Fórum - Téma


Nová Sx4


Fórum SX4 I Nová Sx4

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2  3  4  5

2014-02-10 17:44:06

pivlis: Jo, může být. Jen jsem reagoval na to, že dálka má/nemá vliv na otevření auta. Nedorozumnění vzniklo záměnou pojmu spínač na dveřích/ve dveřích. Jasně že je pohodlnější cvaknout kolíbkou na dveřích, než lovit klíče, které jsou v kapse, když chci do kufru. Tenhle separátní odemykací systém má smysl hlavně při jízdě po městě. Když si odemkneš jen svoje dveře, tak se nesatne, že někdo na křižovatce vybere kufr.

2014-02-10 17:44:29

jandaxx:

Tak teď jsi mně vypeskoval za to, že jsem tě já vypeskoval.

A to se mi tedy ani trochu nelíbí

2014-02-10 17:45:46

plukovník: Budeme si to muset někdy vyříkat z očí do očí

2014-02-10 18:26:35

jandaxx: einfach systém deaktivovat, nastavit DO odemknout a zamknout celý auto ...,taktéž tlačítkem na dveřích ,trval jsem na tomto nastavení po 2 měsících užívání u GV a ,šlo to ...., skoro bych býval rád ,kdyby mi do vozu někdo cizí vlez....na únos divoženkou jsem vskutku pomýšlel ale nic ,nebyla by nuda, ,že by mi někdo vlez do auta od spolujezdce ,když se na něj kouká 180cm 120kg s nálepkou protected S&W pro series, v souladu se zákonem a chtěl si něco začít asi ne ,ale obecně si nemyslím ,že suzuki láká nenechavce násilného typu k vniknutí za přítomnosti řidiče , možná ,že bych za tu2.4 GV09 dostal víc ,kdyby mi jí ukradli, .....zamknout se za jízdy v autě je každého ,jeho vlastní paranoia věc , samo dle míst a času ,kde a kdy a v kolika se zrovna pohybuje....obecně bych dodal , jeden z fajn systemů ,který mě na suzuki těžce sral , k ničemu nepomoh ,akorát obíhat, cvakat, zavírat a votvírat, otravné na howno , a kdo by to auto krad, k čemu ,úplně , zbytečně překombinováno .... ,přitom ,když vás na parkovišti rušej ,neodjedete,než jim tu pčr zavoláte ,a ona jim to vypne ,nic víc -stalo se

2014-02-10 18:52:11

Nešlo by to napsat nějak po našem? V té hatmatilce se dá těžko vyznat.

Chlubit se bouchačkou je dobrý, ale v okamžiku otevření kufru k ničemu. Když přiběhne čmoud a něco sebere z kufru/zadní sedačky a ztratí se v davu, tak se nestačíš ani otočit. Vykrádení auta, které zastaví na křižovatce, není úplně ojedinělé. Každý den vozím v kufru notebook. Když zastavíš v koloně, je otevření kufru, sebrání notebooku a útěk mezi lidi otázkou dvaceti vteřin. To jako začneš pálit do davu, abys trefil toho správného jo? A teď nějakou o Karkulce

Nejde o ukradení auta, ale ukradení obsahu.

A proč bych jako neodjel z parkoviště? Že mně rušej? Tak strčím klíč do zámku a otočím.

2014-02-10 21:30:49

Mně teda to dvojklikání a tak taky občas pěkně štve, zvlášť, když občas u kufru tlačítko nefunguje,případně se zpožděním, takže stihnu auto celé odemknout, nic se neděje, tak mačkám víckrát a ono se pak uráčí se odemknout a hned se zase zamkne... ale už jsem si zvykl na zámek ve dveřích a víc to neřeším.

