Fórum - Téma


Načipováni GV 1,9 ddis


Fórum Grand Vitara III Načipováni GV 1,9 ddis

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara III


1  2  3  4  5

2016-01-09 12:02:56

Zdravím všechny tak to bych chtěl vidět ve skutečnosti kdo už to má v autě ,takový malý zázrak a za ty peníze.To se zřejmě na Thajvanu nudili tak vymysleli tuhle pecku

MilanT  
Milan
2016-01-09 12:15:44

kkarlik: Pokud to umí stejné věci jako chiptuning v nějaké firmě za akční cenu 3.990 korun, tak tomu nikdo neuvěří a bude se bát si to strčit do OBD zásuvky.

Jó kdyby to stálo 200 USD, tak to má každý. Jenomže já a Plukovník nejsme tak bohatí, abysme si kupovali levné věci.

2016-01-09 12:24:58

A hlavně, nevěříme v existenci ničeho o čem se nepřesvědčíme na vlastní oči, že to existuje...

Jediná výjimka jsou Eukleidovy postuláty.

mcz
Martin
2016-01-09 17:15:44

kde na severni moravě maji "brzdu" pro 4x4? poradí nekdo vim o cloveku co cipuje auta hlavne teda VW group ale dela i jiné ale ma jen jednoosou valcovou zkušebnu.

2016-01-10 10:24:43

Doufám, že jednou nastane doba, kdy všem čunatům s vyndaným DPF, načipovanými hulícími naftovými auty a jiným filutům budou brát na silnici OTP a na STK je rovnou vyhodí.

2016-01-10 10:41:17

jandaxx:

Doufám, že nastane doba, kdy ta čuňata dostanou za zločin "proti zdraví lidu", který je evidentně po daňovém úniku a vraždě třetím nejzávažnějším deliktem, natvrdo doživotí až pět let

MilanT  
Milan
2016-01-10 10:49:17

jandaxx:

Tak my si tu s Plukovníkem přestali dělat srandu z čipařů (na tvojí prosbu ohledně objektivity) a ty bys jim rovnou bral OTP a vyhazoval je z STK?

Co se stalo?

Mám pocit, že tady jde lidem o placebo krouťák na brzdě a ne o to, co jim leze z výfuku.

2016-01-10 11:22:20

To je mýlka. Já si nedělám srandu z čipařů. Já nemám rád naftový auta. Vadí mi ten kyselý smrad, vadí mi jejich arogance, kdy ve jménu "jedu za 5" otravují ovzduší, otravují všechny okolo, drze vyhlašují že nechají odstranit DPF, že jim to hulí a tak. Jsem militantní antinafťák. Tuhle jsem to řekl p. Lomnické v Tersu. Koukala divně. Já používání nafty v běžných osobních autech zcela odsuzuji, emise bych srovnal na úroveň benzínů atd. Tím je de fakto vyřadil z provozu. Prostě koupi naftového auta dávám na roveň vypouštění splašků do lesa.

Smajlíky mi samozřejmě nevadí. Ale všeho s mírou.

2016-01-10 11:34:58

jandaxx:

Ty se nezdáš,

ale koukám, že s tvým názorem, že "nafta patří do kamen", tě zřejmě zařadím mezi sympaťáky.

MilanT  
Milan
2016-01-10 11:50:58

jandaxx: Ano je to mýlka. Já nepsal, že si děláš srandu z čipařů. Já napsal, že bys je rovnou vyhazoval z STK a bral jim OTP.

Sám jsi mi radil, abych byl objektivní moderátor a já tak tedy činím - objektivní je měření emisí na STK a pak bych někoho vyhazoval. Je to tak správně?

Ale jinak souhlasím s tvým subjektivním názorem na naftová auta a na smajlíky.

2016-01-10 12:00:54

To je mýlka Tím vyhazováním z STK jsem myslel zejména prasata s vykuchanými DPF a jinými naftovými zázraky.

plukovník: No, jednou na galerii garáže někdo dal fotku svýho naftovýho zázraku (Passat), já mu napsal, něco v tom smyslu jako tady a on mi zablokoval komentáře. Umlčel oponenta, který mu nahlodal ego.

Moje antipatie k naftě je letitá. Už možná 15 let prohlašuji, že bych si nikdy nepořídil naftový auto. Pokud ho člověk nafasuje v práci, nedá se nic dělat. Koho chleba jíš.....

Vadí mi, že oni šetří a nám ostatním vhání rakovinotvorné sračky do plic. Budu první, kdo bude tleskat vytlačení nafty z osobních aut.

