Fórum - Téma


Nová SX4 Ženeva 2013


Fórum SX4 II Nová SX4 Ženeva 2013

Informace o modelu: Suzuki SX4 II


1  2

2013-03-05 19:02:02

Podívejte se na novou SX4 .........http://www.autoforum.cz/p...-slibuje-rekordne-nizkou/

2013-03-05 20:45:48

Má asi větší kufr to by mi vyhovovalo. Ale jinak se mi moc nelíbí. Hlavně ten pohled ze předu.

2013-03-06 08:38:15

Včera jsem se taky podíval na tu "novinku", no ale schválně, nemáte pocit že Vám něco neštymuje?

Je to jako kdyby jste tu žensku již nekdy videli, jen teď je po plastice na ksichtě a má o něco větší koz...

Mám dojem, že nějaký japy chlastal s designérem od Nissanu (Qashqai) a teď nám tady představil sestřenici od souseda.

Tak láska na první pohled to u mně nebude... To si budu muset zajít do autosalóny trochu se s ní pomazlit. Možná až pak přeskočí jiskra.

Co mě bude zajímat jsou technické specifikace. Víme akorát, že bude 1.6 benál/ropák a o krásných 170 litrů v kufru navíc (sláva). Na první pohled už teď je jisté, že cenovka bude o něco vyšší (než SX4 2006), což bych už pokukoval raději po starší ségre Vitare. Předse jen, zkušenosti starší holky a spolehlivost ověřená roky by mě lákali více. Předpokládám že ve verzi 4x4 překročí hranici magických 500 bukasů.

Vzhledem k tomu, že Suzuki svým modelek SX4 překonala veškeré očekávané prodeje v Evropě, tak se mluví o dalších dvou nových vozech v přůběhu 3-5 let s pohonem 4x4. Nu, je se na co těšit.

2013-03-06 12:18:39

Jojo, hodně se přiblížila velikostí k GV, chápu, že ve světě taková auta letí, ale výhoda SX4 byla právě v tom, že to bylo menší a levnější auto. Na druhou stranu, co my víme, asi mají představu, že většího auta by se prodalo víc, že naopak je SX4 zase až moc malá. Ale vypluli z vod, kde není konkurence a vpadli do segmentu, kde to budou mít hodně těžké.

2013-03-06 20:35:46

první co mne napadlo bylo "ježíšikriste ta je vošklivá"

Přijde mi to jako kříženec SX4 s lodgy.

Na druhou stranu mi nemusí být líto, že mám "starou" SX4 a tudíž nemám na novou

A jak tu už zaznělo - už to asi nebude ta jednoduchá, bytelná sexyna, kterou si právě pro tohle lidi oblíbili

2013-03-11 17:11:24

Zde několik informací z časopisu Svět motorů, datum vydání 11. 3. 2013:

Nová generace pohonu všech kol nese označení AllGrip a postupně bude zaváděna i do dalších modelů Suzuki. Stejně jako současné SX4 má i nástupce standardně poháněná přední kola, zadní se připojují přes elektronicky ovládanou lamelovou spojku. Dosud měl řidič na výběr přední pohon, automatický režim a uzamčenou čtyřkolku, která zůstala sepnutá do rychlosti 50 km/h. AllGrip, ovládaný kruhovým voličem mezi

sedadly, nabízí režimy čtyři:

AUTO: Prioritou je ekonomika provozu, proto jsou poháněná přední kola. Pokud elektronika zaznamená jejich prokluz, samočinně připojí zadní pohon.

SPORT: Systém často využívá pohon všech kol, zejména ke zlepšení trakce a stability při akceleraci. V nízkých

a středních otáčkách systém přiostří odezvu motoru na povely plynového pedálu a upraví průběh točivého momentu, aby měl řidič na výjezdu ze zatáček k dispozici co nejvíce síly.

SNOW: Režim pro sníh a jiné nezpevněné či kluzké povrchy. Standardně je sepnut pohon všech kol, rozdělení točivého momentu se optimalizuje podle úhlu natočení volantu a polohy plynového pedálu.

LOCK: Terénní mód, ve kterém se mezinápravová spojka uzamkne a trvale pohání všechna kola.

Rozměry nově (v závorce o kolik z původního vozu naroste):

Délka (mm) 4300 (+165)

Šířka (mm) 1765 (+10)

Výška (mm) 1570 (+5)

Rozvor (mm) 2600 (+100)

Kufr (l) 430 (+160)

U benzínu 1.6 je to 88 kW, pětistupňová převodovka, kombinovaná spotřeba 5,4 l/100 km.

Nafta 1.6, taky 88 kW, šestistupňová převodovka, kombi. spotřeba 4,2 l/100 km (motory FIAT).

Nově kola 205/50 R17 (nebo i původní 205/60 R16) a příplatkové nadstandardy: start-stop, možnost automatu (CVT), dvouzónová klimatizace, velkoplošní okno, standard je ESP a 7 airbagů.

V prodeji možná od září. Model 2006 se bude prodávat paralelně s novinkou ještě nějakou dobu, a ceny staršího modelu půjdou dolů.

2013-03-13 16:50:42

zlatá starší sx4

2013-03-13 20:21:07

jiri1164: Jak to víte , nikdo to ještě neviděl a nevyzkoušel.....

