Fórum - Téma


MOTOR - znovu prosím !!!


Fórum Swift III MOTOR - znovu prosím !!!

Informace o modelu: Suzuki Swift III


1  2

2011-07-09 21:50:58

Takže swift najel asi 300km odjel slušky přerov atd a ted sem dojel do místa bydliště a problém znovu viz staré téma( http://www.suzukiclub.cz/...-problemy-s-motorem-14867 ). Moto pod plným do kopce začne vynechávat. Dokonce mi to chvilku vynechávalo i na neutrál při plynu na 3-4 tis otáček a začalo to zdechat ale volnoběh naprosto čistý. PO čem teda jít. 4erpadlo je tam z 1.6 balena. když sem hadici odpojil, tak to dávalo benzín pěkně. co může způsobovat to vynechání motoru?

2011-07-10 16:18:19

a netankuješ nějakej špatnej benzín?nezbyl ti v nádrži bordel nebo něco čim by se to zase přicpalo?

2011-07-10 18:38:25

právě ted to budu řešit, kámoš už mi i říkal, jestli nemám prostě pech a i to staronové čerpadlo z vrakáče není špatné, ale když sem zkusil do petky jak to teče, tak to teklo pěkně. před tím to byl fakt čůrek, ale ted to teklo pěkně silně tak nevím.

Jinak tankované tam bylo za 500 z obyč no name benzinky, ale pak za 500 ještě i ze shellky se kterou sem nikdy neměl problém, a nádrž byla vyčištěná, otázka jestli tam při laku a montáži něco nenapadalo. to zjistím zítra.

2011-07-10 19:36:39

jo mě to taky teklo pěkně do petky ale čerpadlo bylo v háji tak na to koukni. jinak sem se chtěl zeptat jestli se auto chová líp po výměně těch silentbloku?

2011-07-11 07:21:51

No dneska na to mrknu.

Jinak co se týče jízdy těžko říct, neseděl sem v tom od podzimu kdy to bylo na starých, takže to nedokážu objektivně posoudit.

2011-07-11 22:24:38

Tak nádrž vyčištěná byl tam nějaký bordel a přišlo mi dost ucpané to sítko před čerpadlem a jede to zas ok.

To ale přece není normální, aby to tak reagovalo na každý bordel a já musel co X km čistit nádrž.

Jo a všiml sem si, že mi nádrž uvnitř začíná nějak oxidovat a místy trochu rezavet, dá se s tím něco provést?

Fulda  
Petr
2011-07-11 23:14:52

Viděl jsem že nádrž která už prolínala vylejvali nějakym epoxidem a krásně se všechno zatáhlo. Zkusim zjistit víc

2011-07-12 11:24:28

Zkus to kdyžtak zjistit uvidíme co to bude.

2011-07-15 22:22:44

Tak po asi 40 km to znovu zaškubalo, zatím jen lehce, zítra to vyzkouším.

je nějaká možnost jak přeměřit čerpadlo jestli ja fakt ok (teda krom tlaku, třeba nějak elektricky). A nemůže dělat problémy, že je to silnější čerpadlo z 1.6? To by nemělo ne, co si nevezme vstřik, vrátí se vracečkou.

Nebo napadá někoho něco, filtr byl ok, jen se čerpadlo dotýkalo dna a tím se to brzo zacpalo, ale celé sem to procedil a benzín nebyl dolíván a nádrž byla čistá, takže se tam ted neměl kudy dostat bordel. I tak to čerpadlo dám trošku výš at je pod ním trochu škvírka.

2011-07-15 22:24:02

Jo a ještě mě napadlo, je správně, že po otevření výčka nádrž si to zasičí, že byl v nádrži podtlak. a jak tam jsou přesně ty hadičky na výpary?

2011-07-16 00:04:39

problem by to dělat nemělo já mám čerpadlo na 1.6 z 1.3 a je to naprosto stejný čerpadlo.

Fulda  
Petr
2011-07-16 00:06:34

tak s tím epoxidem zatím bohužel, obal už vyhodili, z hlavy si to nepamatuje a krám kde to kupoval už je zrušenej . Jinak po otevření víčka mi zasyček každej swift, takže to bude normální, aspoň víš že není děravá

2011-07-16 10:29:22

a je nějaká možnost jak čerpadlo proměřit?

2011-07-16 12:54:41

Ted sem to byl projet, od vyčištění nádrže sem ujel asi 50 km a dělá to zase ale trochu jinak než před tím. V zátahu to táhne, ale sotva povolím plyn a přidám, tak to zaškube, když povolím a nechám to chvilku táhnout na motor, tak se to pak zas skoro vždy chytne bez problému. Ale pak jakmile to trochu vytočím a povolím plyn a hned zase trochu přidám tak to vynechá.

Ke všemu my začal zase kolísat volnoběh a ted se mi stalo že to i na volnoběh zdechlo.

Předstih mám na 5 stupních a diaknostika ukazuje 12 takyže dle ní je vše ok. dokonce sem vyměnil i vstřik a je to to samé.

2011-07-16 13:56:43

Já bych už jenom doporučoval koupit motor z GTi.Tím nic nezkazíš :)

2011-07-22 13:35:58

Tak uz vim, proc si byl do toho telefonu predevcirem tak smutnej...

Ja bych jeste zkusil jiny cerpadylko.

Jinac, syceni po otevreni je normalka.

2011-07-22 13:43:52

To nebylo tím. už to vypadá ok. Připasoval sem na čerpadlo z balena sítko ze swifta a vyhodil palivový filtra a dal sem si průhledný do motorového prostoru. Zítra si asi z vrakáče kuchnu origo ze swifta at mám v záloze, a nebo tam dám to swiftácké a z balena nechám do zálohy.

2011-07-22 18:05:34

Ten průhlednej filtr je na menší průtok.Třeba na krburátor, ktrýmu fluše mechanická pumpa.Na pořádnej průtok potřebuješ víc papíru, tedy vetší filtr..

2011-07-22 18:14:13

Předstih přefóruj.Všechny swyfty z německa měly 10.Dal jsem jednou 5, jak je předesáno a nebylo to ono.Dal jsem zpátky 10 a je to cajk.Jestli chceš vyladit, přidávej mu třeba po stupni a vždycky to projeď stejnou trasou.A uvidíš, kdy bude nejlíp tahat

2011-07-22 19:44:34

hele a co vaha vzduchu tweety???Ja 2 roky jezdila a motor furt mel chod na prd-hadalo se to, byla asi nacata protoze jednoho dne total v prcicich a po vymnene parada...resp na volnobeh mi to taky chcipalo, nedokazalo to do mirneho kopecka jet na 1..nyni bez problemu.Navic to i cukalo..nyni bez cukani...nemuze byt vsechno pitomou vahou vzduchu?

Kdyz jsem nela tu starou rozbitou tak kdyz se vypojil konektor, drzelo to 2 tis jak nic, jakmile se zapojila, okamzite auto chciplo...jen namet...fakt to mas zahadny...

PS: syceni je normal potvrzuju..resp. me syci kdyz tankuju plnou a dlouho vicko neotevru(cili kdyz natank za 200 a brzo jedes tankovat zas tak asi sycet nebude) cim dyl je vicko nadrze zavrene tim dyl syci:D


Odpovědět

1  2