Fórum - Téma


Načipováni GV 1,9 ddis


Fórum Grand Vitara III Načipováni GV 1,9 ddis

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara III


1  2  3  4  5

2016-03-01 07:56:51

jandaxx:

Všechny ty "zázračné" krabičky a jiné "zlepšováky" jsou svinstvo Stejně jako jejich majitelé

P.S.

Jsem zvědav, která ta potrefená husa začne vřeštět jako první, pokud tedy dříve vzteky nepukne.

MilanT  
Milan
2016-04-08 06:49:27

bee: LPG řeš tady - http://www.suzukiclub.cz/...select=37079#message37079

Díky.

EDIT: Příspěvky o plynu jsem vzhledem k vaší tvrdohlavosti přesunul sem - http://www.suzukiclub.cz/...select=49787#message49787

mcz
Martin
2016-04-26 20:41:01

plukovník: tak jsem první potrefená husa

nechal jsem upravit ŘJ, nahrali tam to "svinstvo" na muj pozadavek se uprava zaměřila na snížení spotřeby paliva, uvidíme jak to bude fungovat urcite dám vedet po dotankovaní dvou tří nádrží abyto byl prumer, doted po 10k Km 7.25l/100km

MilanT  
Milan
2016-04-26 20:59:04

mcz: Podle mě se dostaneš se spotřebou tak na 6,8 - 6,9 litru.

mcz
Martin
2016-04-26 21:08:30

na PP bylo z posledních 1200Km 6.9 dle tankování to vyslo na 7.25 jako stejny prumer za dobu co auto mám. tj promeřujem 3 dcl

nevim na kolik je ted ovlivněný PP ale jel jsem okruzní jizdu hostýnskýma vrškama asi 30km, kopce rovinky vesnice a PP ukazuje 6.0 zatim bezva ale beru to pouze jako malou informaci vysledek se pozna az u pumpy.

2016-04-27 09:23:36

Suzuki GV - benzín vs. nafta? Pro mne je rozhodující krouťák v nízkých otáčkách - to jestli bezpečně vyjedu s plně naloženým autem kopec na dvojku nebo se škrábu na jedničku a v půlce musím řešit redukci. (Opravdu vím o čem mluvím) A čip? Ve většině případů znatelně pomůže jednoduchá rada - naučit se správně řadit a předvídat. Ti co to ovládají, tak Vás na okrsce uženou i ve stařičké "stodvacítce".

mcz
Martin
2016-04-27 16:54:45

to redaktor: nafta

jizdu kterou popisujes nejlepe natrenujes v kamionu

za kolik si jezdil s GV nez jsi ji prodal?

2016-04-27 17:10:50

mcz: To čipování si udělal na řidicí jednotce? šel poznat lepší výkon,má chuť táhnout?Taky o tom čipu uvažuji ale jsou tam pořád nějaké špatné hlasy.

mcz
Martin
2016-04-27 17:18:57

ano primo v jednotce ! powerboxy jsou k ničemu...

mělo to jít stahnout přes zasuvku ale nešlo, samotna diagnostika auta ale provest sla, technik rikal ze už tohle auto jednou stahoval (software ŘJ) přes OBD 2, nakonec vysruboval ŘJ ven z auta a pripojil se nani přímo, mám 2 roky zaruku na jednotku tim ze v ni provedli zasah.

kkarlik: uprava je znat, musím jeste v jihlave az pojedu okolo zmerit vykon na brzde jak pred upravou (nahrajou zpet original) tak po+emise. Omezovac kroutaku urcite posunuli, pohrali si i s mnozstvím paliva a tlakem turba, na petce v plném tahu tam tece 18l (uprava byla zamerena na spotrebu) predtím mam pocit snad 25 takže z petky je EKO kvalt zato na 4. rychlosti to jede jak das na trojce to skoro hrabe rozjezd na dvojce o dost lepsí absolutne bez problému.

2016-04-27 18:06:28

mcz: na kolik tě to vyšlo a kdo a kde se to dá udělat,mají tam i válce na odzkoušení před a po upravě?Spotřebu mám 6,9-7,2l tak bych spíše potřeboval zdvihnout výkon,je to líná lemra musím to dát do otáček abych se hýbal svižněji.

