Fórum - Téma


Nefunguje sytic


Fórum Swift IV Nefunguje sytic

Informace o modelu: Suzuki Swift IV

Diskuze o vozidlu

1998 Swift IV GLX 1.3

19 diskuzí  |  1 otázek

Výkon motoru 50 kW (68 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 300 ccm (79 cui), 4-válec, Řadový, 8-ventil.



2015-11-15 15:33:58

Dobry den, prosim o radu. Mam swifta 1.3 1998 a prestal fungovat sytic, musim to startovat s plynem a drzet ho jinak chcipne. Po zahrati drzi vysokj volnobeh, 1500 az nekdy 3000 ot. Který cidlo bych mel vymenit, nebo nevite někdo co s tim? Dekuju za rady.

2015-11-15 15:41:28

Vyměň snímač teploty chladící kapaliny.

2015-11-19 15:11:56

honda: Diky.

2015-12-02 14:37:13

Nevite někdo kde se da to teplotni cidlo chladici kapaliny sehnat? Je tam trikonektorovy a to nikde nemaj, prej se snad ani nedela jako ND, všude maj pro dava draty.

Hill  
Jaroslav
2015-12-02 18:57:59

To třídrátové čidlo (mezi dvěma krajními vývody je zapojený termistor pro řídicí jednotku, mezi zbývajícím, prostředním vývodem a kostrou je termistor pro budík v kapličce) má závit M14x1,5 a označení Su4211 od výrobce Duralast http://www.autozone.com/1...4211-duralast-su4211.html a je k mání na ebay. Možná ho najdeš v nabídce dílů pro GeoMetro nebo Chevrolet Tracker. Když ho neobjednáš sám, tak ti ho podle toho musí umět objednat i u Kellyho.

2015-12-03 15:26:07

hill: Dekuju ti, hodne si mi pomohl, tak snad to bude tim.

2015-12-09 14:59:54

hill: Tak tim cidlem to není, koupil jsem sice starsi z vrakace, ale po pripojeni na konektor (bez srobovani do motoru) je problém stejny. Nastartuju to, motor vyleti na 3tis (za studena) a pak drzi i třeba 5tis. Toto mi to dalo i vloni v zime, ale pak to prestalo, dlouho to jezdilo a pak se objevil ten problém se syticem, jak popisuju nahore. No ted to dela tohle... Jako by byl zaseklej plyn, ale to není. Napada vas ještě něco jiného? Nemuze bejt spatna ridici jednotka?

2015-12-09 18:13:32

Tak to bude v hajzlu ventil na odvětrání motoru. Dělá to šílený věci. Stačí ho zaslepit..

2015-12-10 17:06:38

honda: Aha, a ten je nekde na vyku? Muzes ho trochu popsat, kde je? Dik

2015-12-11 16:09:26

honda: Koukal jsem na to a myslis to jak je před termostatem? Viz obrazek číslo 3. Odpojit, vymontovat a zaslepit?

2015-12-11 17:16:12

Jednička a dvojka jsou ty ventilky. Ty hadice k nim zkus třeba zmáčknout kleštema a uvidíš, jestli se něco změní. Na trojce máš egr ventil. Ten zaslep, ať to blbne nebo ne. Odšroubuješ ho, uděláš neprůchozí těsnění, třeba z hliníkovýho plechu, co se dělaj parapety a zas to dáš zpět.

2015-12-12 10:22:06

honda: Diky, dam vedet jak to dopadlo... Kazdopadne jsem uz mesic bez auta a uz se to neda.... Snad to bude tim.

2015-12-20 13:28:01

Ahoj, tak tim egr ventilem to nebylo, nic se po zaslepeni nezmenilo (po nastartovani 3000 a vys)... Kazdopadne jsem rozdal sani a odpojil konektor v levo pod sanim, vedou k nemu dva zluty draty, pod nim je cerny mechanismus (snima polohu plynu?) a zase jsem to zapojil, nastartoval a najednou vse fungovalo jak ma. Vidim to na ten vys se dvouma zlutejma, nevite k cemu to je? A zda to muze delat takovou paseku. Když byl vypojenej, tak to nechtělo chytnout.

2016-04-03 18:17:01

barns: Ten se dvěma žlutýma je ke vstřiku, samozřejmě nechytne, když tam nejde šťáva,

http://www.suzukiclub.cz/...20160403-12-59-23-pro.jpg


Odpovědět