Fórum - Téma


Nefachčí přední náhon 2001 podtlak


Fórum Jimny / Samurai III Nefachčí přední náhon 2001 podtlak

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53


1 ......... 3  4  5  6  7

2015-12-22 19:44:35

doctor: Oki tak po Silvestrai sa asi uvidíme ak budete mať namna čas A chuť sa mi nato pozret ešte jedna otázka keď stým budem zatiaľ jazdiť len na 2wd nebudú vadiť tie pneumatiky? alebo to musím vymeniť čo najrýchlejšie aby som to nedosral ešte viacej

2015-12-22 22:02:25

stajgi: na 2wd tam měj co chceš ;) třeba lyže

2015-12-23 01:05:09

doctor: ok aspon daco pozityvne :D a tak dalo by sa prist niekedy v januari ? musim zarobit dake eura aby som kvam nedosiel 500km len na vymenu stieracov lebo nerad by som to dal robit dakomu kdo sa v jimnykoch este ani neviezol " takych sikovnych je tu plna bratislava"

2015-12-23 01:20:08

stajgi: tak přijet určitě můžeš, ale vyrezlé koule není práce na den ale na týden tak s tím počítat že domů pojedeš vlakem

2015-12-23 10:16:16

doctor: to nevadi tak pojdem domou vlakom a postrehol som na nom este jednu vec neviem ci je to vada alebo to roby kazdy jimnyk vzdy iba ked nastartujem a rozbehnem sa na jednotke tak vo chvyli jak uz mam spojkovy pedal uplne hore tak v predu nieco potichu cvakne a ned nato zavrzga tak ze to citim na pedaloch ako keby tam nieco zaplo ale to len ked nastartujem a prvi krat sa rozbehnem potom kym auto nezhasnem to neuroby a vrzga to asi sekundu a pol je to velmi podobny zvuk ako ked sa jemne aktivuje abs pri brzdeni nevies prosim co to roby ?

2015-12-23 13:34:35

stajgi: to se blbě určuje takhle podle popisu, mohly by to být přidřené přední brzdiče které povolí až po chvíli

2015-12-24 00:31:41

doctor: mate pravdu racej vam to ukazem osobne budeme mudrejsi

2016-01-12 19:13:11

Nafotil jsem vám vnitřek volnoběžky která se točila trvale, protože neodpojovala, viz zde http://www.suzukiclub.cz/...mages_category.php?id=232

2016-01-12 22:07:59

doctor: to je ta moje? au

2016-01-12 22:22:18

serža: ne, ty si můžeš pískat volnoběžky máš v pořádku, jen že dělám nápravu tak jsem vytáhl ze šuplíku věci potřebný na tuhle práci a našel poschovávané rozpadlíky připravené na prezantaci v budoucím článku o závadách na Jimnycích

ty tvoje sice běhaly v režimu který jim nedělá dobře, ale přežily, jen je vyčistím a namažu tam kde je třeba

tady sem vám ty volonoběžky maličko rozepsal

http://www.suzukiclub.cz/...matickymi-volnobezkami-41

2016-01-14 00:03:24

doctor: super. jestli jsem to správně pochopil, tak vedlejším důsledkem tvé činnosti na mém vraku bude i snížení spotřeby a zvýšení výkonu?

2016-01-14 00:24:58

serža: vzhledem k tomu že jsi měl volnoběžky v trvale zapnutém stavu, mělo by to být znatelné na spotřebě, předpokládám že jsi měl spotřebu mezi 8,5-9 litrů, nyní by jsi se měl dostat pod 8 určitě, pochopitelně taky záleží jak velkej jsi břídil

rozdíl ve výkonu je diskutabilní protože ne každý vnímá auto tak jako mechanik

2016-01-14 19:44:06

serža: cca 1 měsíc mám stejnou závadu na předním náhonu JImny 2001. Po zapnutí pákou nesvítí kontrolka, ppo chvíli bliká = údajně závada , Co bylo příčinou stejné závady u Tebe? Díky moc za sdělení.Mirek51

2016-01-14 22:43:49

mirek51: ucpané vedení podtlaku k volnoběžkám + netěsnící těsnění = volnoběžky v trvale sepnutém stavu. viz Doctorův popis výše

2016-01-14 23:27:42

mirek51: příčina téhle závady nemusí být stejná, možností co může být špatně je na třístránkový seznam

2016-01-19 23:23:15

doctor: zdravim uz som kupil rovnake vsetky stiri pneu a uz vyraduje stale dik za radu :) no ajtak sa neskôr rad zastavim ked nasetrim dake koruny je tam dost veci co treba spravit

2016-01-19 23:25:00

stajgi: super sem rád že ti to maká

2016-01-21 12:43:32

Věčný boj s volnoběžkama resp. podtlakem

Na obrázku osa náboje kola, vyznačené dosedací plochy simerinku, které jsou vždy totálně vyrezlé a jejich oprava je náročná.

Další obrázek simerink, oproti běžným simerinkům má tři břity resp, dva a prachovku.

Obrázek osy resp. dosedacích ploch je o tom jak to má vypadat, až tady budu mít nějakou totálku což je při každé opravě běžné vyfotím, tenhle je naprosto perfektní i když za dosedací plochou prachovky je zřejmá koroze.

Pro majitele Jimny tedy doporučení, krom běžné údržby je potřeba pravidelně sundat náboj, očistit korozi, nabarvit a po zaschnutí řádně promazat a neucpat kanálek podtlaku.

Pokud je dosedací plocha simerinku orezlá, nebude nikdy těsnit a bude zde přisávat vzduch, volnoběžka nebude fungovat.

2016-01-23 01:29:01

takhle potom vypadá způsob opravy, jen podotýkám že tohle je zkušební kousek před konečnou povrchovou úpravou, cena opravy je 1/4 proti novému dílu

2016-01-23 01:37:19

doctor: krása


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7