Díky za info

2016-04-27 18:20:16

mcz: Posunuli mezovač krouťáku. Můžeš mi to nějak vysvětlit? Omezovač rychlosti ok, omezovač otáček ok, ale omezovač krouťáku (plukovník bude mít radost )? To má ta kára takovej krouťák , že to musí mít omezený? A čím se to omezuje? Střižným klínkem na poloose ?

mcz
Martin
2016-04-27 18:39:45

kdyz budes chtit kroutak zvednout o 30Nm tak ho zvednou takze posunou dané parametry tak abyto vyhovovalo muzeme rict i to ze to je omezovac... nic vtom nehledejte za vedu a pokud nekdo bude tvrdit ze pojem "omezovac" se muze nazyvat pouze kdyz vpatek zaprsi a v nedeli uschne tak muto brat nebudu

kkarlik: jihlava xtuning, nebo jato resil smluvním servisem v miste bydliste kde dojel technik od jich proto jsem psal ze musim unich domerit vykon pred a po i emise pro kontrolu.

2016-04-27 20:19:43

mcz: 10 litrů benzínu (nebyl poznat rozdíl ) a nafty, když se kochám a vyhýbám dálnicím tak 5,9, když to neřeším, tak si vezme 6,7 - 7,8 žádná tragédie...

2016-04-27 20:51:52

redaktor: tak to spotrebu mam dobrou jen je to lenive. Kdo vi zda se v tom uz nekdo nehrabal. Pozna to servis ze je to cipnute? Jak jsem tam byl tak mi nebyli schopni ani rict zda bylo neco delane s jednotkou a stavem km.

2016-04-27 22:28:45

Kdysi dávno jsem čipnul 1,9 dci renaulta. První dojem super, po měsíci jsem si na to zvykl "nebo co" a měl jsem pocit, že to bylo zbytečné - za půl roku odešlo turbo! Když jsem si přivezl novou - starou GV z Německa, tak jsem měl taky pocit, že to nejede - nejde do otáček. Žádná kontrolka k tomu nic neříkala, tak to za jízdy píchli na diagnostiku a prej turbo. Poslal jsem ho do Liberce na opravu - repas a čekal ortel. Nakonec to byla pouze sranda za 19 stovek, nějaké přidřené táhlo k regulátoru. No a podruhé, když se tomu nechtělo, tak to byl myslím egr ventil. To už bylo dražší. Svez se v jiné pro srovnání ...

2016-05-01 10:49:03

No když to tady chlapi čtu tak nevím co si myslet,smyslem čipu je snad zvíšit výkon a pokud jezdíš jako normální člověk tak snížit spotřebu. U mě se to povedlo a to o 1 l nafty.Tak buď některé firmy jsou takový packalové nebo nevím.Navíc ani když sešlápnu až na podlahu a auto znatelne zabere,stějně nezakouří takže.....

mcz
Martin
2016-05-01 12:46:22

satanas666: jezdís o litr mín toje pekné že si nám to napsal takže ted vsichni víme za kolik jezdís na spritmonitor.de je prumer naftové GV 3/5dv. nejakých 8.4 (přes 80 aut) takže to jsem mel pred chipem o vic jak litr méně

ted jsem tankoval ujeto 770km a dotankoval jsem po cvaknutí 55l z casti cca 150km odjeto jeste pred chipem apk nasledné km dalnici dost mesto a okresky+ clima která v zimě nespínala. vysledek rovných 7 cekal jsem min uvidíme co dalsí 2 nadrze.

2016-05-01 13:13:17

satane,

není litr málo ?

Šikovní čiptúneři dokáží snížit průměrnou spotřebu o 2 i více litrů, za současného zvýšení výkonu o 40 - 45 %, přičemž navíc zvládnou i posunutí omezovače kroutícího momentu směrem dolů, prý snad pomocí střižného klínku na hřídeli hnací nápravy...

mcz
Martin
2016-05-01 13:38:47

nekdo napise hloupost (mozna i já) druhý k tomu přidá další hloupost a je z toho zbytečný nesmysl o střižném klínku

2016-05-01 17:55:24

mcz:

Nic ve zlém,

ale jak by to vyjádřil Jaski,

dopřej Plukovníkovi nějakou tu radost...

(...on se nudí, a potřebuje něco na hraní, podobně jako emperor Ming z fiktivní planety Mongo... )


Odpovědět

1  2  3  4  5