Fórum - Téma


Navigace u nove Vitary


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Navigace u nove Vitary

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 19

2016-09-08 17:24:42

No já rozhodně za aktualizaci platit nebudu protože jsem největší chudák v čr a sociální případ!!Raději budu používat tablet!!

2016-09-08 17:41:30

robert1969:

Mezi největším "chudákem" a křupanem co má tablet je velice úzká hranice.

Tak na to myslí...

2016-09-08 17:42:54

Ahojte lidičky...jakkoliv jsem s navi ve Vitaře nespokojen, v rámci objektivity a jakéhosi etického přístupu tentokrát souhlasím s MilanT a Plukovníkem. Jedna věc je, jestli to jde vůbec udělat a jak to udělat, pokud se chci k něčemu dostat klikatou cestou, druhá je, že to rozhodně nebudu hlásat do světa a už vůbec to o sobě věšet někam, kde to najde každý... Není to ani korektní ani bezpečné. To patří do privátní komunikace. Sorry.

2016-09-09 09:35:02

Upřímně, pokud v autě je velký přehledný display propojený s audiem auta i s hlasovými povely je velmi smutné v jakém stavu výrobce dal do auta navigaci a v jakém nezměněném stavu je to po roce. Po mích zkušenostech je tato navigace téměř nepoužitelná! Nevím k čemu je možnost minimalizovat placené cesty, když vás to navede na všechny placené úseky dálnic. Když si zatrhnete i dálnice tak vás to i tak např navede na dálnici Olomouc-Mohelnice a už je jedno zda to před rokem byla rychlostní komunikace a od roku 2016 je to dálnice. Tak či tak to byl vždy placený úsek.

Zkuste si zadat Pustevny -> navede vás to přes Trojanovice - zakázanou cestu na Pustevny. Tato cesta slouží dokonce v zimě (kdyby byl sníh) jako sjezdovka.

Poslední má zkušenost a snaha ji požít byla při navádění do Maďarska kdy mi navrhla trasu 390km za 7:20 a když si to zkontrolujete s Mapy.cz anebo Googlem tak vám vyleze 300km za necelé 4hod! Pro upřesnění mám nastaveno v navigaci nejrychlejší variantu. Ani po půl hodině snažení, kdy jsem do navigace přidával průjezdné body a zakazoval ji časti úseků se mi nepodařilo navrhnout ji tuto trasu.

Když bych vzal v potaz, že bych si koupil výbavu Premium a zvažoval zda dokoupím ten navigační kit, který na německých stránkách stoji cca 350euro (vím, na ebay je k dostání za cca 3000Kč), tak to si raději koupím drahý telefon s mirrorlinkem, budu doufat, že mi půjde zrcadlit a koupím na něj navigaci za 1000,-.

2016-09-09 09:46:37

Ten mirror link je k hovnu. Pokud vim funguje pres nej jen jedna navigace a to je sygic. Navic nelze poslouchat muziku pri zaple navigaci. Pokud vam nekdo vola tak to taky neni uplne ok nekdy to blbne. Zacinam si myslet ze by to spis chtelo uplne jinej soft do radia

2016-09-09 10:00:57

presne tak, mirrorlink vo Vitare funguje na vacsine MT takto:

https://www.youtube.com/watch?v=1PyDSj1uqnA

ale ak chcete kludne si to mozete vyriesit aj tak ako na prilozenom obrazku

Bohuzial je smutne, ze Suzuki predava nove auto (nie len Vitaru) s 2r starou navigaciou a nikomu to nevadi

2016-09-09 11:00:49

Pěkný obrázek vystihující skutečnou realitu.

Neříkám, že kvůli systému ve vitaře budu kupovat telefon s mirrorlinkem. Ala radši ty tisíce korun narvu do telefonu než si kupovat navigační kit (pro modely Premium) a nebo platit za aktualizaci map, když od počátku je celý systém velice špatný a nepovedený. A zas tolik nejezdím abych celý systém vyhodil a kupil to co se mi bude líbit třeba na platformě androidu.

Rádio vcelku OK, volaní přes Bluetooth a vytáčení hlasem super. jediné co mi chybí je ještě zvednutí hovoru povelem. Ale navigace, kvůli které je tam ten krásný velký display je prostě katastrofa. Jo a čudlíky na přístrojové desce .

Jinak zatím skvělé auta za pěknou cenu.

Asi to co jsem ušetřil, kdybych koupil jinou značku, musím prostě vrazit do koupi jiného multimediálního systému (jenže co s tím původním? dle mě je to nyní neprodejná věc), anebo vyvíjet tlak na výrobce, či se s tím smířit.

2016-09-09 14:13:49

"či se s tím smířit" - toto je u mna neakceptovatelne.

