Fórum - Téma


Necukalo, cuká, jak necukat ???


Fórum Swift III Necukalo, cuká, jak necukat ???

Informace o modelu: Suzuki Swift III


1  2

2007-11-05 08:35:47

Zdravím všechny milovníky svišťů. Mám ho taky. Je malé, pěkné, rychlé, málo žere a tak ho mám rád. Ale ...

Začalo mi cukat. Při otáčkách do 2500 mě čas od času cuká, hlavně při popojíždění v kolonách - prostě chcípá a s ním do taktu bliká oblíbené CHECK ENGINE ... Většinou stačí několikrát prošlápnout plyn a vše se upraví, ale koho by to pořád bavilo ... Předstih je seřízerný, vzduchový filtr vyměněný, karburátor vyčištěný ... KDO PORADÍ ??? Děkuji

Jam
2007-11-05 09:13:54

Mno, to bude tezky, kdyz mas vycistenej karburator a on ten swiftik zadnej karburator nema . Tak najdi vypínac pod volantem a vyblikej chybovy kod. To budeme chytrejsi.

2007-11-05 09:33:48

jak jako vyblikej? :)))

Jam
2007-11-05 17:44:10

No, celý je to vysvětlený tady: http://www.jablkon.cz/swift/navody/diagkody_2.html . Prostě spojíš ty 2 kontakty, nebo najdeš přepínač a ono ti to zabliká kontrolkou check engine.

2007-11-05 21:20:53

Cau..stou nizkou spotrebou bych zase tak moc nesouhlasil, ale jinak mam ten samy problemm .. .....Hlavne pri popojizdeni v kolonach..........A check engine hlasi, ze je vse OK......taky by me zajimalo co stimmm... (ne ze by teda chcipalo, ale rozkace se jako splasena koza) pak to vypada jako bych byl trouba zacatecnik..nebo snad zenska za volantem. ............nevite teda nekdo cim to muze byt?

2007-11-06 05:14:09

Ahoj lidi. Měl jsem podobný problém. Když běžel na volnoběh a chtěl jsem se rozjet, přidal jsem plyn a Swišť se začal "dusit". Padaly mu otáčky, místo aby rostly. Výměna vzduchového filtru trochu pomohla, ale ne moc. Spasila to až výměna svíček... Tím tento problém zcela zmizel.

2007-11-07 01:07:35

Jasně že má karburátor :) Vyblikáno - i když ne pod volantem, ale konektorem v motoru - hlásí bez chyby a to i při vymazání paměti. Myslím však, že jsem našel příčinu - chybí půlka těsnění pod hlavou karburátoru - již je znovu utěsněno, zítra to projedu a uvidí se. Každopádně díky za odkaz na ty stránky s diagnostickejma kódama, sem netušil, že je to takhle vychytaný :)))

Hill  
Jaroslav
2007-11-07 07:49:28

A to ještě tedy netušíš, že ty diagnostické kódy jsou ještě podrobněji rozebírané i v manuálech na těchto stránkách, jen v angličtině

Fakt je, že škubání při prudším sešlápnutí plynu dělají nejčastěji svíčky a zapalovací kabely, případně kvůli přerušenému kabelu už stihla vzniknout i vodivá cestička vypálená víčkem rozdělovače. Ono to totiž i na kabel s kouskem chybějícího jádra jede, dokud tomu víc neotevřeš šperrklapku - pak obvykle energie jiskry nemá na to, aby zapálila, a najednou máš výkon s bídou poloviční (představ si to tak, žes do hrnce pustil průvan a ten ti zháší svíčku).

Jen tak na okraj: už jsi našel, kde má ten tvůj "karburátor" plovákovou komoru? Nemá, viď?

To, co tam máš, je jednobodové vstřikování. Jako všechny modely pro Evropu, jejichž VIN začíná JSAE....

Ale s falešným vzduchem se také chová nevyzpytatelně.

2007-11-08 13:42:56

už šoupu botama, díky za poučení a vyčerpávající odpověď

2007-11-16 06:32:12

Zdravím všechny jezdce,mám taky ten problém,ale s tím,že to zhasne, úplně to poskakuje i když mám zařazeno a jedu a začnou mi padat otáčky a pak to zdechne, plyn mačkám přerušovaně a nebo jen na kraji a někdy se to chytí a zase to jede a někdy ne jsem z toho mimo. Je to podobný problém jako tu popisujete? Svíčky? Těsnění? Guma? Budu rád za každý info, nejsem automechanik díky všem za echo. A ještě to strašně žere Tak 8 žralo to 5

2007-11-16 08:11:17

Můj problém se vyřešil těsněním vstřikovací jednotky (karburátoru bez plováku:)))

2007-11-16 11:45:44

prvni bych zkusil kouknout na svicky, tim nic nezkazis

2007-11-16 12:24:47

Mrkni na vzduchovej filtr, vyměň svíčky (nestojí to moc - já dal za kus 75,-), stejně se na ně s oblibou zapomíná a budou mít něco za sebou. Když to nepomůže, tak těsnění sání za vstřikem, trubičky podtlaku (ty od vstřiku k posilovači brzd), já je mám orezlý, ale ne skrz. Dál kabely, rozdělovač... Snažil jsem se to řadit +- podle ceny nebo složitosti kontroly .

