Fórum - Téma


NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM


Fórum Technický koutek NUTNÉ - PROBLÉMY S MOTOREM



1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 24

Zamčeno: 2011-02-05 13:47:57, kato1973
2010-11-18 20:33:33

Nic sem tam nenašel. Je tam jen 10 pinový prázdný konektor a vedení topení jinak sem nic nenašel.

2010-11-18 20:40:19

tak to bude u šoféra, pod volantovým plastem

2010-11-18 20:46:43

OK mrknu tam

2010-11-18 20:58:00

Je to takový větší krabice, do které vedou dva konektory. Je to pod řidičem nad pedály. Je naní velkým napsané G3 a je to od densa.

2010-11-18 21:04:29

Tweety, ty jsi tak akční, že kdybys byl býval pilotem Apolla 13, tak bys ho byl schopen pomocí dálkové konzultace celé rozebrat, poté zase složit a spravit, a následně přistát na měsíci a zvítězit. Jen tak dál...

2010-11-18 21:04:49

přesně

2010-11-18 21:21:19

Tak sem vytáhnu konektory nastříkal kontakty a projel tam a zpět. A je to stejné.

2010-11-18 21:26:35

škoda, že nebydlíš někde blízko mě bych to aspoň píchl na kompl

2010-11-18 22:00:28

to je to všichni co mi jste schopni nějak poradit bydlíte daleko.

2010-11-18 22:19:48

Kde se nachází nějaká ta zarážka co hlídá ten volnoběh, aby to nespadlo tak rychle dolu ale padalo to rovnoměrně?

2010-11-18 23:09:04

nemel by byt sroubek nekde na volnobeznym ventilu na stelovani?

Nedavno jsem to delal kamosovi na Focusu.

Jestli tam teda nejakej volnobeznej ventil je. Na mym aute jsem to nikdy nezkoumal...

Pak uz me napadaj jen takoovy blbosti jako je uvolnenej doraz klapky a tak.

Jinac Vlastiku, po tom, co jsem si to tu vsecko precetl, tak mas ode me poklonu, s jakou chuti do toho jdes.

Ja bych uz po trech tejdnech nemel naladu.

Co jsi mi psal dnes na icq byl vazne jen zlomek....

2010-11-19 09:05:19

Není tady někdo kdo by měl tu možnost a byl by ochotný poslat mi ten segment toho vstřikování na vyzkoušení, s případným odkupem?

A kde najdu tu zarážku co má hlídat ten volnoběh?

2010-11-19 09:29:07

Podívej se buď na doraz klapky nebo si zvedni volnoběžné otáčky šroubkem.Najdeš ho pod vzduchovým filtrem na pravé straně, je vodorovný a já zapuštěn takže jde blbě vidět, pokud si pamatuju tak byl na plochej šroubovák.

2010-11-19 09:51:40

já nepotřebuju zvednout volnoběh. Ten mám pěkně na 900 otáčkách, tím bych problém nevyřešil jen obešel, pokud by to vůbec pomohlo.

Myslel sem kde je taková ta zarážka co má na starost aby motor z velkých otáček nespadnul dolů hned po puštění plynu ale zastavil se někde tuším u 1200 a pak pomalu klesnul.

2010-11-19 10:07:10

To co popisuješ by dle mě měla řídit ECU.

2010-11-19 13:04:36

pokud vim, tak by zarazka mela byt nekde zezadu na klapce

Ale je mozny, ze se mylim..

2010-11-19 15:49:33

to vstřikování mám ale pouze z 1.6 ale pochybuju že to bude zaměnitelné

2010-11-19 16:12:20

Tweety: A co zkusit vyměnit řídící jednotku za jinou jednotku pokud se to teda může ale myslím že ano.Mám tu jednu ŘJ z MK.3 třináctistovky géesa

Fulda  
Petr
2010-11-19 16:19:41

Tweety: mám doma taky komplet vstřikování a elektriku z 1,3 8V, pošlu ti foto ŘJ hned jak to najdu

2010-11-19 18:12:12

ok díky za nabídky. fuldo, kdyžtak mi pošli to foto.

Jinak fokr už mi nějaké věci přislíbil, tak pokud to bude možné, vezmu všechno od něho at je to po kupě.

Jinak dneska sem rozebral EGR ventil. byl sice zanesený, ale funkci to asi nevadilo. tak sem to pročistil, namontoval a BEZE ZMĚNY.

Takže už fakt snad zbývá jen ta jednotka a vstřikování. Čidla sem totiž měřil už při prvním problému dle toho co bylo v manuálech a dle těch odporů byly v pořádku. ale člověk nikdy neví.



1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 24