Fórum - Téma


Militec 1 - davate jej???


Fórum Technický koutek Militec 1 - davate jej???



1  2  3

2010-03-04 07:40:43

Ve smyslu?Co Víc?Jo a jesli myslíš, že motor s 300 tisícema je hodně jetej a bude mít bordel, tak to se taky pleteš.Dnešní motory dávaj půl míle, třičtvrtě jako prd.Viděl jsem motor VW Passat B4 1,9 Tdi se 750 000km ve službě Taxi od nějakých 80-ti tisíc a díky vysoce kvalitnímu oleji byl v motoru jen nahnědlý film.Jezdí dál a dál.Takže zmíněný 300 tisíc působí poněkud směšně.Ano, v českých poměrech, kdy dejakej idiot stáčí kukačky, jen aby dobře prodal.Za tuhlke mánii si může českej národ sám.A to z dob bolševika.Málo která šáde přežila bez větších zásahů 100 tis. km.Nikoho dnes tedy nezajímá, jak auto vypadá, ale kolik má na budíku.Tak se nedivte, že bazarmajstři stáčej co to dá.V Německu maj stejný mkáry najetoi 200-300 a tady nemá žádná přes 150.Jak je to možný?Asi tam víc jezděj.Taky je rozdíl, když motor naběhá 100 tisíc v režimu Tylo do práce, tedy po 10km, nebo jestli jezdí dlouhý trasy.To by se také mělo zohledňovat změnou délky intervalu výměny oleje..

2010-03-04 07:44:47

stejnem jako papir

2010-03-04 08:27:30

Každý si musí vytvořit svůj názor na základě získaných informací a dosažených zkušeností. Ale od určité hranice má člověk svůj náhled a nedá si již nic nakecat. Ta moje hranice je 30 let praxe a 800 000 km.

2010-03-04 08:43:48

Takže léta bolševická, aute ve směs bolševická.Škoda, Lada, ... Chápu..

2010-03-04 08:58:07

hihi fakt dost bo toto je o nicem, jen sem se zeptala zda jej davate:P nikomu necpu, ze si to proto davat musi tez..ja mam zas zkusenosti jinych nejmenovanych jak doma tak znami a fakt necht si kazdy mysli sve:) nebudem se kvuli tomu hadat

2010-03-04 09:50:17

Každý olej, jakéhokoliv výrobce a jaké koliv viskozity, určený pro silniční provoz (nikoliv pro Formuli 1), má v sobě aditiva proti stárnutí, oxidaci, usazeninám a pěnění oleje. Výsledný mechanismus je u všech olejů podobný. Každý, kdo se chce s úctou klanět předraženým olejům z mýtyckými vlastnostmi by měl napsat co který olej přesně obsahuje za aditiva, přesné chemické pojmenování. Pokud to tak není, pak je to syndrom "sněžného muže". Totiž, že o něm každý mluví, ale nikdo ho neviděl.

A co se týče bolševických aut, tak takovou káru jako byla Tatra 613 V8 jsi asi nikdy nviděl a navíc za posledních 21 let jezdím pouze nebolševickými.

A tím končím, abych zbytečně neznechucoval slečnu Tylo.

2010-03-04 10:05:39

Já netvrdím, že militec je špatný, jen píšu, že takovým přípravkům nevěřím a bohužel už nevěřím ani Američanům, protože mám tu čest pro ně pracovat a už jsem stačil poznat jejich myšlení a chování. Pořád dávají najevo, že co je Americké, to je dobré, ale skutečnost tomu často neodpovídá.Od nás musí být všechno perfektní, ale že oni nám sem často posílají šmejdy a když jim to reklamujeme, tak ještě musíme dokazovat, že nám to tak od nich přišlo a že jsme to nezničili sami, protože z Ameriky samozřejmě odejde všechno v perfektním stavu a zabaleno tak, že cestou se to poškodit nemůže.