O Tvém názoru na naftu tady vím už dlouho. Nic jsem k tomu nenapsal z jednoduchého důvodu. Aby to nevypadalo, že ti mažu med okolo huby. Ale dnešní pohled do diskuze, zejména na majitele hulící Vitary mně přesvědčil, že je nutno přiložit polínko do ohně, resp. Zvednout pochodeň

V podstatě jsem rád za aféru VW, která aspoň malinko rozdmýchala diskuzi ohledně emisí naftových zázraků.

2016-02-25 20:50:14

jandaxx: Nema to nic s egom....dufam ze takto budes manifestovat ked EU schavli predaj potrvin z GMO...

2016-02-25 21:08:36

janokf:

No a čemu se divíš.

Když se na polích budou místo potravin pěstovat biopaliva, tak halt budeme zase nuceni žrát "amarouny".

2016-02-26 08:25:51

Spravne zrusit podporu bio paliv a jako bio plynu a bude na polich klasika.

jandaxx: proc nechodis pesky to bys taky posetril ovzdusi !,,,,,,,,,!

2016-02-26 09:19:07

kkarlik:

Na to, aby člověk pošetřil ovzduší, ještě nemusí chodit zrovna pěšky.

Stačí když bude mít funkční katalyzátor a nenechá si "odborně" mechanicky odstranit DPF filtr ze svého dieselu a zaslepit EGR ventil

A ani jedno by tak zásadový člověk, jako je Jandaxx, zřejmě nikdy neudělal.

A pak je tady ještě letecká a námořní doprava, a hlavně výrobna pro celý svět-Čína.

Takže ten uvědomělý, ekologicky založený chodec, by musel jenom chodit, chodit, chodit a nežrat...a když by to už skoro uměl. tak by chcípnul

2016-02-26 10:41:33

Šetření ovzduší je jen podvod na nás všechny a lobby pro vybrané ale to se už ví.Nejlepší je Amerika s Ruskem a Čínou.Oni nic nemusí.Je to jako se slavným kotlíkovným ale to je jiná debata.pokud je odborně vyndán DPF a výkon navýšen tak jak má,na emisích to projde.Hlavně nesundavat kalhoty ještě před brodem.

2016-02-26 13:19:23

miroslavd:

"...odborně() vyndán DPF ve vozidle a výkon navýšen ..", je totéž, co "odborně vyloupený trezor v bance a prachy vyprány

Pokud pachatel není dopaden, v podstatě se nic nestalo. Společnost to unese...

Ale já ani s jedním ani s druhým nemohu souhlasit

MilanT  
Milan
2016-02-26 13:33:06

plukovník:

Když jim tuto "odbornou úpravu" zapíší v registru vozidel do TP, tak proti tomu nelze řící ani popel.

Ale kdo z nich to má, že?

  • -------------------------------------------------------------------

MiroslavD:

Kalhoty se před brodem samozřejmě sundavají, jinak by sis je zmáčel.

Kalhoty se nestahujíí, pokud je brod ještě daleko

2016-02-26 13:37:17

plukovník: Teď si budu protiřečit ale proč má kupující doplácet za nesmysl ve formě DPF když při jeho vypalování vypouští obrovské množství nashromážděného bordelu?Kupující je klamán i kupovanou naftou.Ta už nemá s původní nic společného.Každý nový diesel je konstrukcí složitější než předešlá verze,je poruchovější,má větší spotřebu a obrovské náklady na servis.Vidim to u nás na flotilách vozidel.

2016-02-26 13:46:37

miroslavd:

On problém je poněkud složitější.

DPF není nesmysl, DPF je daň za formu zplodin, které vypouštějí moderní úsporné malé diesely.

Tyto zplodiny (pevné částice) jsou tvořeny "nanočásticemi", které jsou tak malé, že je nezachytí ani buněčná membrána, pronikají přímo do buněčných jader a přímo vyvolávají rakovinné bujení.

Toto nebezpečí při masovém nástupu těchto "úsporných dieselů" nebylo známo a proto teprve časem vznikly DPF filtry, redukční katalyzátory a vstřikování AdBlue.

Vypálením usazenin z DPF filtru už vzniknou pouze běžné saze, běžné molekulární struktury, které jsou nebezpečné asi tak jako saze z komína rodinného domku.

Smrt, která vychází z výfuku dieselu (ale i turbobenzínu s přímým vstřikem) s odstraněným DPF filtrem je neviditelná a jmenuje se "pevné nanočástice".


Odpovědět

1  2  3  4  5