Fórum - Téma


NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM


Fórum Technický koutek NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM



1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 24

Zamčeno: 2011-02-05 13:47:57, kato1973
2010-11-13 16:50:40

Ventily poznáš při měření komprese, ale to by nedělo to co popisuješ

2010-11-13 17:18:16

no v pondělí si ještě zkusím domluvit změření tlaků na válcích.

Ale prostě mi nejde do hlavy co ještě může způsobovat to vynechávání motoru.

2010-11-13 19:22:19

No tlaky chlape to asi nebudou

2010-11-13 19:30:06

a co se stane když necháš motor na volnoběh a budeš mírně přidávat plyn?

2010-11-13 23:11:37

vesměs nic, chová se to normálně. na ten volnoběh to je 10x normálně a po 11 to zazlobí.

2010-11-14 10:35:41

Špatně jsem to napsal.Myslel jsem co se stane když necháš volnoběh běžet třeba 10 minut.Má stabilní otáčky nebo pochcípává nebo při nejhorším sám od sebe chcípne?Nemůže to nasávat někde "falešný vzduch" ?

2010-11-14 10:58:31

falešný vzduch nenasává a vesměs by to ani nevadilo, není tam váha vzduchu.

No anedělá to nic. mám za to, že to drží bez problémů, ještě to dneska zkusím nechat déle na volnoběh. Šteloval sem ted ventily a ty jsou OK.

2010-11-14 11:07:13

Rdaši bych ale přece jenom zkontroloval všechny hadičky související s podtlakem, pokud si to již nedělal.Co všechna čidla, funčkní?Kódy jsi vyblikával?Téma jsem nečetl od začátku tak se zeptám,co tanktuješ za benzín a v jakém množství.Koukal jsi na palivový filtr a na palivový okruh?

2010-11-14 13:46:35

Jen malá technická, když byla zmínka o tom benzínu. V dnešní době se může stát, že natankuješ neuvěřitelně nekvalitní benzín. Dělá to neuvěřitelné věci, vím o čem mluvím a již vůbec netankuji benzín u levných pump, jenom u těc h s certifikátem. Někteří pumpaři jsou schopni snad pančovat benzín i vodou.

2010-11-14 13:52:10

s benzínem by problém být neměl. palivový filtr je nový. palivový okruh a podtlaky kontrolovány několikrát.

2010-11-14 14:24:15

Jenomže když u pumpy načerpáš namísto benzínu, směs benzínu, acetonu, toluenu, etylalkoholu a podobných sraček, tak je nový palivový filtr k ničemu. No a pak se ti projevují takové symptomy, že kvůlivá tomu rozebereš celý motor a kde nic tu nic.

2010-11-14 16:47:36

Jo, to máš samozřejmě pravdu.Jednou jsem tankoval(V nádrži bylo asi 8l) u nějaké pofiderní pumpy ve spěchu za 300,- a auto celou dobu víceméně cukalo jako když dochází benzín.Chvíly to jelo jak má, potom zase cukání.

Tweety...zkus natankovat na prázdnou nádrž třeba u Shellky za 500,- a zkus co to bude dělat.

2010-11-14 19:32:15

benzín od schell už se zkoušel. a není to cukání, ale ten motor prostě vynechá., nebo zdechne.

2010-11-14 19:39:17

No dneska sem rozebral a vyčistil celý karbec, ventily, (to už sem psal) a znovu vše složil. Dolil ještě dalších 5l benzínu a vyresetoval jednotku.

Po chvíli to začalo dělat znovu.

Mám ted podezření a prosím kdyžtak mě opravde pokud to je hovadina že problém bude spíš v elektrice, nikde jinde už mě opravdu nic nenapadá.

Když totiž jedu tak i když sem altík měřil tak se mi to nějak nelíbí. Stojím nastartovaný se světly, zapnu blinkry a vidím, jak mi problikává displej hodin, jak zapnu topení tak pohasne. A to jestli si vybavuju nedělalo, už srz to, že tam mám celkem silnou aparaturu a s tou to skoro nedává a napětí padá hodně pod 12V.

Je sice špatná baterka, ale ta byla pořádně nabitá a ted je snad ok(i když mi je jasné že jak to nechám chvíli stát tak se vybije), tak myslím si že baterka by na to neměla mít vliv.

Podle poslední teorie co si myslím tak je špatný ten altík a ten dává málo napětí na to aby se směs pořádně zapálila, to by mi vysvětlovalo to vypínání motoru, protože jak sešlápnu spojku, tak se to na ten volnoběh bud srovná nebo zdechne. Tou špatne spálenou směsí by se mi i teoreticky vysvětlovalo proč mám pocit že to více střílí do výfuku.

Je moje teorie správná? může to všechno způobovat altík? A máte někdo případně nějaký funkční u kterého výte že je v pořádku) yzkoušení?

2010-11-14 20:22:37

Myslím že altíkem to nebude,směs zapalují svíčky ale zkoušels vyměnit indukční cívku?

2010-11-14 20:29:47

Indučku budu domlouvat v pondělí. Mám možnost ale jen z litru. Ale prý by to mělo být stejné.

2010-11-14 20:30:54

kdysi sem měl problém, špatné kontakty a auto mi při dojezdu zdechlo. tak mě napadlo, jestli to nemůže mít vliv i na chod toho motoru.

2010-11-14 20:49:54

Můj názor je že bude chyba v elektrice,indučku bych tam dal radši tu co tam patří,projít pořádně ukostření,popř.zapal.kabely,dal bych i dobrou autobat.,no pak uvidíš co to bude vyvádět...

2010-11-14 22:32:23

No ukostření projdu ještě jednou podívám se jak je ukostřený motor. Jestli se s ním něco nestalo.

Zapalovací kabely jsou nové, tam problém nebude. Baterka je otázka jaký vliv na to může mít, ale i když sem tam dal baterku co mám v 1.6 zafiře, tak to dělalo, takže v baterce to nebude. Jediné co mi už snad zbývá je ta indučka a altík. potom už mi opravdu dochází nápady po čem jít.

2010-11-15 06:51:40

btw: pul litru na 500 km oleje je safra moc...to nemam ani za 10 tis km tweety...

A ten muj chod taky nikdo moc nechape..a to zkouseni, cim to je a kupovani a kupovani..tj sileny...



1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 24