Fórum - Téma


Motor zhasíná


Fórum Wagon R II Motor zhasíná

Informace o modelu: Suzuki Wagon R II



2010-01-04 13:33:50

Zdravím, mám Suzuki Wagon R+ r.v. 2002 1,3 - benzín. Asi před půl rokem mi začal během jízdy zhasínat motor. Závada se projevuje cca 1x měsíčně tak, že během jízdy začnou klesat otáčky a motor chcípne. Potom se snažím motor tak 2x až 3x nastartovat, pořád nedrží otáčky a pak najednou zase chytne a měsíc mám pokoj. Nevíte někdo, co by to mohlo být ?

2010-01-04 16:51:49

Mohly by to být svíčky, ale spíše bych to tipnul na zapalovací cívku. Chtělo by to někde napíchnout, ale jestli to je jen jednou za měsíc, tak nevím, jestli se něco najde, když to zrovna všechno funguje. Co filtry, jsou v pořádku?

2010-01-04 20:02:54

Na 90% zapalovaci civka....

2016-09-25 19:53:52

ahoj snad mne neukamenujete ale řeším problém na oplu agila ,který by měl mít stejné motory jako suzuki wagon R+ jedná se o motor 1,0 a2 v rok výroby 2001 a děje se to,že když se motor zahřeje nad 90 stupňů tak se i pod plynem na místě zadusí a zdechne nebo i samovolně na volnoběžné otáčky. diagnostika co mám neukazuje žádnou chybu a protože pracuji va utorizáku fiat toyota,tak jsem vycházel ze svých zkušností zkoušl snímač kliky zkoušel nahodit nouzový režim odpojením všch snímačů abych je vyloučil,ale vždy to udělalo i s odpojenýma. jediné co je špatné je sítko na čerpadle,protože bylo prohnilé hrdlo a pánovi majitelovi tma napadali kusy rzi,takže se bude sundávat nádrž čehož se děsím a zkusím měnit čepadélko což sjme nikdy neměnil není to úplná prdel to celé rozebrat a poskládat aby fungovalo znám z fiatu,když sem jen čistil sítko. štve mě že diagnostika nic neukáže všchny parametry se zdají být dobré. a taky to co u fiatu třeba nedělá je to,že jak to zdechne tak to většinou hned dalším otočením klíčku chytnea proč by mělo být vadné čerpadlo jen při 90-98 stupních to by třeba jelo až zchládne že... nidky to ani necukne dokud to není horké tak jede pěkně. nemáte někdo zkušnosti? díky moc. i rady s tou výměnou čerpadla a výměnou nádrže kopul nějakou plastovou co tam prej pasuje

MilanT  
Milan
2016-09-25 20:10:31

wagon007: Kamenovat tě nikdo nebude, ale...promiň, z takhle dlouhého souvětí jsem nepochopil o co jde. O Opla, o Fiata, o otáčky, sítko, čerpadlo, nádrž půjde ven...?

2016-09-25 20:22:44

o to,že u fiatu znám logiku fungování a vím co diagnostika ukáže vždy a co dokáže zdehcnout motor bez napsání chyby. třeba jak bylo psáno svíčcky a cívka,tak je vždy chyba zážehu na určitém válci a nechcípne celý motor. nádrž musí dolů a jelikož má druhou,tak se vymění čepadlo i ona

2016-09-26 05:48:03

wagon007:

...a z takhle "krátkého" souvětí jsem také nepochopil o co vlastně jde

Nebýt on náhodou massa Bob ?

2016-09-26 17:32:20

tak nevím co víc vysvětlit

MilanT  
Milan
2016-09-26 19:19:43

wagon007: No nic, chytrému napověz...nejde o "co víc vysvětlit", ale "jak to vysvětlit".

Orientace v textu, kde chybí velká písmena, tečky, jednotlivé věty, odstavce...je náročná a čtenáře to odrazuje od čtení protože se v takovém textu ztrácí nejen on ale i smysl, nemá to hlavu a patu. Škoda pro tazatele.

2016-09-26 19:32:29

wagon007:

...co víc bys moh vysvětlit?

Třeba jestli náhodou nepocházíš z Louisiany.

2016-09-26 20:57:04

Wagon 007

ta tvoje diagnostika je opravdu trochu chaotická. Některé tvoje úvahy jsou ne zcela správné. Píšeš, že to zlobí jen když je teplý (horký) motor. Co mi ale u tvého zkoumání chybí je rozumný postup. Proto se budu ptát.

  • Zkoušeli jste zjistit, když motor nenaskočil jestli jsou mokré nebo suché svíčky? Jak jsi si určitě všiml, má Agila zapalovací modul a pokud by vysadil koncový stupeň nepůjde ani jedna svíčka.
  • měřili jste tlak paliva po chcípnutí motoru? Agila má na konci palivové lišty obyčejný kolový ventilek, zmáčkneš ho a vidíš jestli tam je tlak nebo není.
  • čerpadlo je spínané přes relé, funguje tak jak má?

Agilu jsem měl 12 let a zrovna tak se prožrala přívodní trubka do nádrže ale žádné nečistoty si čerpadlo nenasálo. Vzhledem k tomu, že k problému dochází jen při ohřátém motoru neškodilo by trochu měřit, zkontrolovat stav kabelů napájení a kostry.

U tohoto typu závady vůbec nespoléhej na sériovou diagnostiku.

2016-09-26 23:38:49

na svíčky jsme se nedíval,protože to auto opravdu naskočí maximálně na pdoruhé,ale většinou hned nadrc.vzhledem k tomu co vše ta diagnostika ukazovala,tka pochybuju,že by neukázala výpadek zapalování,ale třeba ta jendotka je blbá nevím. zítra jde nádrž dolů tak su zvědavej jestli to čerpaldo co koupím bude pasovat ty náhrady jsou peklo je to převedené na univerzální čepadla a nemám tucha jetsli tma bdue stejný konektor


Odpovědět