Fórum - Téma


Motorový prostor - vše nepotřebné pryč


Fórum Technický koutek Motorový prostor - vše nepotřebné pryč




2011-10-29 13:21:17

Chtěl jsem se optat na zapojení motoru na GTi, co je vše nutné mít zapojené a co se dá vyházet...

Nádoba s uhlím - benzínové výpary z nádrže - modře zatrženo... řešil někdo vyhození toho to zařízení, zacpat to hned u nádrže asi nebude ideální??

Vehement v růžovém oválu, ani nevím co to je... ale na hodně fotkách to lidi v autě vůbec nemají??

žlutá hadice - předpokládám že ta musí být zapojená, ale např. Aleš Kaderka (KDR), tam tu kovou lištu, z které vede ta hadice vůbec neměl??

růžová hadice... ten kovový vehement co spojuje tyto hadice by se dal vyhodit a natáhla by se jen jedna hadice v celku... tady taky nevím k čemu to slouží.. nevím jestli na velkou klapku je to potřeba??

Kdyby by mi někdo aspon něco pomohl objasnit, nebo nahodil myšlenku, budu určitě vděčnej..

2011-10-29 13:25:41

Zacpat to je blbost, protože to slouží jako odfuk z nádrže, ale vesměs to je jen ekologická píčovina něco jako EGR ventil

2011-10-29 15:01:49

vec v ruzovem sisoidu je podtlakovy ventil pridavajici volnobeh pri zapnute klimatizaci - vyhodit, zalsepit diry v sani.

ty dve hadice co jdou z vika ventilu - taky netreba... jednu zaslep, druhou natahni do OCT nadobry (tu si musis nejdriv vyrobit)

co je dulezity je podtlak ze sani do brzd, ale to ti asi nemusim rikat to tam nech

to co je prisroubovany dvouma sroubama na sani zepredu, na fotce na pravem konci saci komory (modrej stekr) je taky nejakej volnobeznej ventil, taky to bez nej chodi.

vzadu na sani na stejne strane je dalsi ventil, napojenej na tu nadobku s uhlim (hnedej stekr), taky ven

zezadu na sani je sytic... to si dobre rozmysli, necha se taky vyradit, ale pak to za studena bude malinko rozhadany - pro zavodni pouziti neni problem, v civilu by me to mouna trosku stvalo, ale vim ze staci cca 500metru jizda a uz se to zacne chovat jako auto - pokud bys vyradil i toto (pozor vznikne ti tam dira do saci komory, ktera je treba zaslepit!) tak muzes vyradit tebou oznacenou zlutou hadici co vede za saci hadice

to co mas oznaceny fialovym "L"kem je predehrev klapky a saci hadice - VEN vede to z vodni co vede zezadu pod sanim od pumpy a tu hadicku posles primo do termostatu - tam ma druhej konec po tom co vede pres sani tam a zpatky

tim padem mas vyrazeny obe podtlakovy hadice co ti vedou do saci gumovy hadice a tu muzes nahradit jinou hadici, coz stejne bude nutny pokud budes davat vetsi klapku.

pokud vyradis vse co sem ti tu rekl, tak bude treba, abys na velkej klapce mel stelovani volnobehu a dorazu klapky, temahle dvouma "stelovatkama" docilis jaks taks normalniho chodu i kdyz tam vse okolo nebude

¨

POZOR videl sem NISSAN klapku, prum. myslim 60 ktera nemela stelovani volnobehu, to pak nastavit nejde! nektery Nissany maj stelovani volnobehu reseny bypass ventilem a musel bys mit tu klapku i s tim a zase bys pridaval jednu hadici pred klapku = nezadouci

amen

P.S. jedna fotka myho motorovyho prostoru. sice to neni ten spravnej uhel, ale pro predstavu staci...

http://a6.sphotos.ak.fbcd...1_2598346_931806653_n.jpg

2011-10-29 15:33:03

poklona

2011-10-29 19:50:37

Moc díky, přesně tohle sem potřeboval slyšet

2011-10-29 20:14:13

hey tj muj motor ne???

2014-03-07 20:29:57

mohl by mi prosím někdo pomoct se zapojením veškerejch hadiček u 1,6 16v 1992. vubec už nevim kam co přijde


Odpovědět