2007-12-07 13:38:04

Děkuji všem za rady,problém se zlepšil,když jsme tam přivařili trubku od nádrže,neboť byla upadlá a od kola se tam házel bordel, tak jsem tam ještě dal sítko před vstiřkování a už je to lepši. Ještě to celé budu muset vyčistit. Začlo mi teď,ale svítit check engine. Tak to budu muset ještě pořešit. Fakt díky za echo!! Helpli jste!! Je super,že se tu najdou i lidi,kteří se snaží pomoc.

2008-06-03 14:51:00

Nevím jak je to možný, ale mám swifta z 90 roku a mám karbec, je možný že ho tam dali ty přede mnou ?

Já si na něj nestěžuji proto že mi málo žere, možná mín jak stříkačka, jelikož tu ted mám v garaži (kupoval jsem druhé auto, když mě odešel motor ale sání jsem nechal na karbec, proto že by se prý musela předělat celá elektrika).

Ale se škubáním mám někdy problém taky, někdy stačí nedupat na plyn z počátku tak těžce když jedu kolonou,

svíčky mám nový, kabely taky, filtr sport a nevím čím to je

2008-07-26 00:46:29

Zdravím všechny,prosím o pár rad.Mám swifta 2001,1.0.Za prvé Při novém natankování při odšroubování víčka to zasyčí-je tam podtlak.Má to dělat?A za druhé.Čím dál víc začal motor vynechávat při konstantní rychlosti,většinou u čtyřky a pětky ve 2000-2800 otáčkách.Pokud přidávám,tak ne.A jen když je motor zahřátý.Vyměnil jsem svíčky-nopomohlo.Nevíte co by to mohlo být?

Hill  
Jaroslav
2008-07-26 11:24:18

Francek, kdybys četl napřed starší témata, je tu dost o tom, že zasyčení při otevírání nádrže je normální, vlastně podezřelé je, když to nezasyčí. A o různých příčinách škubání je tu toho taky dost. Ze všeho ale nejpravděpodobnější, žes natankoval mizerný benzín (mně škubal swift po natankování u ONO, po tankování u OMV mi při rozjezdu chcípá). Až ho vyjedeš a natankuješ u poctivé pumpy, pravděpodobně to přestane. Když ne, znovu prolez starší témata a zkoušej podle nich.

2008-07-26 15:22:59

Díky za rady,ejl jsem natankovat na jinou benzínku(shell),natankoval jsem sto oktanový benzín a najel cca 40 km.Zatím bez výsledně.Už to cuká při všech kvaltech jakmile se otáčky dostanou ke 3000.Jó a začal mi svítit check engine,ale to bych přikládal k tomu sto oktanovému benzínu,snad.To uvidíme až vyjedu tu nádrž.Nechci vypadat jak idiot,ale zeptám se,kde je prosím palivový filtr,nikde jsem ho neviděl?Auto má najeto 50 000km,bude to nějaká blbost,doufám.

2008-07-26 17:13:46

Omlouvám se,v příspěvkách jsem si našel,kde je palivový filtr.Hned u nádrže.Chce to lépe číst a hledat.

2008-07-27 18:39:30

ja nedavno koupil swifta gti..taky cukal.. tak jako prvni sem vymenil olej +filtr.. porad cukal.. pak sem tam nalil cistic vstrikovani od SONAX.. porad cukal vycistil sem vzduchovej filtr.. vymenil sem svicky a a jede to uplne v poho.. koupil sem NGK r.. jede to fakt v poho.. pak musis pokracovat dal..kdyby to pokracovalo tak zapalovaci kabeli.. viko rozdelovace.atd..:-D hodne stesti.. jinak tim benzinem to taky muze byt.. ja mel problem zatim jen s OMV v hradci kralove.. uz tam nikdy nebudu tankovat.. JInak se doporucuje tankovt u banzina a Shell ale dlouhodobre ne jen jednu nadrz maji pry lepsi smesy nez ostatni benzinky.. celt sem v tisku:-D


Odpovědět

1  2