Fórum - Téma


Mlhovky SX 4


Fórum SX4 I Mlhovky SX 4

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2  3  4

2014-12-09 20:25:41

hanz_grau: Ten plast (mřížka) je součástí nárazníku, je to jeden kus (výlisek), nejde odmontovat a namontovat jiný kus. Podívej se na mou poslední fotku, je to tam vidět. Ta carbon mřížka co tu dal MilanT se zřejmě jen nalepí na originál. Na parádu. Zatím dík za rady

MilanT  
Milan
2014-12-09 21:55:20

Přesně tak. V těch mých odkazech jsou fotky i zezadu, kde jsou pouze oboustranné lepící pásky a tak je to jen další kryt a otázka zůstává stejná - jak do toho ta světla napasovat. Do toho původního nárazníku se mi nepovedlo najít sdružená mlhová a DRL světla. Ale co se nepovedlo mně, může se povést jinému. Vyměnit celý nárazník (pokud by to šlo) je nesmysl a tak asi nezbyde než světla vrátit do obchodu a podívat se po přídavných samostatných DRL světlech.

2014-12-09 21:58:14

Nevím jak je na tom kvaky se zručností, ale neříkejte mi, že by nešlo byť za cenu destrukce původního uložení udělat držák na míru. Pro mě by to teda byla výzva, ty světla za to stojí.

MilanT  
Milan
2014-12-09 22:17:43

hanz_grau: Tak ono by šlo odříznout dno toho původního uložení (hrnce) světla a na ten válec pak nalepit kroužek (věnec, přírubu), na kterou by se přišroubovala nová světla. Seřizování to má a tak by asi nebyl problém. Ale zaleží na zručnosti a odvaze majitele vozu, protože jak do toho řízne, už není cesty zpět.

MilanT  
Milan
2014-12-10 13:20:04

Kouzlo nechtěného - nějakou náhodou jsem narazil na schéma zapojení mlhových světel SX4 - http://www.avigex.ca/sx4/fog.JPG

2014-12-10 22:26:22

milant: Troufnu si říct, že elektrika (spíš teda elektronika) pro mě není pojem neznámý, ale v tom schematu ci jsi postnul aby se prase vyznalo A co se týče těch rozhodnutí "Není cesty zpět", tak poslední jsem dělal v neděli. Otázka byla: "Zničím si telefon a nebo ne?"

How to hack wireless charging into the Lumia 925

You can add wireless charging to the Lumia 925 without a bulky case.

More at

Like us!

Follow us!

Follow us!

Circle us!

2014-12-11 07:07:16

hanz_grau:

Jestli pro tebe opravdu elektronika není pojem neznámý, tak nechápu, co je ti nejasného na jednoduchém schématu zapojení mlhových světel z originálního servisního manuálu SX4. Jediná vada na kráse je, že u něho chybí legenda, která je na jiné stránce. Ale princip zapojení je pro průměrného technika naprosto zřetelný.

2014-12-11 08:05:50

Princip je samozřejmě jednoduchý a já ho chápu, jsem ovšem zvyklý na klasická schemata např. takové jaké je na obrázku. Vůbec třeba nevím co znamenají značky na pozici G306 a G309, což bys mi plukovníku mohl v rámci školení mužstva objasnit

MilanT  
Milan
2014-12-11 08:42:11

hanz_grau: U těch "krabiček" G306 a G309 je označení J/C, což znamená "Joint connector" nebo-li společný konektor. A ta grafická značka (puntík a vlnovka ) podle mě značí, že je ten konektor mechanicky připevněn ke karoserii. Takže je to jen rozpojitelný spoj kabelů a nemá to vliv na funkci.

Třeba mě ale někdo opraví, jsem jen silnoproudař.

2014-12-11 09:28:17

hanz_grau:

G306 a G309 je označení konektoru kabelového svazku. Tyto dva mají ještě doplňkový index J/C což znamená spojovací konektor.

Písmeno znamená příslušnost ke kabelovému svazku konkrétní části vozidla.

Tak např. G- znamená svazek kabelů přístrojové desky, A- akumulátoru, B- klimatizace, C- motoru, D- vstřikovacího ventilu, E je hlavní kabelový svazek, J- svazek bočních dveří, K- interiéru, L- kabelový svazek v podlaze vozidla, M- zadní nárazník, O- koncové dveře, R- palivové čerpadlo.

Číslo značí označení konkrétního konektoru příslušného segmentu.

Ale těmito věcmi ty se nemusíš zabývat, protože rozborku a sborku auta snad dělat nebudeš.

