Fórum - Téma


Nefachčí přední náhon 2001 podtlak


Fórum Jimny / Samurai III Nefachčí přední náhon 2001 podtlak

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53


1 ......... 3  4  5  6  7

2016-03-04 21:11:25

zdenekc: je tady na tuhle problematiku hodně rozsáhlé téma, hledej, čti a pak se ptej

2016-03-13 16:38:27

doctor: ahoj,nemuzu to nikde najit,jakou pouzivate barvu na opravu napravy,vsude me nabizej jen klasicke barvy,ze jsou vsechny oteruvzdorne,ale prece jenom bych chtel neco lepsiho,kdyz s tim ma clovek takovou praci

2016-06-01 20:55:36

zdenekc: máš jen dvě možnosti z toho co tu je na trhu, nebo o ničem lepším nevím

první lepší Dupli Color Rust Stop sprej 4v1

druhé řešení Alkyton ve spreji

Sprejovej Alkyton má nevýhodu že vytváří hrubej povrch a je potřeba ho rozleštit brunou pastou na laky, navíc vytvrzuje do plného vytvrzení sedm dní.

Obě barvy lze nanášet jen v tenkejch vrstvách minimálně ve třech, u Alkytonu nejdříve po sedmi hodinách a u Rust Stopu po třech.

Barva se stejně časem odře, pokud to je udělané kvalitně, použitý odrezovač s fosfátem, perfektně odmaštěné a celý stříkaný povrch nepatrně zdrsněný tak mám tady auto, kterému ta barva drží šestým rokem s natočenejma 60k, pochopitelně doplňovaná vazelína do koulí jednou ročně a koule po každém ježdění v terénu opláchnuté vapkou.

2016-06-01 21:08:49

Story k přednímu náhonu.

Pán tvrdí že s trvalou 4kolkou nenajezdil víc jak 300km, ale jezdil od podzimu do předminulého měsíce než se rozhodl navštívit servis, aby mu řekli proč mu bliká 4x4.

Co ježdění s trvalou 4x4 způsobí

V případě pána nevypínaly volnoběžky a z nějakého důvodu nevyřadila ani převodovka

Přední náprava měla navíc totálně sežrané koule rzí.

Přední náprava:

roztrhaná volnoběžka

odepsanej homokloub

vadný kluzný ložisko

k tomu v rámci kilometrů rejdová a nábojová ložiska

plus repase koulí

rozdělovací převodovka:

řetěz vytahanej že drbal za obal převodovky a při prudkém rozjezdu přeskakoval

vyhřátý ozubený kola že je šlo pilovat starým tupým jehlovým pilníčkem (jedno se drolilo i při škrábání nehtem)

navíc bastl převodovka ze Španiela která je na pohled stejná, ale stejná na díly opravdu není (aspoň tahle nebyla) a ceny do Španělské převodovky díky zastoupení Santany mnohonásobně dražší jak do Japonce, tedy sehnat Japonskou a tu repasovat.

Přes veškerou snahu udělat to co nejlevněji vyšly jen náklady na díly skoro na 50k.

Šlo by to nejspíš levněji, ale pán odmítal použité díly.

Píšu to proto, aby každej z vás co mává rukou nad blikající kontrolkou 4x4 věděl, že potřebuje koupit hoodně veký porcelánový prasátko a strkat do něj hooodně drobnejch den co den....


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7