Ohladom toho, co si pisal vedla v teme o garancke, ze vraj sa nikto nestazoval. Tomu velmi neverim. Podla mna to hovoria kazdemu. je to ich univerzalna odpoved

Ja som sa napr dost dlho stazoval na to, ze nemaju update infotainmentu (ked uz bola verzia 830 a ja som mal este staru). Nakoniec som im poslal linku, kde mozu update stiahnut (dost dlho som ju hladal) a aj manual ako sa to updatuje. Potom uz na nich bolo, len aby si vyziadali pristupove meno/heslo od vyrobcu. Aj to im sice trvalo dost dlho, ale nakoniec to dopadlo dobre a pokial viem bol som jeden z prvych, komu ten update urobili...

Momentalne ich rovnako bombardujem s navigaciou... Viem sice, ze za to oni nemozu, ale aj tak priebezne otravujem, nech oni dalej otravuju vyrobcu.

Bohuzial SK/CZ je este poznacene minulostou a ludia vedia len nadavat v krcme, ale aktivne neurobia vacsinou nic...

 SpeedX
2016-09-13 15:38:15

Zdravím,

to že systém navigace a mapové podklady nejsou zrovna moc povedené v nové Vitaře (uvidíme jak to bude vypadat po aktualizaci/češtině - teda jestli vůbec někdy bude), jsme už asi všichni zjistili, proto používám při příležitostném a případném navigování osvědčený Sygic na smartphonu, který ještě nezklamal...

Mám dotaz ale z jiného soudku trochu, i když se to týká autorádia, nevím jestli se to tady už řešilo - nenatrefil jsem. V manuálu se píše o tom, že pokud se autorádio vypne na senzorovém tlačítku (delší přidržení), tak se defakto nevypíná, vypne se jen display a jen se přepne do standby režimu (když se zařadí zpátečka a je zpětná kamera tak se rozjede obraz, pak se zase přepne do standby režimu po vyřazení) a že při vypnutí motoru zůstává defakto stále v tomto režimu - to znamená že bere akumulátoru šťávu a tak po delším časové stání to může klidně vycucat akumulátor v autě. Vypíná se celkově při vypnutí motoru tehdy, jen když je zapnuto (svítí obrazovka). Jaký na to máte názor, teda jestli jsem to dobře pochopil, aspoň takto to vyznívá z manuálu... Já teda od té doby, kdy jsem se to dočetl a nechci nic poslouchat, tak mám vypnutý zvuk (tlač. na volantu/krátké stisknutí na senzo. tlačítku na rádiu), ale display rádia je zapnutý, tudíž se korektně vše vypne při vypnutí motoru, abych na to případně nezapomněl, že jsem to měl před tím ve standby režimu.

Výhodou je, že když je to ve standby režimu, tak při dalším nastartování se nezapne display a zůstane jakoby "na oko" systém vypnutý, ale je právě v tom režimu standby a bere si šťávu - tak aspoň soudě dle manuálu.

Díky za případný názor

2016-09-13 20:00:15

speedx: osobne tomu neverim. Urcite pri vypnutom motore a zaradeni spiatocky sa ti displej nezapne (ci?). Tak isto pri vypnutom motore radio tlacidlom tiez nezapnes (ci?). Mnoho inych starsich radii bolo pod stalym napatim kvoli drzaniu stanic v pamati, a bateriu to nevymlatilo. Inak v aute je x-dalsich spotrebicov ktore su pod napatim stale. Ale su to tak zanedbatelne odbery ze to nieco vydrzat musi.

2016-09-13 20:16:32

speedx: To že se "vypnutím" tlačítkem celý systém zcela nevypne při motoru (nebo zapnutém zapalování) je fakt a je to asi logické. Tomu systému chvíli trvá než naběhne a pokud by potřeboval řidič couvat, nemohl by ihned použít kameru, musel by čekat až najede systém. Což je nesmysl. Ale vypnutím zapalování se celý systém opravdu vypne a jen tam bude nějaká pidibaterka, která udržuje procesor při životě. Možná ani ta baterečka tam být nemusí. To nevím, možné je obojí. Když vytáhneš z mobilu baterku, také všechno nezapomene. A nemá šťávu. Aspoň bych to takto viděl. Ale rozebrat to nejdu :-D.

 SpeedX
2016-09-14 16:05:27

durislav: Je to takto popisováno v maunálu právě k autorádiu, že se to takto chová a ve standby režimu to vybíjí akumulátor. Při vypnutém motoru když zařadíš zpátečku, tak to samozřejmě nezapne display, ale při bezklíčovém startování při zmáčknutí jakoby do "první polohy" aby začalo fungovat rádio, tak si to z toho standby režimu můžeš vyp/zap na tlačítku...