Automobilová schémata jsou bloková, nokoliv diskrétní tak jak jseš zvyklý, protože jednotlivé řídící jednotky jsou složeny z milionů tranzistorů, nikoliv ze dvou, jako na tom tvém VU-metru. V tom by se potom opravdu nikdo nevyznal.

Edit:

rychlík Milan mně předešel, což jsem čekal, a jeho "technická" je naprosto správná

MilanT  
Milan
2014-12-11 10:18:22

plukovník: Díky za doplnění a omlouvám se, že jsem sem prsknul to blokové schéma mlhovek bez vysvětlivek. Ale s tím autem se seznamuju teprve 10 měsíců a nic pořádně o něm nevím.

K tvému označení kabelových svazků ještě přidám jeden důležitý Q - okruh airbagů a předepínačů pásů.

hanz_grau: Předpokládám, že jsi při implementaci bezdotykového nabíjecího pouzdra byl úspěšný. Rozhodně bych se víc bál říznout do nárazníku první japonské verze SX4 než do telefonu, který si můžu během hodiny koupit nový. Což u toho nárazníku nelze říct.

2015-04-11 00:33:04

Ahojte,

dnes som sa rozhodol nahodit hmlovky na moju SX4, zial skoncil som hned po demontazi narazniku, zistil som ze asi nemam vyvedene kable k hmlovkam, iba na jednej strane bol nachystany kabel s podivnym konektorom ktory rozhodne nepasuje do hmloviek, viete mi prosim poradit? stretol sa niekto s tym uz?

dakujem

2015-04-11 07:24:02

mapotn:

Ten "podivný konektor", ke kterému vedou dva žluté vodiče, jeden s rudým pruhem a druhý s černým, je čidlo venkovní (okolní) teploty, neboli "Ambient temperature sensor".

2015-04-11 10:10:47

dik, dobry postreh. Skoda no, kabelaz si dam asi urobit radsej v servise, nato si veru sam netrufam. Kazdopadne ku hmlovkovemu vypinacu kabel bol predinstalovany, tak aspon to snad nebude take zlozite.

V tom pripade staci iba natiahnut kable z poistkovej skrinky do oblasti hmloviek ano?

2015-04-11 12:23:48

mapotn:

Jestli jsi dokázal sám demontovat přední nárazník, zřejmě bys zvládnul i kabeláž k mlhovkám.

Kam to připojit by ti určitě někdo poradil.

2016-05-23 12:35:27

Zdravím všetkých. Nechal som sa inšpirovať príspevkami na tomto fóre a svojpomocne som na svojej SX4, r.v. 2014 vymenil origo hmlovky Valeo za DRL Just Top. Hotovo na 99%, hľadám už len spínané plus ("15") v motorovom priestore... Tu na fóre som sa dočítal, že je v poistkovej skrini vedľa baterky, resp. v káblovom zväzku smerujúcom do torpéda k motorčeku stieračov. Keďže ku koncovke sa nedostanem, tak zistiť ktorý je to vodič je "trochu" problematické a ani rozoberať poistkovú skrinku sa mi moc nechce. Všetky neobsadené piny v poistkovej skrini majú trvalé plus. Vie niekto poradiť presne ktorý vodič to je? Farbu a zväzok? Resp. z pod ktorej poistky to vytiahnuť? Ďakujem

2016-05-23 14:14:13

mike75: Já to zjistil tak, že jsem zapíchl jehlu do drátu vedoucím ke stěračům a napojil na zkoušečku. Máš 3 pokusy :))

2016-05-23 18:54:17

Kato mi před léty na záložce č. 2 poradil toto:

kato1973 Míra Kaltner 2013-03-29 20:39:17 palit: A to je právě špatně. Lepší je plus napojit z konektoru pojistkové skříňky v motorém prostoru vedle akumulátoru na svorku 15, protože pak je jistota, že po vypnutí zapalování světla opravdu zhasnou, hlavně v zimním období se často stávalo, že světla připojeny na svorku 30 po vypnutí zap. svítily i 30 minut po té nebo nezhasly vůbec.

2016-05-23 19:15:40

midloch: dík za radu, to by ma určite nenapadlo, ako sa u nás na Východe hovorí: I tak še da

2016-05-24 10:18:36

fabio: tento príspevok som samozrejme čítal, ale čo konkrétne sa myslí "na svorku 15"? Označenie svoriek som nenašiel, podľa servisného manuálu je poistka 15 na posilňovač riadenia, ale to si asi mýlim pojmy a dojmy... ďakujem za vaše doterajšie rady.


Odpovědět

1  2  3  4