Fórum - Téma


Nová Vitara - Jak vám voní.. zápach (spojky) ??


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Nová Vitara - Jak vám voní.. zápach (spojky) ??

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 3  4  5  6  7

MilanT  
Milan

Mirekdoda, 2016-07-24 20:07:16 napsal:

laso:

nová vitara na přehřátí spojky zadní nápravy hlášku má, ale teď tu nemám uživatelský manuál, abych přesně napsal jakou.

2016-07-24 20:36:47

mirekdoda: Tahle kontrolka se rozsvítí při jakémkoli problému s AllGrip. Tedy i při přehřátí spojky a jejím vypnutí.

2016-07-24 20:38:27

robert1969:

podívej se na to video ještě jednou a představ si, že kola na těch válcích neroztáčí motor, ale ty válce a reakce bude stejná.

http://www.suzukiclub.cz/...a-cesky-trh-39572?kols=59

MilanT  
Milan

Robert1969, 2016-07-24 20:34:32 napsal:

Jediná možnost je aby to někdo vyzkoušel.Klidně tam může byt čidlo zrychlení nebo na tacho třeba.

2016-07-24 20:40:39

robert1969: Kdyby tam bylo čidlo zrychlení nebo rychlosti, tak až se zahrabeš předníma kolama ve sněhu a budeš je NA MÍSTĚ prokluzovat, tak ta čidla vyhodnotí že jsi na válcové zkušebně brzd a zadek se ti nepřipojí.

Opravdu nechci takhle moderní a hloupé auto

2016-07-24 20:40:43

milant:

ano správně, jen mám pocit, že to ještě napíše hlášku na informačním panelu. Ale jak říkám, mám jen ten pocit, ne jistotu.

2016-07-24 20:44:50

mirekdoda: Ano takhle se to samo připojí ale já jsem přesvědčený vzhledem ktomu že ta spojka je elektromagnetická že musí mít řídící jednotku která to vyhodnocuje a podle toho spíná tak sem přesvědčený žeto na válcích nesepne ale vzhledem ktomu že ještě auto nemám nemám to jak dokázat,

MilanT  
Milan
2016-07-24 20:48:06

mirekdoda: Mirku omlouvám se že tě tu nechám svému osudu, ale už na to nemám.

2016-07-24 20:58:19

robert1969:

dobře, přesvědčovat přesvědčeného nemá valný význam. Nechme to na pokus, až budeš mít auto doma, ověříš to a dáš vědět i pro ostatní.

2016-07-24 20:59:54

OK a uvidiš že se měl pravdu

2016-07-24 21:03:15

robert1969:

dobrá, motor na volnoběh a zařazen neutrál, na válcích pro zkoušku brzd. Z těchto podmínek vycházej. A jsem na to zvědavý, jak to dopadne.

P.S. ještě mě napadlo čidlo neutrálu, že by do toho mohlo co říct.

2016-07-24 21:11:33

robert1969:

Ale prd...

Stačí po vjetí na válce před měřením vypnout motor a všechny řídící jednotky jsou "namydlené".

A jestli myslíš, že za mizerný půlmilion dostaneš auto s elektronikou jako raketoplán, tak to si tedy fandíš

2016-07-24 21:14:07

plukovník: No to má ale jednu chybu nebude ti fungovat posilovač a bude to prd brzdit!

MilanT  
Milan
2016-07-24 21:15:35

plukovník: Teď čekej námitku, že přeci při měření brzd musíš mít nastartováno kvůli posilovači brzd.

EDIT: Robert nezklamal

2016-07-24 21:21:22

robert1969:

A kolikrát jsi šlapal na brzdu na válcích.

Chtěl bych vidět toho moulu, který by tě tam pustil.

Po vypnutí motoru je ještě dost podtlaku v posilovači pro lehké přibrždění a navíc brzdit se musí hodně zvolna aby auto z válců nevyskočilo i když je dvoukolka.

2016-07-24 21:40:27

Tak jsem ještě trošku zapatral a na foru Subaru to taky probírali a pry to není problé nastartovaný motor a válce se pustí malou rychlostí aby spojka nesepla.

2016-07-24 21:53:11

robert1969:

o jaké Subaru jde? Subaru mají mezinápravový diferenciál (možná samosvorný) a ten to řeší sám při tom pomalém otáčení válců. Nebo už to není pravda u nových modelů?

2016-07-24 21:57:02

mirekdoda: Legasy a ted jsem ještě patral a pořádná STK má mít válečkové desky které dají pod zadní napravu a mělo by to být OK.Jo a ještě mě napadlo v manualu o tom měření nic nepíšou?

2016-07-24 21:58:16

robert1969:

Tak to jsi nemusel pátrat u konkurence, protože toto se řešilo i na česko-slovenském Suzuki fóru, ale tento tvůj "objev" s pomalu se otáčejícími válci platí pro viskózní spojku.

2016-07-24 22:00:04

robert1969:

ano, ty válečky jsou pro auta 4X4, která s tím mají problém a z těch válců by samy utekly. Ne, nepíšou.

2016-07-25 02:25:28

No ja nestačím zírat, začne se tady řešit rostak ...potažmo že huntuje nové auto v terénu , pak to přejde že robert 1969 napíše něco k 4x4 a MilanT o stk a vyskakování z měřici stolice na brzdy.

Robert ma vlastně pravdu i když se téměř dostal na praniř.... podložky se asi musí použit u staré grant vitara ta je čtyřkolka na tvrdo sx4 a nova vitara je spíš předokolka a zadní náprava se připojuje dle potřeby a pochybuji že by na STK spouštěli režim lock aby natvrdo připojili zadní nápravu.

Původně jsem chtěl napsat do jiného vlákna moje dojmy z noveho auta po třech dnech a 2 000km a do sekce k plánovaného srazu že bych si začal ten víkend v mém diaři bukovat pro tuto akci abych si eventualně ověřil s konzultoval z dalším viťarakem některé mé nepříjemné zkušenosti, nebo i odzkoušel na jiném autě.

Ale napřed by to asi chtělo trošku zapracovat na tomhle foru ....je to jeden velkej spam a z vlastni zkušenosti prokousat se k něčemu užitečnému je dost náročné a to hlavně na čas

2016-07-25 06:36:07

pe.ka:

Tak jestli si myslíš, že toto fórum je jeden velký spam, nic užitečného se tady nelze dozvědet a kromě Roberta von 69 jsou tady jenom samí pitomci se kterými je potřeba zamést (zapracova),

máš možnost obrátit se na slovenské förum

Tam už kromě nových majitelů Vitar nikdo nechodí, diskutuje (pochvaluje) si tam každý jenom o té své Vitaře a o víkendu se tam většinou drží siesta a nediskutuje (nespamuje) se tam vůbec.

A pokud máš tak málo času a jako někteří bohatí podnikatelé (OSVČ) možná říkáš "čas jsou peníze", máš možnost přečíst si pouze příručku a vše ostatní nechat na odborném značkovém servisu.

A to včetně všech svých eventuálních dotazů.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7