Jurashek: Tak ono v tom rádiu bude na základní desce buď baterka (tak jako v PC aby to živilo nastavení v BIOSu), a nebo nějaká zapisovatelná paměť, která si uchová data i po odpojení napájení, aby neztratilo nastavení, ale to je už věc druhá. Je to tam v tom manuálu od autorádia dost krkolomně popsáno a právě jak jsem psal již výše, tak je upozornění, že pokud se zapomene autorádio v režimu "standby" tak to může cucat baterku, tak jsem se tady chtěl jen optat na názor, jestli se tím někdo zabýval a četl to tam

2016-09-14 20:10:20

Tak koukám že nejlepčí bude ten krám vyhodit a dát tam jine radio např.

http://hifiauto.eu/xtrons-td702a-p2507

2016-09-14 21:21:06

speedx: pozrel som sa do manualu (co je tu na fore) a je to tam dost nestastne a nejednoznacne popisane. Ano je tam poznamka ze pri vypnutom motore moze radio stavit baterku v standby rezime. Lenze vypnuty motor mas aj v ACC rezime. Podla mojho nazoru v "uplne" vypnutom rezime radio bude brat uplne smiesne (zanedbatelne) miliAmpere. A je jedno ci je prepnute do stanby alebo nie. Chcelo by to vsak premerat. Viac sa asi nedozvies.

2016-09-14 22:19:39

durislav: Podobný problém jsem měl u KIA sportage přišel jsem po měsíci a nenastaroval myslel jsem odešla baterka nebo někde skrat a ne baterku jsem nabyl kamoš to proměřil a řikal vše ok pak sem jel na garančku a tam řekli že je to normální že doporučují při delší odstavce odpojit baterii ale mi to nedalo tak jsem študoval manual a zjistil jsem že když se radio vypne klíčkem je ve stanby režimu a má velký oběr ale pokud se před vypnutím motoru vypne čudlíkem tam ma odběr minimální a taky musíš započítat alarm centrál to vše ma oběr.

2016-09-14 22:36:21

robert1969: jasne, mesiac uz je dost dlha doba. Ja ked som si kupil "lepsie" radio do felicie, tak mi baterku vymlatilo za 3 dni (a to len auto stalo v garazi). Az tak som zistil ze felicia nema na ISO konektore odpajanych 12V od spinacej skrinky. Upravil som si ISO konektor a bolo to OK. Ale vo Vitare spinanych 12V do radia ide, keby nie, tak by sa radio dalo zapnut aj v OFF rezime.

Riesenie je zmerat odber prudu z baterky s a bez standby. A mohlo by byt jasno.

 SpeedX

durislav, 2016-09-14 21:21:06 napsal:

speedx: pozrel som sa do manualu (co je tu na fore) a je to tam dost nestastne a nejednoznacne popisane. Ano je tam poznamka ze pri vypnutom motore moze radio stavit baterku v standby rezime. Lenze vypnuty motor mas aj v ACC rezime. Podla mojho nazoru v "uplne" vypnutom rezime radio bude brat uplne smiesne (zanedbatelne) miliAmpere. A je jedno ci je prepnute do stanby alebo nie. Chcelo by to vsak premerat. Viac sa asi nedozvies.

2016-09-15 13:04:58

durislav: Ano, přesně jak píšeš, je to tam takto nejednoznačně a nešťastně popsáno, proto jsem to tady chtěl nadhodit do diskuze Nejlepší by bylo kdyby se někomu chtělo z dlouhé chvíle a změřil ten odběr rádia (já se do toho pouštět nebudu, nejsem v tomhle zběhlý ).

2016-09-15 13:49:48

speedx: Strčíte li do USB flashku, která má indikaci LEDkou, bude při stanby svítit, při vypnutí zhasne, vypnu-li zapalování tlačítkem (klíčkem) svítí ještě nějakou dobu, možná minuty, pak teprve dojde k vypnutí.

rabbit

MilanT  
Milan
2016-09-15 14:04:32

rabbit:

Nebo si za stovku pořídit tuhle redukci USB/USB s voltmetrem a mám tak trvalou viditelnou kontrolu - http://www.daklos.cz/inde...ct=200&controller=product

2016-09-19 19:42:01

Prosím tých, ktorí tu písali, že používajú Sygic, či nevedia poradiť, možno musím niečo v rádiu povoliť, alebo zakázať. Mobil mám spárovaný z autom, a dnes som prvý krát použil Sygic. Žial, teta navigátorka nevydala ani hlások. Upodozrievam práve rádio, lebo ...

Pri naťukávaní trasy som potiahol od spodu hore, zjavilo sa menu, a čo čert nechcel, zaškrtol som vypnutie zvuku.

V lavom dolnom rohu som mal xicht s prečiarknutou hubou. Ťukal som na neho a dufal, že sa to odblokuje a teta začne znova kecať, ale xicht nereagoval. Tak som zase od spodu potiahol a povolil hlasové navigovanie. Žial, keď zapnem navigáciu, a som mimo auta, teta hubuje " odbočte vlavo", ale v aute je ticho celou cestou. Mobil je spárovaný s autom, takže neviem, či preto je celou cestou ticho, alebo sa niečo potento... Zvuk mám nastavený "vždy púšťať cez reproduktor telefonu(skúšobne)".

Pravdepodobne sa budem musieť odviesť v inom aute a skúsiť spustiť navigáciu, aby som vylúčil, že to spôsobuje spárovanie s autom...

Má niekto typ?


Odpovědět

1 ......... 12  13  14  15  16 ......... 19