Fórum - Téma


Necukalo, cuká, jak necukat ???


Fórum Swift III Necukalo, cuká, jak necukat ???

Informace o modelu: Suzuki Swift III


1  2

2008-07-28 10:54:55

Musím konstatovat,že je to mnohem lepší.Ještě to cuká,ale ne tolik,občas.Pravděpodobně to bulo tím benzínem.Tankoval jsem stále na jedné,proto se to možná zhoršovalo.Koupil jsem taky čistič palivové soustavy.Snad až vyjedu ten sto oktanový benzín(plnná nádrž po problému),tak to bude úplně bez problému,alespoň doufám.Jinak bych koupil nové kabely.No uvidíme.

2008-07-28 11:03:38

nejdriv svicky jedna stoji asi 92kc ...kabely kup az po svickach...vetsinou to byva svickama.. pokud si je tedy nemenil tak do tri mesicu zpet..

2008-07-28 11:24:48

Svíčky jsem vyměnil jako první-bez zlepšení.Po té jsem natankoval cca 28l sto oktanového benzínu na shellce+čistič palivového systému,potom se to trochu zlepšilo.Ale stale po těch 30 km a 3000 otáčkach to cukne,když držím konstantní rychlost.

2008-07-29 13:22:14

Mno muze to byt dost drobnosti:-D ale me to taky kopne tak ve 3500 kdyz dam plyn na zem..

2008-07-29 23:06:19

Takže opět cuká,po 40km začalo cukat o sto šest.Měřil jsem zapalovací kabely,ty dva delší mají 9 kOhmů,krátký 6 a kabel k cívce také 6.Nevím jestli je nějaký rozdíl mezi tím zda auto je ohřáté,či né.V každém případě zítra se podívám na víčko rozdělovače a palec.Zatím jezdím tak,že stále přidávám plyn,protože po zahřátí(cca 40km),při konstantním držení plynu to nehorázně cuká.Uvidíme zítra. , , .

Hill  
Jaroslav
2008-07-30 12:22:19

Zahybej s nimi, jestli se ten odpor vyrazne zmeni. Do 15 kOhmu je to porad jeste dobry.

Kdyz ti to cuka pri konstantnim plynu a ne pri prudkem pridani, tak to zapalovanim nutne byt nemusi.

Podivej se po utesneni vsech sacich potrubi, jestli ti to nesaje falesny vzduch nekde za cidly.

(sorry za chybejici diakritiku, ale nebudu tu instalovat ceskou klavesnici)

2008-07-30 19:43:35

Díky za radu,zítra to zkusím.Dnes jsem rozebral ten rozdělovač.Palec(ten oblouk)byl takový černý s hrbolky,jakoby by byl pouhlíkovaný-nevím zda to má být,ale vykartáčoval jsem ho.Víčko(ty tři uhlíky)bylo dosti zaoxidované-úplně na nich byla slupka,takže jsem je oškrábal.Kdyžtak koupím nové víčko i palec.Zítra to vyzkouším a uvidíme.Sázel bych na to víčko,bylo fakt dost zaneřázené.Zespoda totiž maličko stříká voda,dám tam klasickou eska pásku.Děkuji všem za skvělé podněty.

2008-07-31 10:17:53

ty oxidy udelaji sve.. urcite to nezapomen prostriknout nejakym kontaktnim sprejem aby ti to neoxidovalo zase hnedka jak to zadelas;o)

2008-07-31 21:35:20

Takže dnes jsem jel do Prahy a ani jednou to necuklo ba dokonce byl živější.Konečně jezdím normálně.Zítra koupím kontaktol a pořádně vše prostříkám.Ještě jednou Všem děkuji.

2008-09-02 13:33:43

Mě pomohlo rozebrání nádrže, vyčištění čerpadla a vylití zbytku bordelu co tam byl a že ho nebylo málo.

2009-03-12 07:00:45

ahoojte, čital som tu toho vela o cukaní, hladal riešenia...., ale moj swišt stale cuka (nove sviečky NGK, vymeneny palivovy filter, naliaty čistič vstrekov STP, vyčistený rozdeľovač) pri studenom motore chcipa, otáčky kolíšu, ked sa trocha zohreje je to lepší, ale nemožem točiť viac ako 4000 ot, cuka najviac, zlepší sa to ked naslapavam plynový pedál , paradox je že ked stojím a motor je zohriaty v pohode ho vytočím aj na 6000 ot., každa rada dobra

2009-03-12 09:56:36

no asi takhle, mě se už podařilo tento neduh odstranit a příčinou byla vlastně banalita :))) jednou mi vystříkla voda z chladiče (ten se odporoučel a musel jsem koupit nový) a jak byla vařící až to bolí, dostala se zřejmě ke vstřikovací jednotce až k jejímu těsnění a porušila ho ... a to bylo celé, stačilo těsnění vyměnit za nové a autíčko šlape už dalších 30 tisíc bez škubání :) ale je mi jasný, že pokaždé může být cukání zapříčiněno něčím jiným

2009-03-12 18:01:07

ešte niečo pre upresnenie... cukanie je vždy horšie ked je vonku chladnejšie, ked sa otepli .. cuka menej

2009-06-22 19:36:46

zdar svišti tak jsem to taky dneska řešil ale mně to jejen cuká ale když to vytočím na 5tis.ot a přeředím tak se to uplně zahltí a jede to až pustím plyn , hledal jsem filtr paliva a ni jsem u motoru nenašel není náhodou u nadrže, mazda mi to taky dělala a byl to filtr, co vy na to?

2009-06-22 20:26:14

nevim teda kde má vitara přesně palivový filtr,ale třeba swišť ho má pod zadníma sedačkama,tudíž kousek od nádrže,tak to budeš mít asi tak třeba??Jinak mě podobné cukáání a dokonce chcípání způsoboval nakonec vstřikovač

Vet
Dominik Nypl
2009-06-22 21:29:57

Já měla stejný problém a byl to problém v konektoru od cívky tak jsme ho odstranili a napojili na přímo a další problém byl podtlak v nádrži což způsobylo její odvětrávání.


Odpovědět

1  2