Fórum - Téma


Novinky Suzuki 2015-2016


Fórum Pokec všeobecný Novinky Suzuki 2015-2016



1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 9

2015-03-24 10:33:28

milant:

no s-cross ma dokonca o volačo večší kufor. Kamoš čo robí na predajni hovoril že zatial sa okrem vikendu preda každy den jedna. No ide to jak teplé rožky

2015-03-24 11:46:32

lunek:

Tak tomu věřím.

Tedy tomu, že že tvoj kamoš čo robí na predajni je buď král kecalů, nebo že ta predajna prodává vozidla koncernu Škoda-VW

2015-03-24 11:59:33

plukovník:

no ono ju tam majú tak týždeň a predalo sa ich 5 z toho jedna naftová. To nebrem ako nejaké brutálne počty. nepredpokladám že by to pokračovalo dalej v takomto tempe.

Cena je nastavená veľmi priaznivo za dobre vyzerajúce auto z použitelným kufrom a osvedčenou technikou bez turba.... Kolega dal pred vianocami za opel mokka v benzíne vyše 20tis a je to na prvy pohlad podobné zvezenie.... Teraz žundre že nepočkal... Som mu koncept vitary ukazoval. Sa mu ťažilo počkať.

Pokial neni v plnej palbe tak sá da aj za 14tis. v takej cene neviem či sa dá kúpiť iné malé SUV ak odignorujeme rumuna....

2015-03-24 12:19:17

lunek:

Já bych toho vysmívaného rumuna do budoucna zas tak nepodceňoval, lidi budou vždy hlavně koukat na cenu a ten rumun má za sebou věhlasnou automobilku s líbivým logem.

No a dokonce i váš Bánsko Bystrický župan, příznivec Suzuki, váhá mezi těmito dvěma značkami.

2015-03-24 12:33:37

plukovník:

no pozerám že duster 1,6 4x2 z klímou za 11 ok 3000 je 3000 ked sa tlačí na cenu. Automobilku z lúbivím logom podstivo ignorujem roky rokúce a jej dcérska odnož je na tom podobne. V rodine boli dve pa-thálie a jeden dlhý logan. prvý dojem plasty zo záhradných prepraviek a po pár rokoch to nejak chytilo lepru typu čo je na aute navyše to odpadne....

Určite sa nájde aj na tieto autá kupec, ale keď človek nebere auto len ako jeden z ďalších domácich spotrebičov kde sa hodnotí len užitnosť/cena, tak chcem aby to za tie peniaze aj nejak vyzeralo a ked si tam sadnem aby som nemal dojem že sedím v MHD.

Ďalšia vec 20ročné vitary si dnes ešte nájdu svojho záujemcu. Som zvedavý kolko dustrov vôbec dožije takeho veku.

2015-03-24 13:42:44

lunek:

Je mnoho pojízdných aut starších než dvacet let, co nejenom že si najdou své zájemce, ale jsou dokonce někdy i ceněnými veterány, ale všechna tato auta mají jedno společné. Není v nich žádná elektronika

Narozdíl od těch dnešních aut.

Žádná elektronika nemá životnost dvacet let. Tedy ani dnešní moderní auta a je jedno jestli je to Dacia, Suzuki, nebo BMW.

Po nějakých dvanácti letech provozu se dnes již jakákoliv oprava nevyplatí a každý bude nucen brát to auto opravdu jako spotřební předmět a ten by měl být pro daný účel co nejlevnější.

2015-03-25 08:10:16

no niečo na tom pravdy bude. No okrem tej elektroniky z nízkou životnosťou je rozdiel medzi ozaj starými a novými autami ten že niekedy neboli možnosti všetko do bodky prepočítať a tak sa často konštruovalo zo skúseností a teda dosť často boli niektoré súčiastky predimenzované.

Tá elektronika z nízkou životnosťou je asi hlavne podmienená eko-masírovaním celého sveta... Príde mi to uletené ako sa automobilky pachtia po gramoch CO2 a pri tom akosi nikto nechce myslieť na to koľko sa minie energie a surovín pri výrobe auta nového a aké je zaťaženie na ekológiu keď sa auto viac menej ekologicky likviduje a koľko z tých surovín sa skutočne znova vráti do obehu. Nikdy som to nepočítal ale boli by to zaujmavé čísla.

