Fórum - Téma


Lpg swift 1,3l 68kW (2007)


Fórum Swift New I Lpg swift 1,3l 68kW (2007)

Informace o modelu: Suzuki Swift New I


1  2

Zamčeno: 2012-02-11 14:56:24, kato1973
2012-02-09 14:16:39

Rád bych otevřel téma na LPG. Už několi dní hledám seriozní diskuzi , ale marně. Nikde se nedočtu jaký systém a výrobce je nejspolehlivější a nejvhodnější pro swifta. Někdo něco chválí druhý obratem napíše že je to největší šmejd. Do toho se zapojí montážníci,kteří se snaží uplatnít zrovna ten systém který montují a nakonec jsou odpůrci, kteří diskuze zahlcují nesmyslama. Jak se má potom v tom člověk vyznat.

Uvítal bych, kdyby se tu rozpoutala diskuze o tom, který systém a výrobce je nejlepší, ale i na kterého montážníka nebo firmu se dá spolehnout a nebo ne.

Pište prostě jákékoliv zkušenosti s LPG.

2012-02-09 14:48:49

Vzhledem k roku výroby nedopručuji

2012-02-09 15:17:42

To je přesně ta odpověď, která je k ničemu a nic neřeší. Pokud někdo napíše negativní odpověď tak by měl napsat proč je negativní. Jinak diskuze postrádá smysl.

Ateď k věci, když nedoporučuješ, tak proč CANOCAR montuje LPG i do nových aut a dává k tomu plnou záruku?

2012-02-09 15:30:52

neustále se rozsvěcí check a již 3x došlo k podpálení ventilů u nových Suzuk s LPG

2012-02-09 16:07:18

To je velmi zajímavé. Nezkoušeli jste nahodou přijít na to přesně proč se ty ventily podpálily? Kdyby k tomu docházelo proto že lpg má delší dobu hoření a swift nemá proměnou dobu časování ventilů, muselo by být lpg pro swifty zakázané a co se týká zpětného zášlehu i nebezpečné.

2012-02-09 16:30:36

plyn je suchej a má větší výbušnost. Ventily jsou stavěný na benzín a ne na plyn,když se teda bavíme o motorech M13,M16,JB420

2012-02-09 19:36:18

Konečně slovo chlapa, než předělávat tyto motory na plyn, to už je lepší je předělat na ptačí trus.

Fulda  
Petr
2012-02-09 21:41:52

Suchý ventily vyřešíš snadno tímhle - http://autodily.lkauto.cz...ochrana-ventilu?sort=name, já mám na plynu zatím necelejch 40 tisíc a v pohodě, no ale až se to rozsype, tak dám odpůrcům plynu vědět Motor G13BB 63 kW

2012-02-09 23:02:33

pokud dobře čtu....psal jsem o motorech "M"

2012-02-09 23:12:59

Člověk to může psát jak chce,že se mu jedná o seriozní a smysluplnou diskuzi, ale není to nic platné. Vždycky se najde někdo jako plukovník, ktery má potřebu nám svůj myšlenkový průjem předvest. Pokud máš zkušenosti s LPG tak tu klidně piš. Pokud ale ne tak nás prosím neobtěžuj. V uvodu stálo jasně o co mi jde. Nikde tam nebylo napsáno jaký máte názor na LPG.

Fulda  
Petr
2012-02-09 23:23:40

Já vím, že se píše o motorech typu M , reaguji pouze na část tématu - ( suchej plyn). co se týče motoru M, tak před vánocema bylo na Autoscoutu nabízené Subaru Justy G3X, což je vlastně Ignis s motorem M13A - 69 (94 PS) r.v. 2005, nádrž měl do r. 2016, takže těch nalítanejch 180 tisíc co měl muselo být převážně na plyn. Ve Swiftu 05 - jsem to zatím neviděl, nejspíš kvůli malýmu kufru, ale ve dvou Ignisech už jo. Z mé strany to bude asi vše

2012-02-10 00:09:47

Ono je v podstatě jedno jestli píšeš o motorech M13 nebo G13BB. Problém suchého plynu by opravdu mělo řešit promazávání nebo ochrana sedel ventilů o kterém píše fulda. Taky se to dá řešit tím že třeba každý desáty vstřik je benzín. Otázka je do jaké míry toto všechno skutečně funguje a to bych se chtěl dozvědět.

S tou výbušností plynu je to asi jinak. Protože je směs vzduchu a plynu oproti směsi benzínu a vzduchu suchá špatně přeskakuje na svíčce jiskra. Z tohoto důvodu se nastavuje menší odtrh na svíčce a je doporučená dokonalá kondice zapalování. Proto si myslím že výbušnost je nižší. Něco jiného je teplota hoření a doba hoření. Plyn hoří daleko delší dobu proto může dojít k podpálení ventilů. Toto se ale řeší větším předstihem. Myslím ,že za 3x podpálené ventily nemohlo lpg, ale firma která zástavbu provedla. Bylo to špatně nastaveno anebo něco podobného.

Proto bych chtěl na tomto fóru načerpat co nejvíce informací, abych předešel těmto chybám.

