Fórum - Téma


málo brzdí zadní levé kolo


Fórum Ignis málo brzdí zadní levé kolo

Informace o modelu: Suzuki Ignis



2010-06-26 15:35:10

Tak jsme s Ignískem úspěšně neprošli STK. Špatná součinnost brzd na zadní nápravě (rozdíl 60%). Vzhledem k tomu, že prasátko chodí naprosto excelentně a mechanicky je vše Ok (včetně ručky), věřím, že bude jen přicpaná hadička. Má někdo zkušenosti s touto závadou, kdy chyba byla někde jinde? Mě nic dalšího nenapadá, pokud tedy nepřipustím špatnou funkci brzdového válce. Díky za odpověď.

2010-06-26 15:40:59

máš ABS nebo bez???

2010-06-26 15:43:24

nejsem si jist, ale řekl bych, že vzadu bez ABS

2010-06-26 15:49:44

no to nejde aby vpředu bylo a vzadu nebylo, ale to je jedno: Pokud máš ABS tak je možná chyba v hydr. jednotce ABS, která je v motorovým prostoru, pokud nemáš ABS tak může být chyba v omezovači , kterej je u zadní nápravy.....ještě dotaz: nehýbal si se samostavem??

2010-06-26 16:14:24

Se samostavem jsem nehýbal, vůle mezi paknami a bubnem jsou na obou stranách téměř shodné. Omezovač..., ještě jednou to prohlédnu, ale řekl bych, že z válce jdou samostatné trubičky až k zadním kolům, péřdpokládám, že omezovač bude rozdělovat tlak na jednotlivé strany a z něj budou teprve trubičky ke každému kolu nebo je to jinak. Díky

2010-06-26 16:19:42

Tak ABS to má, aslespoň podle funkční kontrolky, nevím, jestli je to podstatné, ale je to nějaké maďarská verze.

2010-06-26 16:26:25

pokud jsou válečky v pořádku a ani pod prachovkou neprosakuje kapalina, tak zkusit jen odvzdušnit kola zadní nápravy, při odvzdušnění nezapomeň mít zapnuté zapalování

2010-06-26 16:30:33

V pondělí budu mít novou hadici, tak doufám, že vše dopadne OK. V každém případě díky za rady. B.

2010-06-27 10:25:08

Z jakého důvodu to zapnuté zapalování při odvzdušňování zadku ?

2010-06-27 11:48:57

Aby řídící jednotka ABS byla aktivní, bez systému ABS zapalování zapnutý být nemusí

2010-07-06 08:47:01

K čemu aktivní jednotka ABS, když se systém aktivuje pouze při diferenci otáček kol a navíc až od rychlosti 4 km/h. Navíc hydráulický okruh ABS je v sérii s hlavním válcem i posilovačem, takže jsem měl dojem, že když je síla v noze, tak to protlačím i bez činnosti posilovače a nezávisle na tom zapnutém zapalování, ale nechci nic tvrdit, ty jsi sensai. Každopádně jsem odjakživa odvzdušňoval i s ABS bez zapnutého zapalování. Je tedy pravda, že měním kapalinu způsobem, kdy nedojde k masívnímu zavzdušnění. V manuálu jsem o potřebě zapnutého zapalování také nic nenašel.


Odpovědět