Ekonomika proste potrebuje aby sa kupovali stále nové autá a ekológia je len vznešená zásterka. Keby nám autá vydržali 20-30rokov tak by automobilky skrachovali.

To že sa autá robia stále zložitejšie je prirodzený vývoj a druhá polovica káblov je daň za to že potrebujeme mať v aute neskutočné množstvo hračiek a pomocníkov viac či menej praktických.

Uznávam už skončila doba kedy bolo auto investícia podobná vyriešeniu bytovej otázky. Nové auto sa dá uplne v pohode kúpiť aj hodnote ročného platu. Kolko ludí dnes príde piatok z roboty a do nedele večera celý od oleja niečo kutí v aute aby to mal kolko tolko v poriadku. Popravde už to kolko krát aj mňa štve a radšej by som si sadol do nového a okrem palivovej ručičky nič neriešil.... No zatiaľ sa budem ešte "trízniť" z mojim skoro 30ročným samuraiom lebo ten pocit že do polhodiny viem čo tomu je a bežným náradím za víkend ide spraviť čokolvek má stále čosi do seba.

2015-03-27 11:02:37

lunek: Ono to "tríznenie" zase občas na škodu není...s "novou" Vitarou si toto už asi těžko užiješ https://www.youtube.com/w...feature=player_detailpage

MilanT  
Milan
2015-03-27 11:52:50

certik: Pěkný

V čase 2:44 jsem nevěřil že to dá.

2015-04-13 16:14:53

Nová Vitara je pro mě docela zklamáním. I když měřím jen 168 cm, na zadním sedadle nad hlavou mám cca 4 cm prostoru. Zadní sedačky jsou tzv. "kino verze", jsou výš než přední, tím pádem je tam míň místa nad hlavou. Zásadní nedostatek je malý vstup přes dveře na zadní sedadla. Je dokonce menší než u první generace SX4. Sedadla v zadu jsou užší, na sezení pro dva lidi v pohodě, jinak nikoliv. Dokonce ani dítě tam pohodlně sedět nebude. Ve staré SX4 jsme jeli 4+ dítě na dovolenou v klidu, tady to je prostorově dost omezené. Blatníky formují sedadla směrem dovnitř a to omezuje prostor taky.

Zatím se psalo, že cenově bude levnější, než S-Cross. Žel, cena začíná na 387.600 Kč. Ve předu je vše téměř identické s S-Crossem. Kromě tedy budíku uprostřed a možnosti vybrat si barevné provedení plastových ploch:). No za ty prachy, no neber to

MilanT  
Milan
2015-04-13 20:11:52

elim_co: Taky jsem se v tom cítil stísněně (jsem o 15 vyšší), ale je mi to jedno, protože se vzadu vozit nebudu.

Tak je jasný, že pokud nechají stejné vnější rozměry jako SX4 a zvětší tomu kufr, tak to bude vždy na úkor zadních sedaček. Někam ten kufr musí vyvalit a tak jedině směrem dopředu.

Jinak, kde jsi našel cenu 387.600,-?

2015-04-13 20:22:27

milant: Většinou taky řídím, ale občas i někoho vezu, tak by bylo blbé, abych jim říkal, "promiňte, v zadu si prosím lehněte" :D. Je mi jasné, že těch 115 litrů víc, než má starší SX4 někam dát potřebovali. V podstatě po roletku takový kufr měla i GV. No jo, co se dá dělat.

Jinak tá cena, tu mám z inzerce, co bude již brzy v časopisech. Pracuji pro vydavatelství. Tak to vím o týden dříve:).

MilanT  
Milan
2015-04-13 20:36:38

elim_co: Jasně, s tím místem vzadu to byl pokus o vtip. Ale zkoušel jsi sednout si za řidiče v takové nové Fabii? Toliko "rodinného" vozu v ČR? Já jsem se za řidiče prostě nedostal. Ale tím nechci odvádět pozornost jinam a negativně kritizovat něco jiného.

Ta cena je, předpokládám, za předokolku. Mě by zajímala cena za nejlevnější verzi 4x4, která je u S-Cross Premium 489 900 Kč.

