Fórum - Téma


Motor nešlape jak by měl -poraďte


Fórum Swift III Motor nešlape jak by měl -poraďte

Informace o modelu: Suzuki Swift III



2007-11-26 07:57:15

Zdravím,mám u svého swiště 1.0 GL takový problém.Stává se to při jízdě,když šlápnu rychleji na plyn,tak to nejdříve trochu zpomalý,chvilku (cca vteřinu) to vůbec neakceleruje a pak se to teprve rychle rozjede (jakoby u diesla turbo-takovy efekt to ma)...Přijde mi jako by se to nějak zahltilo vždycky nebo tak něco,nevím si rady.Kdo byste měl jakýkoliv nápad,rád přivítám díky piloti

2007-11-26 09:47:10

CTRL svíček. Píšu to furt napodobný problémy, ale mě se to při obdobném chování osvětčilo. Vyměnil jsem je, stály 75,-/kus, tj. 225,- celkem. A bylo po problémech.

2007-11-26 11:24:58

mam podobny problem a mozna taky bude problem v rozdelovaci, protoze ja mam svicky celkem nove.

2007-11-26 12:44:47

Taky jsem měl podobný problém. Koupil jsem nové svíčky, očistil kontakty na rozdělovači a palec a je to rozdíl jak prase. Auto úplně krásně táhne odspodu a přestalo cukat.

2007-11-26 13:06:02

Jasny to uz jsem udelal-svicky jsou nove,rozdelovac taky,kabelaz vcetne civky taky v poradku a porad to dela.Vzduchovy filtr taky novy vsechno uz jsem menil a prave ze zadna zmena porad se to !jakoby" dusi...

2007-11-26 13:10:07

a nemohly by byt zadelane vstriky?

Jam
2007-11-26 13:28:52

To spis bude sat falesny lufty. Zkotrolovat hadicku od cidla podtlaku, hadici podtlaku k posilovaci a vubec vsechno, kde by to mohlo sat. A taky jestli je pruchozi takovej ten bilej minifiltr mezi sanim a cedlem podtlaku.

2007-11-26 14:27:23

taky sem si rikal,ale tohle uz sam nevyresim,nejsem automechanik a zas tak tomu nerozumim,ale na ty hadicky se podivat muzu jeste,uvidim,treba neco zjistim jeste...jo a taky me napadlo,nemohl by to byt konec koncu katalizator?Ten ma pry taky vliv na spotrebu a vykon motoru?To bych smaznul 2 mouchy jednou ranou jo a jeste dotaz,ty vstriky jak dlouho by trvalo nejake to vycisteni nebo kontrola?

2007-11-26 14:35:29

kontrola nevim, na cisteni jsem nedavno do nadrze nalil prisadu od stp na cisteni vstriku a prestalo mi cukat na dvojce v nizkych otackach, nevim jestli to bylo benzinem nebo jestli to stp pomohlo, ale mam ted pokoj.

2007-11-26 14:41:47

Spis bych,kdyby to slo vycistit nejak mechanicky...je to takovy lepsi ja temhle prisadam moc neverim.Kdyz jeste nekoho neco napadne tak sup sem s tim,treba mi pomuzete ja jdu omrknout ty hadicky jeste

2007-11-26 18:21:40

no skus si pozret ci ti nepredbiehaju otacky akceleraciu?... neviem to spravne vyjadrit ale ja som mal podobne priznaky problemu a bola to permanentne trosku vymacknuta spojka. dosteloval som to na lanku nad prevodovkou a OK

2007-11-27 07:29:14

Tak jsem zkusil vytocit a vycistit svicky (ac byly nove-prostrikl jsem je nejakym pripravkem proti oxidovani kontaktu),to same jsem udelal u kabelu a prijde mi,ze je to lepsi.Jen jak je snih tak to nejde moc vyzkouset.Taky jsem kabely ke svickam meril a maji kolem 12 ohmu (nebo kiloohmu),slysel jsem,ze nove maji kolem 7 a stare potrebne vymenit kolem 18 az 20...jinak spojku mam také serizenou a tou to neni.I otacky jsem trochu zvedl (to hlavne taky kvuli tomu,aby se to tak neklepalo-trivalec) a zase nic.

2007-11-27 14:28:01

Jak jsi zvednul ty otacky u volnobehu? Pritazenim plyn. lanka nebo jinak? Ptam se jenom ze zvedavosti, nehodlam to stelovat, vibrace motoru mi nevadej, stejne se to v tech nizkych otackach moc nezdrzuje

2007-11-28 07:36:00

Otacky se daji zvednou pod vzduchovým filtrem,jak mas uchyceny plynovy lanko na takovy ty kolibce (je to sroubek,nelze jej prehlednout ) plynovým lankem to nejde delat,protoze to ma automaticky sitic.

Jinak autiko uz zase jezdi,tak ani poradne nevim cim to bylo.Kompletne jsem vycistil svicky,vzduchovy filtr,poradne jsem nacvakl kabely na svicky a k rozdelovaci (+vsechny kontakty prostrikl pripravkem proti oxidaci-mozna nekde byl jen spatny dotek) a vycistil takovy maly bily filtrik pod vzduchovym filtrem Tak diky za rady

2007-12-08 14:43:49

už je to tady zase! motor má mezeru v akceleraci.Na jednicku v pohode a na dvojku to proste zrychluje az od 2 tisic otacek priblizne koukal na to i Karlos (ten si myslí,že občas jede pouze na 2 válce) a taky si nevi rady.Řídící jednotka je ok,chybu to nehlásí,svíčky jsou ok,filtr je ok...už nemám napad co ještě by to mohlo dělat.Snad už opravdu ten katalizátor...Kdo by měl ještě nějaký nápad,rád přivítám

2007-12-27 19:42:03

Zdravím

mám swiště 1,3 50kw studené starty super ale jak se ohřeje tak jede na 3 a občas i na 2 válce a tváří se

jako když je uchlastanej což asi bude. Z výfuku při sešlápnutí plynu jde černý kouř a má to spotřebu asi 11litrů na 100 km a když náhodou se rozhodne že pojede na dva do kopce a chcípne na uchlastání tak ho musím nechat tak 15 min. stát než jde znovu nastartovat.Nevíte někdo co mu může být?

2007-12-28 08:59:16

neco podobneho to delalo me.ja mam 1.0 tudis 3 valce a jezdilo to prevazne na 2 a sem tam se pridal treti...nevedel jsem si rady,ale pak jsem se nastval vyndal jsem rozdelovac ocistil kontakty (mel jsem tam napaleny pecky a to byl tak necely mesic novy),vytocil svicky a vycistil je,dale pak vzduchovy filtr zkontroloval a nakonec kabely ke svickam a k civce od rozdelovace (ty jsem prostrikl nejakym pripravkem k ocisteni kontaktu a proti zoxidovani) a nepatrne zvedl otacky volnobehu a dnes uz je to v pohode.Taky jsem mel s 1.0 spotrebu asi 12l/100km a jeste to melo takovy divny zvuk pri seslapnuti plynoveho pedalu.Nevim treba ti to pomuze

2008-01-23 17:25:49

Takže konečné ustanovení!Všechny problémy,které jsem zde psal se vyřešily výměnou rozvodového řemene a seřízení předstihuMezera v akceleraci zmizela,je to živější,spotřeba se rapidně snížila.Takže pokud máte podobný problém,který jsem tu již popisoval dříve,zkuste dát na mě


Odpovědět