Fórum - Téma


Nová Sx4


Fórum SX4 I Nová Sx4

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2  3  4  5

MilanT  
Milan
2014-02-06 07:37:23

Díky plukovníku

Věřím, že za ty peníze jsem dostal opravdu spolehlivé, moderní a líbivé auto.

Nesmím opomenout doplnit, že v těch 380 tisících jsou zahrnuty moje požadavky navíc - tažné zařízení, zamykání řadící páky, 4 zástěrky, sada zimních gum na plechových discích (na autě byly letňáky na elektronech), bezpečnostní kolové šrouby, registrace vozidla, povinná výbava (trojúhelník, žárovky, vesta).

Na všechno jsem dostal brutální slevy a něco dokonce zadarmo. Třeba ta kompletní zimní kola za 7 tisíc - no odmítněte to.

Mohl bych pokračovat ve vychvalování, jako třeba elektricky sklopná zrcátka jsou super nebo snadné intuitivní ovládání palubního počítače, ale vše prověří běžný provoz.

Zatím ale "zápasím" s odemykáním a zamykáním. Včera jsem si před jízdou odemkl jen svoje dveře a pak jsem vystoupil, nechal dveře otevřené a už jsem se nedostal do kufru. Já vím, je to v manuálu, ale ten má 220 stran a všechno jsem ještě nepochytil.

Ještě taková drobnost. Při první prohlídce auta mě rozladilo to, že zpětná zrcátka jsou v šedivé barvě oproti hnědému autu. Ale pak mi došlo, jak moc je to praktický a vizuální kontrast pro ostatní na silnici. Takže auto má ode mne zatím palec nahoru.

Jinak trochu OT k tomu S-crossu. Každý máme jiný vkus a subjektivně se mi to auto nelíbí. Maska a haubna jsou nehezké, zadek auta je lehce zaměnitelný s jinými značkami aut, motor stejný jen s údajně nižší spotřebou, nižší světlá výška než u SX4...a tak si říkám, stojí mi těch 18 cm kufru navíc za těch 150 tisíc navíc? Mně osobně ne. Ale to auto nehaním, každé zboží si najde svého kupce.

Proto jsem taky fofroval s nákupem staré dobré SX4. Podle sdělení prodejce končí letos v červnu jeho výroba a poslední vozy by měli přijít do ČR tento měsíc.

A i kdyby to nebyla pravda a jen to urychlilo moje rozhodnutí, tak jsem spokojen a jak už jsem psal výše, po tom autě jsem pokukoval už víc jak rok.

2014-02-06 07:48:31

MilanT:

S-cross je nehezký, protože design už nenavrhoval Giugiaro, ale sami japončíci "svépomocně" , a to že přidali přívlastek "cross" u vozidla, kterému snížili světlou výšku a dodali nízkoprofilové šlupky, to už je jenom takový malý japonský "joke"

MilanT  
Milan
2014-02-06 08:20:10

plukovník:

Tohle vím a práce Giugiara se mi líbí. Nadčasový jednoduchý design bez pičičundiček (Golf I. Fiat Panda a Uno, Saab, Audi...).

Ale nejsme v tomto vlákně abysme hodnotili S-cross a zbytečně naštvávali jejich majitele. Navíc když jsem v tom autě jen seděl a neujel s ním ani metr. Ale neobjektivně to zkritizovat snad můžeme

Je to prostě jiné auto a osobně ho nepovažuji za přímého nástupce SX4, byť to má v názvu.

2014-02-06 08:40:06

MilanT:

Ono moc majitelů S-crossu nenaštveme, protože zatím ty žlutozelené zázraky moc na odbyt nejdou, narozdíl od SX4, které v roce 2006 a následných několika letech maďaři nestačili pro Evropu vyrábět a japonská fabrika jim musela vypomoci alespoň s výrobou dvoukolek.

MilanT  
Milan
2014-02-06 18:27:25

My tu debatujem o S-cross a prodejci v ČR už mají v nabídce iV-4.

http://www.simcar.cz/vozy-suzuki.html

Omlouvám se ta OT, ale sekci k tomuto vozu jsem tu nenašel.

2014-02-08 18:54:18

plukovník: Mimochodem,S-cross má stejný rozměr pneu jako SX4(dal jsem moje SX4 protiúčtem a zbyly mě letní gumy s elektronama který pasujou na S-cross)-nízkoprofilové šlupky jsou pouze v paketu LUX!

Ta světlé výška mě taky štve ale tohle nemí auto do terénu-mimichodem Opel MOKKA 157mm,YETI 180mm.