2015-04-13 22:27:32

milant: Tak to máš pravdu. Fabie, to je jednička v ČR :). Přitom nechápu, za tu cenu 239.900 je to auto v základu naprosto bez ničeho. Dokonce ani u vyšší výbavy nelze mít stahování oken u všech dveří, aby Škodovka dala jasně najevo, že je to levnější vůz. Přitom Swift má toho mnohem více. Škoda že se nedělá ve verzi combi :D.

Na letáku je napsané "od". Předpokládám, že jako všude, bude to v základu. Zatím jsem cenu na verzi 4x4 neviděl. Ale určitě bude znovu jako u S-Cross, pouze ve vyšší výbavě.

Jako obvykle Němci mají ceny o něco dříve. Tak mrkni na web www.suzuki.de. Ale budou je mít taky o něco dražší, než v ČR. Tak tomu bylo i u S-Cross. Ten je totiž v ČR ve stejném provedení a výbavě o 2.000 EUR levnější, když bereme s pohonem 4x4. Tak Vitara bude v ČR pravděpodobně taky levnější. Ale počítej, že 4x4 budem kolem 600.000 Kč a u dieslu o 60.000 Kč více. Na to auto mi to připadá poněkud hodně.

MilanT  
Milan
2015-04-14 07:11:13

elim_co: Ceny Vitary sleduju ve světě, první je zvěřejnili v Polsku, pak v Německu, Slovensku, Anglii...

Když budu vycházet ze slovenského ceníku, tak:

  • - nejnižší výbava Comfort 1,6 VVT 2WD - 14.200 E (388.000 Kč) - což odpovídá tvé informaci
  • - nejnižší výbava Comfort 1,6 VVT 4WD - 16.200 E (443.000 Kč) - což odpovídá předpokladu +55.000 Kč za náhon zadku
  • - nejnižší výbava Elegance 1,6 DDIS 2WD - 19.400 E (530.000 Kč)
  • - nejnižší výbava Elegance 1,6 DDIS 4WD - 21.500 E (588.000 Kč)

Takže pokud bude stát v benzínu 4x4 nějakých 450 tisíc, tak to není zas tak přemrštělá cena. To ten S-Cross je opravdu dražší. Ceny nafťáku nebudu raději komentovat. Připlatit si za naftu 140.000 korun...

2015-04-14 11:05:53

Teď je to stejne zaváděcí cena, jako NOVINKA. Ale za 3-5 měsíců to půjde dole s cenou. Jinak bych chtěl vědět, proč u tohoto typu auta jsou pneumatiky šířky 215/50 R17. Není to zbytečný?

2015-04-14 11:43:44

elim_co:

U auta s rádoby zvýšenou světlostí podvozku to zbytečné je, ale tyto šlupky jsou pouze v nejvyšší výbavě, stejně jako u S-Crossu.

2015-04-14 12:06:47

tiež si myslím, že pojde vitara dole z cenou. Je kopec podobných áut na trhu. Ale aj aktuálna cena neni úplne mimo.

Konečne sa podarilo v Suzuki sklbiť 3 parametre praktičnosť, dobrý vzhľad, rozumná veľkosť.

Nie každý hladá malý mrštný hatchback, alebo podstivý terennák. Ak bude mať časom grand vitara následníka tak ma SUV označenie pri mene vitara až tolko nevytáča.

v celku by ma zaujmalo porovnanie nákladov na prevádzku poslednej grand vitary a novej vitary.

MilanT  
Milan
2015-04-14 12:11:00

plukovník: Tak v tom případě to mají na Slovensku se šířkou pneu blbý - http://www.suzuki.sk/auto.../suzuki-vitara-4wd/vybava

Pro všechny stupně výbavy, motorizace a převodovky jsou povoleny dva rozměry o stejné šířce - 215/60 R16 a 215/55 R17.

Třeba v Čechách to bude jinak, když elim_co píše o rozměru 215/50 R17.

108 mm vysoký profil je už hodně nízký profil.

2015-04-14 12:20:06

milant: Je možné, že jsem tu 55 přehlédl za 50. Vypadala že je ve vyšší výbavě. Takže těch 215/55 R17 odpovídá více. Vím že to mělo obute Continentalky.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 9