Fórum - Téma


Načipováni GV 1,9 ddis


Fórum Grand Vitara III Načipováni GV 1,9 ddis

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara III


1  2  3  4  5

2016-02-26 13:58:13

plukovník: Souhlasím.

Problematika DPF je mi známa.I když se budu chovat co nejvíc ekologicky vůči životnímu prostředí,pořád to neni ani 1%škodlivosti na planetě kterou vytváříme.Pokusím se najít dokument o skutečné škodlivosti člověka na ovzduší.Pokud by filtr měl možnost řízeného vypálení mojí osobou když potřebuji já a filtr tak ano ale jinak to až tak moc neřeší lidi v servisech.Jezdím po nich a vím jak tuto problematiku obchází.A emise problém taky nejsou.Jen to neni pro každého.

2016-02-26 14:07:25

miroslavd:

Jestli je to 1% škodlivosti, 2%, nebo jestli je celé to globální oteplování způsobeno z 98% slunečními cykly je jiná věc.

Ale je třeba, abys to chápal v širších souvislostech, a tak nějak politicky...

Pokud to ti političtí pleticháři nějak nezašolíchají, tak se v nejbližší době navalí do Evropy deset milionů přivandrovalců a náš největší ekologický problém bude ten, že nám serou v lese...

2016-02-26 14:19:39

plukovník: Proto mám doma čuríky v chlívku,ovečky na zahradě,spoustu domácího uzeného,trošku nafty do foroty,flinty,vápno a teď pořizuju Moskevského strážného psa a pořádnou motyku na díry(k tomu to vápno)

2016-02-26 14:33:12

miroslavd:

vítej do klubu

http://www.prepper.cz/ind...hp/proc-se-stat-prepperem

mcz
Martin
2016-02-26 17:43:53

přepiste nazev vlakna, tohle vlakno nema zadnou informacní hodnotu o chiptuningu...

2016-02-26 18:49:41

Kamarád si nechal načipovat passat b5 1.9tdi najeto 120t.Dělala to nějaká dílna v praze se zárukou.Dneska najeto 658t,druhá spojka,ježděno po Praze,spotřeba 5,9.Můžu zjistit dílnu pokud by byl zájem.Specializují se na diesly.cena před lety 15t

2016-02-28 07:28:03

plukovník: a co takhle vsechno vymnenit za elektrozelenoautozalezitosti anebo nam staci banzinacky :)

to budeme mnet krasnejsi vzdousek a staci jenom tak malo, ze jo kluci? Ale to si napisem az budou DPF i u benzinacku..

2016-02-28 10:31:49

miroslavd:

Ono se může stát, že všichni ti majitelé aut s tím "načipováním se zárukou", budou brzy velmi překvapeni a ve velkém průseru.

Až jim totiž po novu při technické kontrole řídící jednotka vykáže chybný CVN ( Calibration Vertification Number - kontrolní součet SW, který každá řídící jednotka provádí pro rozpoznání narušení integrity dat), tak v případě, že nemají zálohu původního SW na CD, budou si možná moci své načipované auto leda tak postavit na zahradu.

A bude ještě hůře, protože emise se v budoucnosti již nebudou měřit fyzicky (napojením hadice analyzátoru na koncovku výfuku, ale pouze softwarově, kontrolou "readiness" kódů a výpisem paměti ECM, stejně jako to funguje již od roku 2007 v Německu A řidící jednotka na sebe "práskne" úplně všechno.

Ten opravdový teror přijde pro majitele benzínů min. od r.v. 2001+ a dieselů od r.v. 2004+ zřejmě plnou silou po 1.7. 2016.

Majitelé starých křápů, co nemají EOBD mohou být zatím zřejmě v tomto směru v klídku, ale na ně se zřejmě najde jiný karabáč.

mcz
Martin
2016-02-28 11:00:32

aha jako by v nemecku nejezdila zadné cipované auta, stale se pise vsechno mozné jen je informace k samotnému čipu

2016-02-28 11:02:55

plukovník: No ještě že mám koně a vůz za koně a budu doufat,že mi nebudou měřit kolik kobyližku udělají na cestě

A s vitarou budu jezdit už jen do lesa na dřevo ,pořád to říkam, že je to tady kocourkov.Pro získaní bio plynu se spálí tolik nafty a znečistí ovzduší a nemluvě o zničených cestách atd. A nás budou orgáni buzerovat za trošku zvýšené emise.!

MilanT  
Milan
2016-02-28 11:09:11

mcz: A jaké jiné informace o "čipu" bys rád?

Z tvých příspěvků jsme se taky nic nedozvěděli a tak bych nebyl tak kritický k ostatním. Tohle není odborné fórum (nebo si alespoň neklade takové cíle), sdružují se tu majitelé a příznivci značky Suzuki.