Bydlím za městem v zahrádkářské kolonii kam vede polní cesta do poměrně prudkého kopce cca 1km dlouhá, a tam mě SX4ka nikdy nezklamala,a nyní S-cross doufám že nezklame taky!

milant: Sdílím nadšení z nového vozu-jen taková poznámka k výhledu-

"dvojitý A sloupek mi nečiní vůbec žádný problém"

  • to jsem si říkal do chvíle,než jsem na kulaťáku přehlíd auto

ty sloupky jsou fakt blbý od tý doby jsem se vždycky pro jistotu nakláněl doleva a doprava

Teď mám S-cross a není to o moc lepší-bohužel daň za tuhost karoserie

2014-02-09 08:42:11

oťas61:

No a to způsobí, že dáváš větší pozor, eliminuješ případný negativní vliv slepého bodu v oku a navíc tím, jak nakláníš hlavu doleva a pak zase doprava, dáváš najevo, že máš velký a těžký mozek. Prostě, že jsi Velký šéf.

MilanT  
Milan
2014-02-09 08:43:17

To, že mi dvojitý A sloupek nečiní žádné problémy, jsem vztáhnul k tomu, že cestou do prace jezdím přes 5 malých kruháků (jó, Jižní město...) a zatím bez problémů. I když je to ode mne asi určitě troufalé tvrzení, když v tom autě jezdím teprve týden. A stát se může všechno a u těhle kruháků s malým poloměr se ti tam vyloupne auto, ani nevíš jak.

Navíc se nemůžeš spolehnout na to, že všichni řidiči umí používat blinkr tak, jak se má. Chtěl jsem spíš napsat, že vyklánění a hledání schovaného auta za sloupkem mi nečiní problémy. Navíc se k tomu přidává vysoký posez a tak mám dokonalý přehled.o tom, co se děje za kruhákem. Horší to bude třeba s chodci, co se rozhodnou ti vstoupi do cesty z mezery mezi zaparkovanými auty. tam by byl asi průšvih, schová se ti za sloupek a nestihneš zareagovat.

Ještě jedna úsměvná historka s novým autem a dvojitými sloupky. Koupil jsem si protinámrazovou fólii na čelní sklo (takovou tu s alobalem s těmi válečky na koncích co se přivirají do dveří). Fólii jsem přivřel do dveří řidiče a když jsem jí rozvinul na druhou stranu, tak jsem zjistil, že mi chybí asi půl metru fólie.

Vůbec mi nedošlo, že ty dveře jsou od čelního skla jaksi trochu dál. Takže místo 1,5 m fólie musím sehnat dvoumetrovou.

2014-02-09 10:20:44

milant: Já myslím že letos už mráz nebude

MilanT  
Milan
2014-02-09 10:28:50

oťas61:

Myslíš že už letos mrazy nebudou? Já je letos čekám v prosinci.

2014-02-09 23:04:37

Jestli to není tajné, kde jsi koupil?

Jižní město? I já zde pobývám. Takže kulaťáky od konečné autobusů k názdu na D1 jsou také mým denním chleba.

Máš předpokládám bezklíč. Když si odemkneš jen svoje dveře a pak chceš při otevřených dveřích čudlem odemknout kufr, tak to nejde. Musíš dveře zabouchnout (a mít v dosahu kufru dálku), nebo otevřít dálkou. Systém v tomto případě předpokládá, že do kufru leze zloděj.

2014-02-10 07:09:12

jandaxx:

Prostuduj pořádně uřivatelskou příručku, vidím, že máš ještě mezery...

Včera o tom byla řeč ve vlákně "Funkce centrálu"

MilanT  
Milan
2014-02-10 07:33:13

jandaxx:

Koupil jsem u Freye ve Stodůlkách. Chtěl jsem kupovat někde poblíž (na Chodově), leč v požadované výbavě a barvě neměli. Je to přesně ta hnědá vystavená za tím Jimny - http://www.suzuki-emilfre.../akcni/small/217jimmy.JPG

Mimochodem, v nabídce mají napsáno JIMMY, není to špatně? http://www.stodulky-emilfrey.cz/akcni-nabidka/

Bydlím v Petrovicích a tak přes Háje jedím do práce na Kačerov.

Jinak bezklíč nemám. S tím otevíráním mi to funguje přesně tak, jak psal plukovník a potvrdil noha ve vedlejším vllákně o centrálu.

2014-02-10 08:21:40

MilanT:

JIMMY je špatně, správně je Jimík.

2014-02-10 09:17:28

plukovník:

Na některých trzích se od počátku prodeje Jimny označoval také Jimmy..., stejně jako původní samuraj ....Možná to má nějaký jazykový význam v překladu - španělština ,Kato ?