2013-03-13 23:13:56

Vypadá to hezky.....hlavně aby soudruzi v ČR taky dokázali kvalitní servis a ne jen prodat auto a na dílně mít učedníky

2013-03-14 15:55:29

Žádná krasavice to není (první verze se mi líbi víc), ale musím říct, že ty režimi mě oslovili. Docela by mě potěšilo, kdyby bylo možné zamknout WD a vydržel by i při vyšší rychlosti než jen 60 km/h.

Na sněhu používám automat, ESP mě podrží a udržuje auto na silnici. Občas to chce ale zamknout, hlavně když je na silnici více sněhu a potřebuji předjet "brzdu" co jede 40 km/h. Tam bych uvítal, kdyby to potáhl do vyšší rychlosti.

Zlobím se na palubák, co je podle mě fatální nedostatek (který vyřešili částečně u faceliftu). Prostě chybí dojezd a lepší koeficient pro počítání průměrné spotřeby. Používám jen momentální spotřebu, jinak to je k ničemu.

Počkám si a pokud se osvědčí v praxi a budou první testíky a reference, tak bych určitě o ní uvažoval. Čas ukáže silné a slabé stránky.

2013-03-14 19:47:01

no nevím, osobně bych nechtěl ani jednu. od suzu gv a snad ještě sviště

2013-03-15 07:40:12

Sviště jako druhý auto bych z fleku bral taky, ale kam dát dva psy? Leda do střešního boxu...

Joan  
Jana
2013-03-16 21:57:02

Pivlis: No kdybys měl na střeše okýnko a psi viděli shůry (ze střešního boxu zespodu proskleného ) na páníčky, možná by se ani nevzpouzeli . Já vozím obě naše feňule na zadní sedačce, každá v samostatných autokšandách a s vlastním úchytem spony k pásům, ale my jsme tři lidi a auto je stavěné pro pět "živočichů".

Je fakt, že v kufru se ta větší (20 kg) už vyspala, ale za jízdy nee...

A ta nová SX4 mě vzhledem spíš "děsí", jakoby na mě cenila chrup . Nelíbí se mi ani trochu.

2013-03-18 08:12:49

No já potřebuji hlavně prostor než výšku, do swifta (pozor, ne toho Tvého, ale toho nového) možná naložím jednoho z našich psů (N.O. cca 40kg), ale jen za cenu, že se nebude moci pohnout. A druhý na střídačku může běžet za autem Nová SX4 není tak špatná, ale spadá do kategorie Qasqai, ix35 a pod., prostě auto, u kterého zdálky nepoznáš, co je to za značku. Ale snad Japonci vědí, co dělají.

2013-03-18 15:02:08

no jo nic se nedá vyrábět věčně

2013-07-12 09:16:39

Německé stránky SUZUKI zvěřejnili ceny nové SX4 a žěl, je to dle mých očekávání přímo k zaplakání.

Tak kupříkladu 1.6 benzín, 4x4 za pouhých 23.000 EUR + 500 za metalízu. Diesel 1.6 DDIS 4x4, za pouhých 25.200 EUR + 500 metalíza. Vše ve výbavě COMFORT (tzn. nutné, když chcete 4x4). Za výbavu COMFORT+ stačí přihodit jen 3.000 EUR k předešlé ceně. Při dnešním kurzu by se jednalo o cenovku 683.000 Kč u benzínu.

DÍÍÍKY, NECHCI. To je už přehané. Ačkoliv jsem spokojenej se svou SX4, tak do této bych už nešel. Raději se poohlédnu po něčém jiném.

2013-09-24 10:36:41

S-Cross se začal minulý týden prodávat. Připojuji odkaz na stránky brněnského prodejce. Varianty výbavy a potažmo ceny jsou asi upraveny pro český trh. Například obrovské střešní okno je jen v extra balíčku k nejvyšší výbavě.

http://www.canocar.cz/suzuki-sx4-s-cross-322/

Auto jsem ještě osobně neviděl, jsem na ně velmi zvědavý.

RoKa  
Roman
2013-09-24 10:51:09

Tady je další galerie "S" ka

http://www.s-cross.cz/galerie

2013-09-25 08:06:19

viděl jsem jí v žatci na Dočesný - tak nějak mne vůbec nezaujala. Spíš mi přišlo divný, že něco takovýho vůbec pustili na trh, který je - podle mne - přesycený. Těch pár litrů v kufru navíc a (asi) méně vrzání a hluku v kabině podle mne nestojí o (minimálně) stotisícový příplatek.

btw zjistili jsme doma, že se do SX4 vejdeou dva dospělí, vzdvě skororoční holčičky v isofixových sedačkách a do kufru se nacpe i dvojkočárek. takže ten kufr není zas tak malý :-D

2013-09-25 11:29:41

Tak je nakonec vše jinak, swiště jsme jako druhé auto koupili. Ač z kufru manželka není moc nadšená a musí si zvykat i na vytáčení motoru. Novou SX4 jsem viděl v canocaru a je to pěkné auto. Uvidíme, jak si povede na opravdu hodně přesyceném trhu.


Odpovědět

1  2