Fórum - Téma


Nefachčí přední náhon 2001 podtlak


Fórum Jimny / Samurai III Nefachčí přední náhon 2001 podtlak

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53


1 ......... 3  4  5  6  7

2016-03-04 21:11:25

zdenekc: je tady na tuhle problematiku hodně rozsáhlé téma, hledej, čti a pak se ptej

2016-03-13 16:38:27

doctor: ahoj,nemuzu to nikde najit,jakou pouzivate barvu na opravu napravy,vsude me nabizej jen klasicke barvy,ze jsou vsechny oteruvzdorne,ale prece jenom bych chtel neco lepsiho,kdyz s tim ma clovek takovou praci

2016-06-01 20:55:36

zdenekc: máš jen dvě možnosti z toho co tu je na trhu, nebo o ničem lepším nevím

první lepší Dupli Color Rust Stop sprej 4v1

druhé řešení Alkyton ve spreji

Sprejovej Alkyton má nevýhodu že vytváří hrubej povrch a je potřeba ho rozleštit brunou pastou na laky, navíc vytvrzuje do plného vytvrzení sedm dní.

Obě barvy lze nanášet jen v tenkejch vrstvách minimálně ve třech, u Alkytonu nejdříve po sedmi hodinách a u Rust Stopu po třech.

Barva se stejně časem odře, pokud to je udělané kvalitně, použitý odrezovač s fosfátem, perfektně odmaštěné a celý stříkaný povrch nepatrně zdrsněný tak mám tady auto, kterému ta barva drží šestým rokem s natočenejma 60k, pochopitelně doplňovaná vazelína do koulí jednou ročně a koule po každém ježdění v terénu opláchnuté vapkou.

2016-06-01 21:08:49

Story k přednímu náhonu.

Pán tvrdí že s trvalou 4kolkou nenajezdil víc jak 300km, ale jezdil od podzimu do předminulého měsíce než se rozhodl navštívit servis, aby mu řekli proč mu bliká 4x4.

Co ježdění s trvalou 4x4 způsobí

V případě pána nevypínaly volnoběžky a z nějakého důvodu nevyřadila ani převodovka

Přední náprava měla navíc totálně sežrané koule rzí.

Přední náprava:

roztrhaná volnoběžka

odepsanej homokloub

vadný kluzný ložisko

k tomu v rámci kilometrů rejdová a nábojová ložiska

plus repase koulí

rozdělovací převodovka:

řetěz vytahanej že drbal za obal převodovky a při prudkém rozjezdu přeskakoval

vyhřátý ozubený kola že je šlo pilovat starým tupým jehlovým pilníčkem (jedno se drolilo i při škrábání nehtem)

navíc bastl převodovka ze Španiela která je na pohled stejná, ale stejná na díly opravdu není (aspoň tahle nebyla) a ceny do Španělské převodovky díky zastoupení Santany mnohonásobně dražší jak do Japonce, tedy sehnat Japonskou a tu repasovat.

Přes veškerou snahu udělat to co nejlevněji vyšly jen náklady na díly skoro na 50k.

Šlo by to nejspíš levněji, ale pán odmítal použité díly.

Píšu to proto, aby každej z vás co mává rukou nad blikající kontrolkou 4x4 věděl, že potřebuje koupit hoodně veký porcelánový prasátko a strkat do něj hooodně drobnejch den co den....

2017-01-17 01:35:06

Zdravím,k tomu přepínání náhonu by mě zajímalo co když kontrolka 4x4 svítí jen jednou za čas(tak 1x z 6.přepnutí),ale většinou bliká.Jinak náhon na předek funguje vždy.Tam je problém pouze v signalizaci přepínání náhonu?

Ira
Víťa
2017-01-21 20:10:56

ciza: píše se to tu furt dokola, stačí pohledat. Blikající kontrolka znamená průser v zapínání - vypínání volnoběžek. Jestliže ti fachčí přední náhon, pak ti volnoběžky visí a zůstávaj viset i ve vypnutým stavu. Přečti si výše uvedenej příspěvek od Doctora, kam až to vede. O příčinách a řešení se tady toho už napsalo mraky, opravdu stačí jen pohledat. Jinak, Doctor tu před časem psal i jednoduchej návod, jak zjistit, jestli volnoběžky fungujou. Nastartuj, nech běžet motor na volnoběch a stáhni okýnko, abys dobře slyšel. Zapni 4x4 a mělo by se ozvat zřetelný dvojí cvaknutí, cvak-cvak. Při vypnutí se musí ozvat to samý, jenže mnohem slaběji... Ozve li se cvaknutí jedno, pak funguje jedna a druhá visí, neozve se žádný - visej obě...

2017-02-09 16:21:25

Dík,cvakání slyšet je,jen to občas bliká a pak zhruba při pátém přepnutí 4x4 to už svítí trvale.Tak proto mě napadlo,že to jen blbě signalizuje ta kontrolka.I po přečtení předchozích příspěvků jsem pochopil,že to nemusí připínat obě přední kola,ale to by to občas nesvítilo normálně 4x4?To by ta kontrolka blikala pořád?


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7