Jinak zajímavé postřehy,SX4 je určitě spolehlivé a vybavené kompaktní autí 4x4,za výbornou bezkonkurenční cenu , cenu téměř dumpingovou ...

V 2009 podzim , když jsme šli k suzuki pro nové 4x4 auto , šli jsme původně pro SX4 ,tehdy nebyly ceny tak nízko a výbava byla ještě bez esp za cca 450.000,- v plné výbavě ... , po zkušební jízdě jsem byl dost v rozpacích z mohutného dovnitř zasahujícího kokpitu=palubky , a právě kulaťák v Jbci- dal pocítit dvojitý sloupek, asi na to jde zvyknout ale nesedlo mi to , ...prodejce zlatá to Petra.H., Katova býv.kolegyně na mě viděla ,že to nejni "ono", tak nás posadila do předváděcí GV 2.4 a bylo hotovo , výhled vpřed a do stran "téměř"neomezen...jistě 100tis plus....

sx jezdí okolo nás v Jizerkách hodně ,pár sousedů je má a jsou jedním slovem spokojeni , dokonce jeden mechanik od suzuki Ters ,zdravím souseda na Mariánskou horu si koupil "do důchodu" sexinu v téé nádherné hnědé bizoní "kůži" ....

novej sx cross ,seděl jsem v tom , jel jsem v tom, přemýšlel o koupi a nakonec to nedopadlo , vidět na silnici to moc není/myšleno moc se toho neprodalo , do hor je hold potřeba světlost na podvozku ,kompaktnost , i prodejce uznal ,že ta 16 je trochu líná, ale zase to prej nežere...

ať se daří, autí ať slouží ke spokojenosti...

plukovník, 2014-02-10 07:09:12 napsal:

jandaxx:

Prostuduj pořádně uřivatelskou příručku, vidím, že máš ještě mezery... ..

Včera o tom byla řeč ve vlákně "Funkce centrálu"

2014-02-10 10:53:01

plukovník: U mého "bezklíče" to takhle funguje.

Když mám otevřené/zavřené dveře a klíče v autě, tak kufr neotevřu. U standardního centrálu je to asi jinak. Nemám, nemohu posoudit.

A ano, určitě nějaké mezery mám. Jako všichni.

2014-02-10 10:58:58

Gratuluji k nové SX4! Rozhodně dobrá volba. Také jsem kupoval u Freye. Je to již 5 let, ale zato mám krásných 180.000 km. Takže spokojenost.

2014-02-10 12:35:55

jandaxx:

Tato funkce o které jsme se bavili (otevření kufru v případě, že předtím byly otevřeny pouze dveře řidiče pomocí prvního kroku dálkového ovladače) je stejná u výbavy s "bezklíčem" jako bez něho.

V obou případech je na vnitřní straně dveří řidiče kolébkový elektrický spínač pro přímé otevření a zavření všech dveří, včetně kufru, které jsou zrovna v daném okamžiku zajištěné. A nezáleží při tom, kde se nalézá dalkový ovladač, ani na tom, zda jsou v této chvíli dveře řidiče zrovna zavřené, nebo otevřené. Jedná se o přímou funkci jednotky BCM nikoliv logiky jednotky přijímače dálkového ovládání.

2014-02-10 14:55:31

plukovník: Samozřejmě že u bezklíče záleží, kde se nalézá dálkové ovládání. Jednotka auta komunikuje s dálkovým ovládáním a dovolí otevřít jen v případě, kdy je ovládání do 80 centimetrů od auta. Otevření tlačítkem na kufru není možné, pokud není v dosahu D.O. Pokud je tedy D.O. uvnitř auta, nelze tlačítkem kufr otevřít.

My si zřejmě nerozumíme. Já nemluvím o vnitřním spínači na dveřích, ale o tlačítkách vně auta. Tedy na všech dveřích a kufru. To jen pro pořádek a jako doplnění. Takže by bylo dobré nepeskovat někoho za slabší znalosti, ale nejdříve si ujasnit, zda se bavíme o tomtéž. Důležité a klíčové slovo v naší debatě je totiž slovíčko bezklíč. K němu se vztahují mé odpovědi. Že lze vnitřní kolébkou odemknout a zamknout je logické a normální. Takto jsem to měl i u Mitsu Colt a mám u služebního Fordu Focus.

2014-02-10 17:31:03

jandaxx: To je všechno hezké, ale není prostě jednodušší zmáčkout to centrální otevírání ve dveřích řidiče?


Odpovědět

1  2  3  4  5