2012-02-10 06:43:05

Vážený pane Pav-ele, pokud tě zajímají pouze výrobně-technické poznatky, znalosti či zkušenosti, neboli know-how nějaké specifické oblasti, jako třeba LPG, tak brečíš na nesprávném hrobě. Na diskusním fóru, už z podstaty názvu vyplývá, že se tam převážně diskutuje, tedy prezentují převážně názory, nikoliv strohá fakta. Jelikož diskuse jsou různorodé a často protichůdné, matematicky z toho vyplývá, že výsledek bývá roven nule. To čemu ty říkáš myšlenkový průjem, někdo jiný může v překladu nazvat třeba „bouře mozků“, ale tak to je a pokud tě to obtěžuje, tak se budeš muset obracet výhradně na technickou základnu příslušných servisů.

Zřejmě mně považuješ za blbce, ale blbec bych byl, kdybych si nejdříve koupil auto za 32 000 €, a pak vymýšlel ptákoviny.

A to je také názor, a nezmění na tom nic ani Pav-el, ani Šav-el, ani to jestli mám s daným tématem nějaké zkušenosti.

2012-02-10 11:02:01

Taky jsme měli problémy s podpálenými ventily, sice u jiné značky, což si myslím není podstatné. Pak jsme začali používat už zmíněné ochrany sedel a bylo po problému. . .

2012-02-10 11:14:54

Ubohý pane plukovníku, opět se ukázalo že potrefená husa nejví kejhá. Pokud máš pocit že brečím na neprávném hrobě, tak asi neumíš číst. Já jsem zahájil diskuzi o suzuki swift a lpg a kdo jiný by měl mít více zkušeností s provozem než majitelé techto vozů registrovaných v tomto klubu. Takže si myslím že se ptám na tom nejsprávnějším místě. Taky jsi si asi nevšiml, že se jedná o část fóra které se jmenuje TECHNICKÝ KOUTEK a jak už z podstatý názvu vypývá,by se zde mělo diskutovat o technických poznatcích, znalostech a zkušenostech a rozhodně né o názorech na danou problematiku.

Jelikož diskuze je vedena o určitém technickém tématu, matematicky z toho vyplývá, že výsledek nemůže být roven nule a každý technický poznatek může toho druhého obohatit.

Toto by snad měl pochopit i ten nejrozbouřenější ,,mozek". To jestli jsi blbec nebo ne nechám na jiných, ale jestli jsi si koupil suzuki swift, o kterém je tu celou dobu řeč, za 32 000 euro tak potom jsi Mozek s velkým M a na tom nic nezmění ani plukovní ani generál.

2012-02-11 08:52:38

Možná, že jsem pro někoho ubohý blbec, ale ty jsi vzteklý a žlučovitý dědek, a je jedno jestli věkem, nebo mentalitou.

Setkání s někým jako ty, mně vždycky hrozně pobaví.

2012-02-11 11:22:12

swifta za 32.000 euro to je konec

Vypadá to že IQ plukovníka se rovná houpacímu koni Pokud někdo nemá ani nejmenší pojem kolik stojí auto o kterém je vedená diskuze tak nechápu proč odpovídá na tohle téma

Četl jsem nějaké forum a někdo tam psal že najezdil přes 200.000km na LPG a bez problémů,ale to nevím s jakým typem motoru.

Asi opravdu bude záležet na tom jaká firma a jak LPG do auta namotnuje a seštěluje

2012-02-11 12:01:59

Kuty, kdybys měl to svoje slavné IQ vyšší, než 104 což je bohužel statistický průměr, tak bys zjistil, že ve vztahu k LPG jsem měl na mysli své auto a to není Swift. A co se týká toho IQ, tak věz, že houpací kůň "plukovník" je člen mensy a jeho IQ je 161. Z toho důvodu ho silně irituje kontakt s imbecilem. Tím ovšem nemyslím tebe, protože ty máš svých 104. Nic to nemění na tom, že jako bývalý voják jsem tak trochu drsný hulvát, ale to je zase o něčem jiném.

2012-02-11 12:39:00

Kdyby jsi měl to SVÉ slavné IQ vyšší jak 161 tak určitě pochopíš že tohle téma je založené k autu suzuki swift a tvé auto kolik stojí a jestli je nebo není blbost ho předělávat na LPG nikoho nezajímá

Nemá ani cenu zakládat nějakou diskuzi,protože je to tu stejně samý chytrák,který se umi tak maximálně jenom chlubit sám sebou,ale k tématu se stejně rozumně nevyjádří

2012-02-11 13:00:07

Kuty, záložka "technický koutek" je technický koutek, a neznamená to že je vyhrazený exkluzivně jen pro Swifta. Na to jsou záložky pro jednotlivé značky. Jenomže záložka pro mou značku zde chybí a i kdyby tu byla, tak bych si tam mohl blábolit leda tak sám se sebou, a to mně nebaví. Tak zapoj svůj mozek a uklidni své emoce.

A nemáš pravdu že se tady člověk nic nedoví, neb je tady samý chytrák, co se chlubí jen sám sebou. Musíš zapojit ten mozek a vybírat si co ti kdo radí. Například Kato, ten tomu rozumí, však také pracuje jako vedoucí autoservisu.



1  2