Jinak s tím autem, v době kdy se to rodičům s tím motorem stalo se z olejů moc vybírat nedalo a tak se do škodovek dával v té době nejvíce prodávaný Mogul Super a moc nehrozilo, že by se tam nalil jiný olej. Jinak myslím, že když se tu nabízel přípravek Slick50, ža na to tenkrát taky byla masivní reklama a všude to vychvalovali, jak je to perfektní.

Jinak, u američanů je běžné, že když chtějí aby se něco dobře prodávalo, tak se ohánějí tím, že to bylo vivinuto pro armádu, protože Americká armáda musí mít přeci vždycky to nejlepší.

2010-03-04 11:35:51

Jen taková malá technická,

Zazněl tady názor, že se hodně recykluje a tím vznikají oleje nižší kvality.

Olej není totéž, co recyklovaný hajzlpapír, to by potom někdo mohl odmítat koupit auto, které bylo vyrobeno z přetaveného železného šrotu v hutích a vyžadovat výrobu výhradně z železné rudy.

2010-03-04 13:07:01

S těma amíkama jsi na to káp.Namachrovaný až do prrr a skutek utek.A k těm olejům, ten základ, to mastný, to neni až takovej zázrak, to maj všechni výrobci +/- stejný.Samozřejmě není každá surovina stejná, ale to se dá doladit.Kouzlo je právě v těch aditivech.Samozřejmě, že to, co jsi jmenoval je v každém oleji.Ale ona aditiva jsou tajenstvím té které kuchyně, to je ta alchymie.A v tom se se právě liší průměrné od lepších.A samozřejmě si to nechávají zaplatit.Z hlediska krátkodobého je opravdu jedno, co tam naleješ.Ale v dlouhodobém provozu se projeví, na co se jezdilo a jezdí.Já v bolševickej také moc nenajel, to ale neznamená, že nevim.Ohledně své profese jsem se s nimi setkával dnes a denně.A bylo znát, kdo leje obyč olej a kdo lil třeba Castrol, ač se mu posmívali, neblázni, do škodovky.Lili stejnou viskozitu, akorát nekdo mogul, někdo si připlatil za značku.Podle Tebe je to stejný, já říkám NE.

2010-03-04 13:13:06

Opět záleží, kdo recykluje a na dodaných aditivech, páč ty po najetí 15ti tisíc defakto zmizí..

2010-03-04 13:16:44

S PHM je to nemlich to stejný.Nafta, benzin, všecho zavážej z jedný rafinačky.Aditiva má každej jiný a lejou se až na pumpě.Ovšem né každý to vždy udělá a je jedno, jestli je to Shell, OMV, .....

2010-03-04 13:39:05

obecne:

honda wrote ..." ten základ, to mastný, to neni až takovej zázrak, to maj všechni výrobci +/- stejný.Samozřejmě není každá surovina stejná, ale to se dá doladit.Kouzlo je právě v těch aditivech"....

A militec 1 je jedno z aditiv, co si muzes jeste "prikoupit"....

2010-03-04 14:53:42

Samozřejmě netvrdím, že Mogul je stejný jako Castrol. Jen jsem psal, že kolem 90roku se do škodovek dával většinou Mogul Super a moc jiných olejů na výběr nebylo. Na druhou stranu to, jestli je ten olej lepší a tamten horší jsou většinou jen dohady. Samozřejmě že třeba automechanik, který denné rozebírá motory a ví jaký olej v kterém motoru je používán si může udělat obrázek o tom, jaký je který olej. Jinak ale hodně dělá reklama a taky značka a i kdyby třeba Mogul vyrobil stejně kvalitní olej jako Castrol, tak stejně většina lidí bude kupovat dražší Castrol.