2014-02-13 21:27:02

jandaxx: mobil taky dáváte do kufru SX4 ? to bych se vskutku bál

citace : " Když přiběhne čmoud a něco sebere z kufru/zadní sedačky a ztratí se v davu, tak se nestačíš ani otočit. Vykrádení auta, které zastaví na křižovatce, není úplně ojedinělé. Každý den vozím v kufru notebook. Když zastavíš v koloně, je .."

skoro by jeden řek ,že vaší SX4 se to děje denně , změnte trasu , autem to určitě nebude

tak tuhle přiblblou pohádku zná každej zaměstnavatel ,co zaměstnanci poskytne služební notbůk,,který na křižovatce zmizí a kamery ukážou ,že nic.... ...

Takže , moje nálepka protected by S&W je 1.prevence, za druhé nadsázka , za třetí, vleze li mi někdo násilně do vozu může se stát potkají se ,aniž by muselo dojít na nejhorší ,takže střelba skutečně nee,zajištění ano ...

ale u Vás mám tak trochu obavu , že paranoia a rasismus /čmoud je co ? / je asi noční můra ,která zlobí za jízdy a při každým zastavení na červenou na křižovatce , docela si dokážu představit stojící řadu aut na křižovatce v Praze ,všude kamery , na červenou stojíme ,ale ,že by někdo- zloděj ..., z řady všech stojících aut , vybral a přepadl suzuki SX4 a otevřel kufr vozu / ve třídě nejlevnějších kompaktů / v očekávání velkého zisku z krádeže ? ,tak to je skutečně ,obava hodná vyšetření u Chocholouška ... SX4 je totiž v řadě čekajících aut to velmi nápadné "podnikatelské" nejdražší ,u kterého "čmoud "očekává plnej kufr notesů neb jiného HW , a i kdyby jo a kdyby hodnota duševního vlastnictví sw a dat přesahovala dejme tomu 100.000,-Czk a více , tak nejezdíte SX4 a skutečně "normální" člověk To nedá do kufru , teda pár desítek notesů jsem měl ,vozil i služebních s daty vývoje...,ale dávat je do kufru:, no na druhou stanu máte pravdu u SX4 asi klidně tam to bude očekávat ,jen ten ,komu dáte spz a kudy jezdíte , u GV bych se asi bál, aby dveře zloděje při rozjezdu neskříply ...

2014-02-13 22:42:22

instr:

1. Trochu méně ironie a více postřehu. Stačí se podívat do profilu a je jasné, že nemám SX4.

2. Jestli je to notebook, či něco jiného, co má cenu, je přece jedno. Byl to jen příklad, za notebook se dá dosadit cokoli jiného. Ne, hodnota sw a dat určitě nemá cenu 100 000,- Je to obyčejný notebook střední třídy. Ale je tam toho dost minimálně k tomu, abych zabral dost hodin k opětovné instalaci všech programů, nastavení atd. Navíc by zaměstnavatel jistě nebyl rád, i kdyby to nebyla moje vina. Mobil jistě v kufru nevozím. Dávat jako příklad mobil je myslím chybné. Počítač za volantem nepoužívám, mobil ano.

3. Ne, neděje se to denně. Taky nepředpokládáme, že nám někdo denně vykrade byt a přece ho zamykáme. Tak já zase jezdím zamčený v autě. Určitá prevence je vždy dobrá. Tedy určitě ne paranoia a noční můra.

4. Chcete tím naznačit, že si notebook potenciálně chci "ukrást" sám a pak to "hrát" na zaměstnavatele? Kdybych chtěl být jízlivý, napsal bych něco ve smyslu "podle sebe, soudím Tebe". Ale neudělám to.

5. Rasismus? No možná spíš ostražitost před určitou skupinou. Ale jo, asi jsem předpojatý.

6. Chocholoušek? Proč? Spíš jakási zkušenost. Měl jsem před SSS Mitsu Colt. Naprosto nejšedivější myš, které by si nikdo neměl všimnout. A přece jsem jedno ráno našel auto vykradené. Takže zrovna tak jako někdo vykrade šedou myš stojící na parkovišti, kde stojí mnohem dražší vozy, tak se někdo může podívat i do kufru levného auta stojícího v koloně. Jak se říká. příležitost dělá zloděje.

