 12:06:09

fjuras: Dobrá zpráva. Jaký máš motor? Dělal jsi něco s ventily?

Dík.

Jarda

2013-04-15 11:36:24

jkr: Já už to tu psal

2013-06-23 15:43:05

ffjuras:

ahoj uvažuji o koupi Grand Vitary 2,4 s následnou instalací LPG jak ti to prosím jede z dlouhodobého pohledu (myslím problémy...) a jak je náročné to seřizování vůle ventilů (cena,po kolika tkm...) a poslední otázka spotřeba.Teď mám Hyundai Tucson 2.0 +LPG -5 let a chci ho vyměnit a Grand Vitara je jeden z kandidátů.Jestli má prosím někdo jiný na tomto fóru Grand Vitaru 2,4 s LPG tak mi prosím napište vaše zkušenosti.

díky moc Mirek

2013-06-23 20:14:05

mirekb: Ahoj Mirku jestli najezdíš ročně 40tis km a více, tak to smysl má! Čistě náklady za spotřebu jsem jezdil 2,10Kč/Km(plyn) + benzín na starty. Zástavba cca 35tis Kč. Co 10tis km revize cca 600-1000Kč, co 20tis km nové svíčky, 20-30 tis km seřízení ventilů podle práce a materiálu?! 100tis km nové plynové vstřiky a reduktor 15-17tis/Kč. Síť čerpaček, krom Rakouska je dostačující. Mě sloužila 200tis/km a pán, který ji ode mne koupil, bude myslím ještě dlouho spokojený.

Já už tolik nejezdím, tak jsem přesedlal před měsícem na zánovní G.V., 1.9DCi, dostala komplet servis a repas turba, tak uvidím. Ještě se chystám zaslepit DPF filtr. Teď jezdím za 2,8Kč/km.

Ahoj Juras

2013-06-24 18:51:23

fjuras:

díky za odpověď , strašily mě tím seřizováním vůlý ventilů prý to vyjde tak 5000 - 7000Kč každých 30tkm -to mi řekly ve f. canocar . to je to tak drahé? na Tucsonovy mám hydroštely a tam se to neseřizuje ,s Tucsonem jezdím tak do 12l itrů LPG - ta Vitara je 2,4 tak počítám že si veme víc- kolik?

díky

2013-06-24 20:01:10

No já teda nevím pánové co pořád máte s tím LPG. Teď vím, že mi budete psát jen samé negativa, ale musím si rýpnout. Takže pokud chci, aby auto tak nežralo, tak si probůh nekoupím 2.4i v trvalé 4x4 Pochopím to u lidí, kteří auto potřebují, ale nemají moc peněz (ani na to auto), tak koupí cca 1.4i a prdnou to do plynu. To jako beru, mám takového kamaráda. A pak jsem měl taky jednoho, ten aby vypadal jako opravdu dobře, koupil tedy Jeepa Granda a dal to do plynu, no opravdu srdcař. Mám Vitaru 2.0i, koupil jsem jí novou a jezdí mi po Praze i mimo a na ryby za 10 - 11 litrů. Je to jako dost. A závoďák to taky není. Nicméně přátelé, kdo chce opičku, musí mít na banány! Oni totiž rakosníci Vitarku udělali mooooc dobře, ale motory a převodovky, taky trochu brzdový systém jsou dosti poddimenzované. Tak se na mě prosím nezlobte, jsou lidé, kteří mi dají za pravdu, a pak ti, kteří mě považují za mrtvého.

2013-06-24 20:01:49

fjuras:

Ahoj - prosím Tě - jak to máš v plánu s tím DPF?

Mě teda zatím funguje (mám 95k km a Vitara funguje jedna báseň), ale kdyby mi odešel, kupovat nový samozřejmě nechci...

2013-06-25 08:11:47

d.a.m.: Ahoj,

vím, že to u nás kluci dělají, ale když jsem se jich ptal, odpověď byla dokud šlape nechat tak! Budu teda řešit až umře. Zatím mám jiné starosti, tolik kontrolek co se mi na "nové" naftové vitarce rozsvítilo za ty dva měsíce co jí mám se na benzínu v LPG nerozsvítilo za celých sedm let!? Ale cena byla skvělá a s investicemi jsem počítal.

2013-06-25 08:15:57

fogl: LPG si dávajú do áut aj ľuďia v Rakúsku, v Taliansku, v Holandsku je to najmä pri väčších benzínových kubatúrach celkom bežné, preto aj systémy LPG vyvíjali firmy z Talianska, Belgicka, asi ich zákazníkov nebudeme automaticky pokladať za socky. Práve Tebou spomínaný príklad LPG do 1.4ky nemá logiku, keďže samotný systém je pomerne drahá záležitosť (ak si odmyslíme poľské napodobeniny) a tak niekomu, kto horko-ťažko naškriabe na auto, asi neostanú peniaze na LPG, nehovoriac o tom, že auto s obsahom 1.4 (väčšinou s výkom do 100HP) je s LPG úplne nemožné, jazdí to doslova hrozne. Čo vidíš nelogické na tom, že auto s veľkým benzínovým motorom vybavíš kvalitným LPG systémom napríklad BRC, ktoré sa dá nastaviť tak, že pri bežnej jazde nerozoznáš, kedy ideš na benzín a kedy na plyn a navyše ušetríš polovicu nákladov na benzín ? To s opičkami a banánmi je síce pekná vec, ale prečo by som mal dávať prachy šejkom, keď ich môžem radšej využiť omnoho rozumnejšie ? Naviac je auto ďaľeko lepšie predajné ako ojazdené s LPG, než naopak. Stačí sa pozrieť do okolitých krajín typu AUT, GER, FRA a pod., veľké benzínové motory a LPG sú pomerne bežné a ich podozrievať z nelogického chovania asi nebudeme...


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8