Fórum - Téma


LPG do samíka


Fórum Jimny / Samurai III LPG do samíka

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53



2011-07-01 12:05:41

Ahoj lidi, rád bych se stal majitelem samíka,chtěl bych nějakej benzín,nejspíš 1,3 a zajímalo by mě jestli někdo máte skušenost s montáží LPG do samce,jestli stim není nějakej problém,je mi jasný že to auto bude už jen dvoumístný což mě stačí,ale nechce se mi jezdit za 10 benzínu když to jde za lepší prachy jezdit na LPG,děkuji za každou odpověď, s pozdravem shimi

2011-07-01 17:38:35

Tak asi do toho Samíka to nebude problém....horší jsou ročníky 05 a výše tam plyn zlobí

2011-07-02 11:42:18

ono nejde o to že by to byl problém jakomotoricky,to si myslim bude vpohodě,ale jde o to jestli to auto jde schválit s LPG do provozu,kdysi jsem si nechával předělávat fiat uno na LPG a byl tam trochu problém s velikostí auta,byla tam nějaká norma zadní deformační zony vozu,jako že konec náraznáku musel být nějaký centimetry od nádrže,tak mě právě zajímalo jestli někdo nevítě něco o předělání samía,jestli stím nění nějaký takovýhle problém,psal sem si asi do třech firem který to předělávaj a nikdo mě na to neodpověděl,asi je to pro ně malej kšeft

Fulda  
Petr
2011-07-02 16:54:19

Třeba pomůže tohle - http://www.autolpg.cz/sez...m_schvalenych_vozidel.pdf

2011-07-02 17:57:19

děkuju za odkaz,podle toho odkazu by to mělo bejt schválený pro samíka G13B což nevím co znamená,ale do tý firmy dám dotaz jestli jsou schopni mi to tam namontovat a za jakou cenu,ještě jednou dík

2011-07-18 01:15:46

pokud nenajezdíš 40tisíc km ročně a víc tak je to nevratná investice

2011-07-30 16:29:45

Hmm, z čeho tak soudíš? Začínám se o tuto problematiku také zajímat a pokud se moc nepletu, přestavby jednobodových stříkaček, což by Samuraie měly snad být (nemluvím o karburátorových modelech, kde je to ještě levnější), začínají na cca 15 000,- - při průměrné spotřebě + 10 až 15 % oproti benzínu a dlouhodobých cenách PHJM, pořád šetříš víc než korunu na kilometru, což mi přijde jako dost podstatná úspora. Navíc z ní plyne, že i s každoročními revizemi by neměla být investice za první rok vyšší než 20 000,- , tzn po ujetí 20 000 km (respektive po spotřebování adekvátního množství paliva). Další roky už odčítáš pouze STK, revize a servis LPG (ano může se tam něco potento, protože je to další ústrojí, ale s tím nelze na jisto počítat, to bys musel počítat i vlastní servis celého vozu). Nicméně tento příspěvek píšu z hlavy a je spíše dotazem, takže pokud se mýlím, rád se nechám poučit. Děkuji :- ).

Fulda  
Petr
2011-07-31 00:03:47

LPG jsem dával loni v březnu a letos v květnu už to bylo zpátky - investice 27 000,- u STK je rozdíl asi 400,- a revizi bych měl za 300, ale na naší pumpě ji mám za tankování zadara po 600 odebranejch litrech , takže suma sumárum i s výměnou filtrů i svíček maximálně 1200,- ročně Na plyn ti to předělaj bez problému pokud máš v pořádku zapalování, nic jinýho je v podstatě nezajímá

2011-08-09 15:59:59

Prosím tě kdes to nechával dělat? Já se informoval u poměrně renomované firmy Neptun Harfa Praha, kde jsem ještě navíc objevil i známého mechanika. Jeho odhad ceny byl do 25.000,- s tím, že se bude muset objednat spešl bomba, bo ji chcu za zadní sedadla a spešl mix. Normálně by to prý bylo do 20.000,-, ale díky těmto specialitám je to o něco více. Jediné co mě trochu vyděsílo je, že zvýšení celého segmentu sání+vstřikovač o cca 4 - 5 cm (mix) by mohlo zasáhnout do haubny. Prý to tam již jednou přestavovali, ale tohle si prý objednatel řešil sám.

Co ty a tvoje zkušenosti? Jakou a kde máš bombu? Co výkon a spotřeba LPG x benzín?

Sorry za takovýhle výslech, ale hledám info kde se dá ... :- ) Dík.

2011-08-09 16:03:40

pls mluvíme o Samurai - koukal jsem do tvého profilu a Samíka jsem tam neviděl ...


Odpovědět