7. Říkal jsem si, že se tady dá rozumně diskutovat. Že třeba poznám nové lidi, zapálené do aut. Občas se s nimi uvidím na nějakém srazu.

Pokud mám na něco jiný názor, tak napíšu jaký a proč. Ale jak vidím, tak tady se spíš uráží, používají se zesměšňující smajlíky a podobně. Je smutné, když místo aby spoludiskutér použil formulaci o nepravděpodobnosti vykradení levného auta, tak mně posílá k psychiatrovi. Takto se já nechovám. Holt každý máme jiné vychování. Na Mitsubishi clubu byla lepší parta Tam jsem za 7 let, kdy jsem registrován, nic takového nezažil. Sem moc lidí nechodí. Jakou si myslíte, že budou mít chuť zde diskutovat, klubit se, přispívat radami ostatním, když se jim za vlastní názor dostane studená sprcha s radou navštívit psychiatra? Proč se chováte na diskuzi jako obyčejný hulvát?

MilanT  
Milan
2014-02-14 07:17:04

Chlapi (a ženy taky), nenechte cloumati svým majestátem.

Každý na to máme jiný názor, jinou zkušenost...Já se teď cítím provinile za to, že jsem si dovolil napsat o svých začátečnických přehmatech při odemykání auta. Že se tu rozjede takový off-topic flame, jsem však netušil.

Já jezdím přes 30 let a nikdy jsem se v autě nezamykal a taky si ke mě nikdo za tu dobu nechtěl "přisednout". Taky jsem si ale říkal, že stát se může cokoli a pak se nikdo bez hydraulických nůžek nedostane ke mě.

A nemám vyzkoušeno, jestli se dnešní moderní auta sama odemknou po nárazu. A to nemusí být jen náraz. Stačí moje indispozice a z auta mě nikdo jen tak lehce a rychle nedostane.

Sám nevím co bych dělal, kdybych se nemohl dostat do hořícího auta a chtěl někoho vytáhnout ven. Rozbít okno a přísunem kyslíku přiživit oheň?

Jistě, jsou to všechno extrémy, se kterými se mnozí z nás za svůj život nesetkají, ale stává se to.

Jistě, u nás na vsi u chalupy se v autě asi nezamknu, ale v Praze, když se vracím ve 4 ráno z noční a zastaví mě semafor...

Takže se vraťme k novým SX4. A pokud jsme si je pořídili, tak buďme rádi, že máme spolehlivá pěkná auta a ty funkce navíc tolerujme. Pro někoho jsou plus a pro jiného mínus, ale tak to v životě bývá. Sto lidí, sto chutí a nikdo a nic není dokonalý(é).

2014-02-14 07:41:50

i více či méně pokročilí suzuki "borci" doslova bojují se zamykáním.... např u GV páté dveře jsou pověstné dvojklikem =všechno se odemkne a zase rychle zamkne - špatnej čudlík ,nebo někde dojde ke spoždění a je TO ...., o tom žádná , takže naopak je to téma zajímavé a v mnohém poučné,včetně toho ,jak se toho systemu odemykání zbavit , a kam třeba nedávat notebook při stání na křižovatce , což skutečně není problém zamykání SX4 ani Swifta...

.... snad každé auto s airbagy- zamčené za jízdy - se při nárazu a aktivaci airbagu/ů odemkne...,jedinej ,kdo pamatuju s tím měl problém /a může jich být víc /bylo VW s podtlakovým centrály-pumpička+hadička musela fungovat, ale to jsme v konci let 90tých ...

jinak máte samozřejmě naprostou pravdu

hezký den

2014-02-14 08:13:32

Při nárazu se auto samozřejmě odemkne. Nechci už tu věc rozebírat, dodám k zamykání jen jedno. V kufru nevozím jen počítač, ale samozřejmě třeba bundu, kde jsou peníze, doklady, klíče. Taková ztráta/krádež je již hodně bolestná, bez ohledu na množství peněz. Stačí vzpomenout na doklady, platební karty, výměnu zámků, prostě vše, co u sebe běžně vozíme.