Tady je nějaké čtení o olejích http://www.oleje.cz/index...age=zajimavosti_komentare

http://www.oleje.cz/index...&page=uzitecne_zakl_oleje

http://www.oleje.cz/index...ain&page=uzitecne_aditiva

http://www.oleje.cz/index...?left=main&page=mot_visko

http://www.oleje.cz/index...dobe_vykon&page=mot_vykon

2010-03-04 14:57:48

To o tom mogul vs. castrol, to nebylo na Tebe Jinak mogul je stále dražší a ostatní levnější, takže cenou je na tom určo srovnatelně

2010-03-04 15:28:59

Já myslím, že pokud Mogul chce konkurovat, tak musí jít s dobou a určitě už i Mogul nebude špatný. Podle toho, co píší na těch stránkách www.oleje.cz všichni výrobci olejů berou základové oleje od stejných firem a zrovna tak berou od stejných firem i aditiva a pak už je to jen o tom, jak to kdo namíchá. Udávají, že nějaký test olejů těžko někdo někdy udělá, protože takový test by byl dost drahý a údaje o složení oleje si každý výrobce hlídá a tak je těžké říci, jestli je ten olej lepší než jiný. Jediné co je dané, že každý olej, aby splnil určitou, ať už viskozní nebo výkonovou specifikaci musí mít určité vlastnosti a teoreticky by třeba olej 5W-30 se specifikací A3,B3 nebo dle API třeba SM/CF měl být podobný jako olej se stejnou specifikací třeba od Totalu nebo i od toho Mogulu. Taky většinou ty levné oleje někde v obchoďácich většinou tyhle novější specifikace nesplňují a jsou vhodné tak do starých škodovek. A tak třeba dražší Castrol má třeba specifikaci A3,B3 nebo podle API SM/CF a nějaký levný olej bude mít specifikaci třeba A1,B1 nebo dle API třeba SJ/CE To je to, co dělá ten dražší Castrol lepším než je ten druhý olej. Tedy to, že vyhověl přísnějším testům, které si třeba ani ten druhý výrobce nenechal udělat, protože považuje za zbytečné utrácet další peníze za další testy, protože by to prodejnost nějakého neznámého oleje asi stejně moc nezvýšilo, tím spíš že by ten olej museli zdražit aby se jim ty náklady vrátily.

2010-03-04 15:52:35

Za nedlouho budu mít závěrčnou zprávu a testu několika vybraných olejů.Testovali se ve Škodovkách v průběhu 100 000km.Byl to nezávislý test.Kdo a pro koho to bylo, to zjistím, až budu mít vše v ruce.Mám to přes kamaráda pracujícího u Dekry.Nikoliv jako technického komisaře Nejdřív budu mít závěrečnou zprávu a pak i podrobné výsledky testů konkrétních olejů.Dělaly se chemické rozbory po ujetí určitého počtu kilometrů a měřily se emise v závislosti na opotřebení oleje.Jak říkám, až to budu mít v ruce, zveřejním to tu.Kámoš slyšel kolegy co se o těchto výsledcích bavili na obědě.Tak jsem ho nahnal, ať z nich všechno vyndá a pokud možno na papíře.Máte se tedy nač těšit.Určitě to nebude nezajímavé čtení

2010-03-04 18:02:03

http://www.ioleje.cz/olej...ty-o-olejich-od-Ing-Cerny

2010-03-05 12:12:34

Zajímavé čtení. Je tam vlastně na jedné stránce to, co je v tom odkazu co jsem sem už dával http://www.oleje.cz/index...age=zajimavosti_komentare , ale tam je to rozděleno na více stránkách. Je tam i odpověď na to, jestli používat přísady. Píší tam to, co už tu někdo psal, že zázračné přísady do olejů sice zlepšují trochu mazání motoru, ale časem způsobují korozi motoru a proto je firmy vyrábějící oleje běžně do olejů nepřidávají a prodávají se jen zvlášť v malých lahvičkách za velké peníze.

2010-03-05 14:27:31

zvlast a za velke penize ano, ale nedavaj protoze bys za olej dal razem 2300 kc a to bys chtel??asi ne proto se nedava(mluvim pouze o militecu a to yvhradne, cili zda ostatni humusy delaj co pises tak to mozne opravdu je)

PS:už mlčím XDD

2010-03-05 14:38:24

Kdybys chtěla samotný olej za 2300,-, tak si kup Castrol SLX 5W-40 Professional, litr bratru za 500,- Kč. V Suzuki ho tam lejou při garanci.


Odpovědět

1  2  3