Pokud chceš "odborné" informace o "čipu", tak se budeš muset obrátit někam jinam. Třeba někam do Němec.

2016-02-28 11:12:54

mcz:

Samozřejmě, že v rajchu jezdí také čipovaná vozidla, ale editace firmwaru, tj. flash řídící jednotky lze samozřejmě provést odborně.

Ale jestli si nějaký trouba myslí, že to pořídí za tři a půl tisíce, tak se s největší pravděpodobností krutě mýlí

A co hlavně, v tom Německu je zřejmě častější případ, že když chce někdo vyšší výkon, tak si koupí rovnou auto s vyšším výkonem. Zatímco v Česku, čím více holá prdel, tím chce ze své levné šunky dostat co nejvyšší "krouťák"

kkarlík:

Už mě to všechno také sere, asi si tu kobylu taky na stará kolena pořídím.

mcz
Martin
2016-02-28 16:07:04

nekteré firmy nabízejí zajímavé parametry výkonu viz http://www.diesel-technik...lt-megane-ii-19-dci-96-kw

MilanT  
Milan
2016-02-28 17:28:42

mcz: Tak to je bomba Tak podle nich má ten Renault nulový točivý moment a oni ho zvednou na 75 Nm Tak to ten kosočtverec bude jezdit jako drak. Prostě odborníci se poznají na první pohled.

Tak jestli sem budeš cpát takovéhle odborné informace o "čipu", tak mi to budeš muset nějak vysvětlit, protože mi ta odbornost nějak uniká.

mcz
Martin
2016-02-28 18:40:26

to MilanT : nepsal jsem nikde nic o odbornosti to sis nekde domyslel nebo nevím kde jsi prisel k této formulaci.

dal jsem odkaz na cip motoru který je v naftove GV. Ve vlaknu o čipu se hodí urcite více než příspevky uzivatelu kteří jsou odpurci nafty a SW zvysovaní vykonu nebo čuníci a ovečky, moc setu nedbá na čistotu vlakna, musím si nato asi zvyknout...

MilanT  
Milan
2016-02-28 18:48:10

mcz: To máš pravdu, že tu uživatelé nedbají na čistotu vláken. Občas se něco splitne, něco vymaže, něco zamkne...

Nechceš tu dělat moderátora? Když bude moc volná zábava = dostaneš vynadáno, když bude tuhá cenzura = dostaneš vynadáno.

Ale jak už jsem psal - jsme fórum příznivců a uživatelů značky a tak je to o nalezení kompromisu. Pokud jsi někdy vedl nebo řídil nějaký kolektiv lidí, tak víš, o čem píšu.

Tak a teď hurá do "čipu".

2016-02-28 18:51:10

Znáte pořekadlo o psu a holi? Tak to sem pasuje přesně.

2016-02-29 22:54:11

jandaxx: K tematu kamos ma insigniu dal medzi RJ a vstrek nazvem to skatulku ktora mu upravuje udaje frci mu to brutus mal som sa moznost povozit no a ked sa blizi servis, stk a bla bla len tu krabicku jednoducho odpoji a nic sa nedeje...

skusim zohnat info ze ako sa to vola...

mcz
Martin
2016-02-29 23:10:02

jednotné oznacení je asi powerbox

janokf, 2016-02-29 22:54:11 napsal:

jandaxx: K tematu kamos ma insigniu dal medzi RJ a vstrek nazvem to skatulku ktora mu upravuje udaje frci mu to brutus mal som sa moznost povozit no a ked sa blizi servis, stk a bla bla len tu krabicku jednoducho odpoji a nic sa nedeje...

skusim zohnat info ze ako sa to vola...

2016-03-01 07:04:19

janokf: Co jsem napsal, se odkazuje k jedné předchozí odpovědi.

Ad powerbox. To je ta nejhorší možná varianta. Protože ta zázračná krabička nedělá nic jiného, než modifikuje signál např. mezi váhou vzduchu a jednotkou, nebo mezi vstřikovači a jednotkou. Například tak, že si pak řídící jednotka myslí, že je chladno a bez návaznosti na cokoliv jiného pere do válců víc paliva. Čili prodlužuje vstřik. Pak se například stává, že nafta ukapává do válců a časem propálí píst. Že je to neekologický svinstvo, je věcí další.

Tím také odpvídám tazateli, který se na můj odměřený postoj k naftě zeptal, proč nechodím pěšky / nejezdím MHD. Ano, velmi často chodím pěšky, byla doba, kdy jsem každý den chodil do garáže a z garáže nějakých 50 minut. Stejně tak poměrně často jezdím MHD, pokud jedu někam do centra. No a když už jezdím autem, snažil jsem si vybrat variantu (benzín), která méně zatěžuje životní prostředí a méně otravuje nosy ostatních vypouštěným smradem a rakovinotvornými látkami.


Odpovědět

1  2  3  4  5