Se zamykáním na venkovní tlačítka jsem bojoval asi měsíc. Pak jsem si tak nějak vštípil jejich logiku a nyní s tím problém nemám.

I já přeji hezký den a budu rád, když se zde bude diskutovat korektně. Bez urážek, bez posměšků, bez obvinění z toho či onoho.

2014-02-14 08:30:35

jandaxx:

Kontrolní otázka:

Odemkne se to auto při nárazu i v případě, že při tom nárazu dojde k naprosté destrukci akumulátoru ? A co na to v tomto případě ty odpalovače airbagů ?

2014-02-14 09:01:59

plukovník:

že by nabité kondenzátory, ano, mělo by se odemknout

škoda, sem byl moc rychlej ....

se omlouvám

2014-02-14 09:08:53

No u Suzuki nevím, ale třeba Škodovka to má udělané tak, že má v okruhu kondenzátor s velkou kapacitou, který má dost energie na to, aby zabezpečila výše psané. Pamatuji si na aféru při nárazovém testu Roomstera, kterému se akumulátor utrhl. Poté Škodovka zavedla mnou popsanou úpravu. Technické detaily Suzuki neznám, takže nevím. Pouze se mohu domnívat, že čidlo nárazu je tak citlivé a akumulátor upevněný dostatečně, aby v případu nárazu nejdříve došlo k odpálení předpínačů, airbagů a teprve poté se akumulátor utrhl. Automatické zamknutí používá mnoho automobilek, takže budou mít tuto bezpečnostní věc vyřešenou. Ano, zcela určitě může nastat situace, kdy selže vše. Není řešení na každou situaci, která může nastat.

edit: Buď zde můžeme diskutovat rozumně, nebo hledat, na co toho druhého dostat. Já preferuji možnost první, ta druhá je dětinská a abych řekl pravdu, trochu mně otravuje.

2014-02-14 09:20:50

Ano správná odpověď, odpalovače airbagů jsou opravdu podloženy zálohovacími kondenzátory s velkou kapacitou a z tohoto důvodu se při jakékoliv montážní operaci s nimi smí manipulovat až půl hodiny po odpojení akumulátoru.

Zámky dveří ale takovéto zálohování pro nouzové odemknutí při nárazu a současné poruše napájení nemají. Proto některé značky to mají vyřešeno tak, že zamčené dveře (případně jen některé) se automaticky odemknou při rychlosti nad 30 km za hodinu a při bezkolizním poklesu rychlosti pod tuto hodnotu se opět zamknou. Suzuki tuto ptákovinu ovšem doposud pokud vím neměla.

P.S.

Jandaxxx, vidím, že jsi velmi popudlivý a nedůtklivý člověk. Skoro bych si typoval, že máš na výšku tak maximálně 160 cm. Protože kdybys měl přes sto devadesát výšky a přes sto kilo váhy, tak bys byl klidný, rozšafný a hned tak by tě něco nerozházelo.

2014-02-14 09:56:16

plukovník: Mám 1,83 metru. Takže žádný skutr. Jen jsem prostě zvyklý diskutovat k věci. Nic víc, nic méně. Není standardní, abych byl poslán k psychiatrovi, za jiný názor. Asi jsem tak vychován no. Ale jinak vše dobré.Prostě si myslím, že diskuze má být věcná, bez osobních invektiv.

U zámků je to logické. Na jejich otevření je potřeba mnohem víc energie. Tu kondenzátory nepokryjí. Automatické odemčení při rychlosti "nad" neměl ani Colt a nemá ho ani Ford.

2014-02-14 10:19:01

183 cm, no to by šlo. To má do skutra opravdu daleko , takže jsem udělal dobře, že jsem tě z xxL povýšil na xxxL (viz výše)


Odpovědět

1  2  3  4  5